Opis bloga!!!!!!!!

....A Booooooooo....xDDD.....

Image Hosted by ImageShack.us

*..About Me..*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..IME:Ilenia..
..PREZIME: neko idiotsko...haha..
..ZOVU ME: ile, ile-pile..xDD..
..GRAD: Porec..
..GODINE:14 (16.05. 1994.)..
..FRIENDS: Laura, Sarah, Sennakiss, Tyna, Sasha, Medykiss, Dunja, Kykakiss ,Laura B., Karolina, Gloria, Karla, Minella, Noemi, Stefani, Marija, Žana, Andjela, Tea, Paola, Gloria, Andrea, Raffaele, Perokiss, Tejkokiss, Deno, Edar, Tonykiss, Susko, Hrast, Tibor, Nafy, Gregory, Marsel, Marcel i jos njih..
..LOVE:zaljubljena jos uvijek u onog tamo..nazalost..(znaju svi)..headbangbang..cerek
..SLUSAM:linkin park,fergie, rihannu, beyonce,jennifer lopez, christinu aguileru, avril lavigne,seku, daru...ma slusam r'n'b,hip hop,rock,narodno i malo rap..
..NE SLUSAM:metal i one sotone..
..VOLIM: njega, obitelj, muziku, prijatelje, spavati, kupanje,shopping=))), gledati tv,dobivat poklone, internet, kad sam zaljubljena cerekcerek, jagode,izlaziti subotom,iskrenost,novu godinu,smijati si,gubit se, nakit, decke, moj mob., ljeto i zimu,barcelonu,POREC (naravno), kino,msn,rođendane, itd..
..NE VOLIM: Š K O L U !!!!!!!! bahate,skrte, sebicne,bezobrazne,dvolicne osobe, ispite i ispitivanja, kad ne smijem van, kad neko laze i izmislja,kad nemam para na mobu, ogovaranje, citat kad moram =), svađati se, kisu,..
..MSN:ilenya13@hotmail.com..

ovaj test je super... napravite ga.....
..Klikni:..

ovo je bas ludo...kliknite...super je....
..Klikni..



What do you love? Click here to make your own.


*..Friends..*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Lauraa...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja ljubaff...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.My najdraza...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sarah...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tyna...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sashka...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vanessa...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Karla...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Laura..kiss


Minella...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tejko...kiss


Tony...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Edar, Hrast i Pero....

Image Hosted by ImageShack.us

Karla & Karolina....


Edar i Karolina...

..::LiNkOvI::..

..::@ndr€@::..smijehzujo
..::€l€n@::..rolleyesnut
..::Didych@::..yesrofl
..::b€st fr€ndic€::..rolleyessmokin:
..::k@rl@::..bangwink
..::@lexyc@ & m@rin@::..zijevyes
..::nyn@::..rolleyesthumbup
..::summer girls::..smijehmah
..::didy & ljilj@::..coolrofl
..::d€@n@::..zujoblabla
..::Vivi::..zujoyes
..::no€mi::..thumbupnut
..::st@r@c::..rolleyessmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us











When You're Gone-Avril Lavigne

I always needed time on my own
I never thought I'd
Need you there when I cried
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
Is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone
The face I came to know is missin', too
When you're gone
The words I need to hear
To always get me through the day
And make it okay
I miss you...

I never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
They lie on my floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missin you
When you're gone
The face I came to know is missing too
When you're gone
The words I need to hear
To always get me through the day
And make it okay
I miss you

We were made for eachother
Out here forever
I know we were
yeah yeah

All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe I need to feel you hear
With me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missin you
When you're gone
The face I came to know is missin too
When you're gone
The words I need to hear to always get me through
The Day
And make it okay
I miss you


Free Site Counters
Free Site Counters



..::PAR LJUBAVNIH PJESMA::..cerekcerekkisskiss

Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te
voli vise od
mene!!!

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi
andjeli znati
koliko mi znacis...

Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je
ime
promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga.

Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako
me zelis nazovi
moj broj…

Ako treba ugasit cu svijecu i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porusit cu
mostove, unistiti
proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe.

Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

Ako zadrzis ovu poruku - VOLIS ME, ako je ignoriras - OBOZAVAS ME, ako ne odgovoris -
ZELIS ME, ako
odgovoris - NE MOZES BEZ MENE...

Baci casu visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u
vatru, izgorjet
ce sva. Baci mene od sebe, umrijet cu ja

..::Zac Efron::..
..::Vanessa Anne Hudgens::..
..::Vanessa Anne Hudgens #2::..
..::Vanessa Anne Hudgens 3#::..
..::Channin Tatum::..
..::High school musical::..


..::Christina Aguilera-Hurt::..

Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were, but I walked away
If only I knew what I know today
Ooh, ooh

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

Ohh I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this ooh ooh

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back

Ohh I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, ohh

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Cry-Rihanna

I'm not the type to get my heart broken
I'm not the type to get upset and cry
'Cos I never leave my heart open
Never hurts me to say goodbye
Relationships don’t get deep to me
Never got the whole in love thing
And someone can say they loved me truly
But at the time it didnt mean a thing

My mind is gone
I’m spinning round
And deep inside
My tears ill drown
I’m loosing grip
What’s happening?
I stray from love
This is how I feel

This time was different
Felt like I was just the victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I’m in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You’ll never see me cry

Did it happen when we first kiss?
Cos it’s hurting me to let it go
Maybe cos we spent so much time
And I know that is no more
I should have never let you hold me baby
Maybe why im sad to see us apart
I didn’t give it to you on purpose
can't figure out how you stole my heart

My mind is gone
I’m spinning round
And deep inside
My tears ill drown
I’m loosing grip
What’s happening?
I stray from love


This is how I feel

This time was different
Felt like I was just the victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I’m in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You’ll never see me cry

How did I get here with you
I’ll never know
I never meant to let it get so personal
And after all I tried to do
To stay away from love with you
I’m broken-hearted
I can’t let you know
And I Won’t Let It Show
You won’t see me cry

This time was different
Felt like I was just the victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I’m in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You’ll never see me cry

This time was different
Felt like I was just the victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I’m in this condition
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You’ll never see me cry

all my life..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Nikad, baš nikad shvatiti neću,
zašto sam u tebi tražila sreću!!!
i nikad,bas nikad shvatiti neću,
zašto sam od svih budala
odabrala najveću!!



Ona je molila.
On je odbijo.
Ona je plakala.
On se smijao.
Ona je čekala.
On nije dosao.
Ona je otisla.
A on je tek tada shvatio
koliko ju je volio.

Ti si svjetlost u tami
mog života,
ti si u mojoj glazbi jedina nota,
ti si beskrajna tema za moje sne,
ti si meni sve!!

Trenutno mi suza teče,
pisat ću ti svaku večer!
i druga mi suza pada,
što mi radiš srećo,sada??
reci da sam tvoja sreća,
da ne padne još i suza treća!

Nisi ni zamijetio a srce si mi slomio.
Obecala sam da necu plakati, ni zbog tebe ni zbog sebe.
Sada ipak gorke suze lijem, no poslije cu svemu da se smijem!!!

Zasto ja moram patiti?

Ljubav je kako kazu, najlijepsi osjecaj…osjecaj kao u raju…
Ali zasto ja onda patim?
Moj zivot nema kraja…to je ponor…prazan I crn…
Tako cu ja zivjeti, sama I bez tebe…
Zamisli kako je kada sjedim pored tebe
I znam da te nikada necu moci imati…
Kad me dodirnes imam osjecaj kao da lebdim po nebu, posutom zvijezdama…
Jedina moja zelja je da me voli onako kako ja to zasluzujem,
Da me poljubis, zagrlis, dodirnes…ne mogu te preboliti, jer kad me pogledas
Imas tako lijepe smeđe oci…one su moje ogledalo u zivotu…
Zbog tebe mi je sav zivot obojen u plavo…kao nalijepsi ocean u koji cu skociti..
I nikad necu izaci jer te nikada ne zelim napustiti…zelim da mi kazes kako me volis…
Da me volis, ali ti ni neznas koliko to zelis cuti…
Da voljeti znaci zivjeti, onda voljeti tebe znaci zivjeti zauvijek…
Ja te volim, moj zivot je slijepa karta bez kraja…
Zivjet cu jos malo, cekati tebe, beznadno… da mi kazes da me volis…
I ako se to nece nikada dogodit…ali nemam snage… snage za ti rec da te VOLIM…



Na mom putu
staje dečka dva
jedan što voli mene
a drugog što volim ja


Stobom mi je
uvijek ljepo bilo...
Ti si uvijek
u mislima mojim...
I kad drugi
bude pored mene...
Tebe necu
prestati da volim...

Oprosti što sam živa i što sam uvijek iskrena bila...
Možda nisam trebala, ali ja sam na sve drukčije gledala...
Sad ti zadnju pjesmu pišem..i od tuge i boli jedva dišem...
Što mi je na duši ne mogu ti reč, jer srce če još više peči
Al jedno znaj... ovo je moj oproštaj...znam, bila sam teška
Drž` se bila sam ti greška...
Budi sretan zavoli nju, uživaj u njenom zagrljaju..
vidim da uz mene ne možeš sretan biti, i zato mi to nemoj kriti...
A sad ti još jednom "zbogom" kažem, al nemoj mislit da ti lažem,
Jer vidim da me ne želiš blizu sebe, iako mi je još stalo do tebe...
Kad te na ulici vidim reći ću ti samo "zdravo" i onda otići premda će mi bit žao.
Prolazit će mjeseci, godine, al ja ću trpjeti od svoje savjesti prodike...
U hladan grob tiho čemo leći, A srce će me i dalje peći.
Al više nas neče biti, a ja se neću morati od nikoga kriti...
U raju di se sunce budi.... možda se budemo voljeli kao duše, kad nismo kao ljudi!!crytuzancry


Ništa u životu tako ne boli kao kad srce uzalud voli
Nije mi do TEBE stalo&ne trepnem kad to kažem.... a u sebi glas čujem: MILI BOŽE KAKO LAŽEM!!
Ja nemam ni snage ni hrabrosti da ga ne volim...
Da mu u oči pogledam, a da ništa ne osjetim...=(

Neču ti poželjeti moj život->TUŽAN JE! Ni moju sreću-->NEMAM JE! Ni moje snove-->PRAZNI SU! Ni osjećaje-->BOLNI SU!
Dat ću ti srce, -ONO BOLI- ali te puno, puno voli!!


blog.hr
forum.hr
monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




četvrtak, 26.07.2007.

evo me napokon....!!!!=)))

eyyyy.... kako ste?? evo da vam se javim... i nesto napisem... u ovih dana se nije dogodilo bas nesto novog.. uvijek isto... kupam se, izlazim i tako... jako sam happy jer se cujem sa osobama koje sam upoznala u italiji, ali najvise zato jer se cujem sa nekim likom... hehe...cerekcerekkisskiss... mobitel mi nesto ne radi... pa sam 2 tjedna trazila garanciju za ga odnest na popravak... a joh... sutra cu ga odnest... pa sam uzela stari... i onda je taj stari pao po stepenicama, ali ne meni nego mom frendu.. a jooooj, ubit cu ga... hehe... pa sad imam neki stari... a ma... bolje ista nego nista... u subotu je stefani spavala kod mene... isli smo na more sa tonyem i marselom i onda poslije u grad opet s njima...bilo je ludo... onda smo isli posudit filmove...isli smo prema doma i onda je stefani zvala njih dva da dođu kod mene gledat filmove... beeeeeeeed... hehe... ali je proslo dobro... gubili smo se... gledali smo neki horror... a joooj... doslo mi slabo dok sam ga gledala... nikad me nije bilo strah dok sam gledala horror... ali ovaj stvarno... a joooj... sva sam se tresla... namcornamcorludlud.... poslije su isli ca i ja i stefani smo gledali drugi... ali ovaj put je bila komedija.. hehe... super je bila... i tako... u ponedjeljak i utorak sam spavala kod sashe... bilo je ludo... gubile smo se... (ko i uvijek)... igrale smo karte u 2 sata ujutro... ehehee...ma smo zgubljene... a ma... neznam sta da vam jos pricam... pa vas napustam...
VELIKA PU$$$$$$$$$$$$$$$$$$A SVIMA.... V.V.P.P.P.P.P.P.P.kisskisskisskiss



| Just Say SomeThiNg (47) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>