Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 28.05.2006., nedjelja

Bože moj! Bože moj, zašto si me ostavio? Matej 27:46

Svatko bi trebao na trenutak zastati i razmisliti što znači to što je Krist zavapio dok je patio na križu. Te proročanske riječi napisao je psalmista David nekih tisuću godina prije samog događaja (Psalam 21:1). One nam prikazuju tjeskobnu patnju umirućeg Spasitelja. Bog nije poštedio Svog vlastitog Sina. Jedan drugi prorok napisao je: "Pritisnuo Ga je bolima" (Izaija 53:10). - Zašto se to trebalo dogoditi?
Tisuće vijernika znaju odgovor na to pitanje. Svi će oni reći: "Gospodin je na križu okajao moje grijehe. Umjesto mene je postao žrtvom koju je prinio sam Bog, zato što ja nisam mogao prinijeti ništa što bi Bog mogao prihvatiti. Gospodinov vapaj daje mi predodžbu o tome koliko je strašan grijeh u Božjim očima. Zbog mojih je grijeha Isus trebao iskusiti tamu osude. Zbog toga sada slavim svojega Gospodina i zuvijek ću mu biti zahvalan zbog svoje žrtvene smrti. Zato što je Krist bio napušten, ja ću čitavu viječnost biti s Bogom u slavi Neba."
Vjernik vidi i drugu stranu Otkupiteljevog pitanja:"Zašto?". Ono je izraz Kristove čistoće i bezgrešnosti. On sam nije dao Bogu povoda da ga ostavi, stoga je punim pravom mogao pitati zašto se to trebalo dogoditi.
Svi koji misle da bi mogli u Nebo ući bez Spasitelja, Isusa Krista, trebali bi se upitati slijedeće: Bi li Bog Svojega Sina podvrgnuo tolikim patnjnama kad bi postojao drugi način da se čovječanstvo spasi od vječne osude?

- 15:15 - ovdje klikneš da komentiraš (6) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv