Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 18.07.2006., utorak

...razmišljanja jednog maloumničnjaka...

I tako, ljudi moji, vratio se ja iz jednih svatova prošli vikend. Imao sam prilike svirati tamo s ostalim kolegama muzikašima. Ma bilo je odlično.
No glavnom, ne će me biti u Sisku nekih 11 dana. Bježim na more, točnije na jedan kršćanski kamp na otoku Ugljanu u mjestu Činta. Istina je da će mi blog presušit jer ga ne budem zalijevao novim postovima, ali šta da mu ja radim???
Aj sad da malo pokažem kako moje moždane stanice (njih dvije-tri) mogu napisati nešto korisno naciji. Jedan period moga života (šesti i dio sedmog razreda) sam išao na literarnu grupu i bio sam lud za pisanjem pjesama. Nakon nekog vremena sam odustao zato što mi se jednostavno više nije dalo. I prije 5 min mi je palo na pamet da ponovo napišem neku pjesmu, jednu kršćansku. Pa evo je... iz moje "pameti" u vaše podočnjake.



Bože, Ti koji čuješ najtiši plač
Ti, čija ljubav otjera svaku suzu
Jer samo Ti poznaješ moju najbolju utjehu
I znaš čemu se radostim.

I kad god počnem padati
U dubinske ponore grijeha
Znam da Tvoja ruka
Tamo dolje me čeka.

Kad klonem
I teški teret nosim
Ti si tu, sebe mi nudiš
I kažeš: "S tobom se ponosim".

Ako ikad mrak samoće
Moje srce ispuni
Ti si tu, ja znam
I zato vječno sam Ti zahvalan.


Sva autorska prava nepridržana. Dozvoljeno kopiranje, umnožavanje, javno prikazivanje i sve ostalo bla-bla-bla... Naslov smislite sami jer je meni to najzbunjeniji dio.

- 19:52 - ovdje klikneš da komentiraš (7) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv