Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 31.07.2007., utorak

...odlijev, doljev, imam proljev...

Evo ajd da budem pošten pa da vas uvjerim da nisam zamro ili da nisam u bilo kakvom sličnom stanju vezanom za ljenčarenje i obamrlost mozga. Ljeto je i to sve! Ipak je normalno da se ljudi upuste u oponašenje ljenivaca. Ipak nisam zaboravio sve one protekle dane provedene u znoju. Da je normalno prodavat vlastiti znoj sad bi uređivao ovaj blog iz osobne vile na Karibima. Evo da krenemo s postom. Samo se nadam da neće nestat struje...
Ovo što ćete pročitat je prepisano s jednog traktata. Meni se osobno svidio pa se vruće nadam da će se i vama svidjet, ali i da će nekima biti poruka. Ovo je, između ostalog, ono što nam Isus poručuje.

SVE SAM OVO UČINIO ZBOG TEBE:

Došao sam... zbog tvog grijeha.
"Kao što stojij pisano: Nema pravedna ni samo jednoga." Rimljanima 3,10
"Jer su svi sagriješili i lišeni su Božje slave." Rimljanima 3,23
"Sigurna je riječ i zaslužuje punu vjeru: Krist Isus dođe na svijet da spasi grešnike." 1. Timoteju 1,15a

Umro sam... da bi platio za tvoj grijeh.
"Za naše grijehe probodoše Njega, za opačine naše Njega satriješe. Na njega pade kazna - radi našeg mira, Njegove nas rane iscjeliše." Izaija 53,5
"Ali Bog pokaza svoju ljubav prema nama time što je Krist, dok smo još bili grešnici, umro za nas. Koliko će nas sigurnije spasiti od srdžbe sada kad smo već opravdani njegovom krvi." Rimljanima 5, 8-9
"U kome imamo otkupljenje, oproštenje grijeha." Kološanima 1,14

Uskrsnuo sam... da bi tebe održao spašenim zauvijek.
"Odatle slijedi da može zauvijek spasavati one kojji po Njemu dolaze k Bogu, jer uvijek živi da posreduje za njih." Hebrejima 7,25
"Moje ovce slušaju glas moj. Ja ih poznajem, i one idu za mnom. Ja im dajem vječni život. One sigurno neće nigda propasti i nitko ih neće oteti iz moje ruke." Ivan 10, 27-28
"A ovo je to svjedočanstvo: Bog nam je dao život vječni, i taj je život u Njegovu sinu." 1. Ivanova 5,11

Moraš se pokajati... priznati da si kriv, da ništa ne možeš učiniti za svoje spasenje, niti da možeš pripomoći svome spasenjju, te da trebaš Isusa Krista.
"Velim vam: Štoviše, ako se ne obratite, svi ćete tako izginuti." Luka 13,3
"Nek bezbožnik put svoj ostavi, a zlikovac naume svoje. Nek se vrati Gospodu, koji će mu se smilovati, k Bogu našemjer je velikodušan u praštanju. Jer misli vaše nisu moje misli, i puti moji nisu vaši puti, riječ je Jahvina." Izaija 55, 7-8
"On nas spasi ne po djelima što ih u pravednosti mi učinismo, nego po svojem milosrđu." Titu 3,5a
"Onomu se koji ne radi, a vjeruje u onoga koji opravdava bezbožnika, njegova vjera uračunava u pravednost." Rimljanima 4,5

Trebaš se pouzdati... glede svoga spasenjna svu svoju vjeru trebaš stavit u Isusa Krista.
"Da, Bog je tako ljubio svijet da je dao svoga jedinorođenog Sina da ne pogine ni jedan koji u nj vjeruje, već da ima život vječni." Ivan 3,16
"Nije oklijevao, nevjerom ui Božje obećanje, nego se ojača vjerom davši Bogu slavu, potpuno uvjeren da je Bog kadar izvršiti što je obećao." Rimljanima 4, 20-21
"Da učini očitom svoju pravednost u sadašnjne vrijeme i da dokaže da je pravedan i da opravdava onoga koji vjeruje u Isusa" Rimljanima 3,26
"Tvredimo da se čovjek opravdava vjerom bez vršenja Zakona." Rimljanima 3,28

Što si odlučio?

Odlučio sam pouzdati se u Isusa kao mog Osobnog Spasitelja.
"Tko vjeruje u Njega, tomu se ne sudi." Ivan 3,18a
"Vjera srca postiže pravednost, a priznanjne usta spasenjje." Rimljanima 10,10
"Tko god zazove ime Gospodnje, spasit će se." Rimljnima 10,13

Odlučio sam odbiti Isusa i živjeti kao i dosad.
"...a tko ne vjeruje, već je osuđen, jer nije vjerovao u jedinorođenoga Sina Božjega." Ivan 3,18b
"I tko go se ne nađe upisan u knjizi života, bi bačen u ognjeno jezero." Otkrivenje 20,15

Eto ljudi, izbor je na vama. Živi bili pa vidjeli.
Doviđenja!

- 21:40 - ovdje klikneš da komentiraš (13) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv