Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 02.06.2006., petak

Pronašao sam Isusa!! Jupiiiiiiiiiii !!!! =)

Evo jedne dobre pjesme koju u zadnje vrijeme često slušam. Pjeva ju Delirious.

I FOUND JESUS

Well I hear they're singing in the streets that
Jesus is alive
And all creation shouts aloud that
Jesus is alive
Now surely we can all be changed 'cos
Jesus is alive
And everybody here can know that
Jesus is alive

(chorus)
And I will live for all my days
To raise a banner of truth and light
To sing about my saviour's love
And the best thing that happened
It was the day I met You
I've found Jesus (x4)

Well I feel like dancing in the streets 'cos
Jesus is alive
To join with all with celebrate that
Jesus is alive
Well the joy of God is in this town 'cos
Jesus is alive
For eveybody's seen the truth that
Jesus is alive

Well You lifted me from where I was
Set my feet upon a rock
Humbled that you even knew about me
Now I have chosen to believe
Believing that you've chosen me
I was lost but now I'm found

PRONAŠAO SAM ISUSA

Pa čuo sam da pjevaju na ulicama da
Isus je živ
I svako stvorenje viče glasno da
Isus je živ
Sad sigurno možemo biti promjenjeni jer
Isus je živ
I svatko ovdje može znati da
Isus je živ

(refren)
I sve dane ću živjeti
Da dignem zastavu istine i svijetla
Da pjevam o ljubavi moga Spasitelja
I najbolja stvar koja se dogodila
To je dan kada sam upoznao Tebe
Pronašao sam Isusa (x4)

Osjećam se kao da plešem na ulicama jer
Isus je živ
Da se pridružim svima da slavimo što
Isus je živ
Pa radost Božja je u ovom gradu jer
Isus je živ
Jer svatko je vidio istinu da
Isus je živ

Digao si me od mjesta gdje sam bio
Stavio me na hrid
Ponizan sam što si uvijek znao za mene
Sad sam izabrao da vjerujem
Vjerujući da si izabrao mene
Bio sam izgubljen, ali sad sam pronađen

- 20:50 - ovdje klikneš da komentiraš (9) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv