<body> Zivotnivrtuljak <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ja

...and in my miNd l stiLL need a place to go...



...get out of my head,
get out of my bed,

get out of dreams we have,they're bad,
tell them it's me who made U sad,
tell them the fairytale gone bad....















CREDITS

design:ldesigns
photo: nonnetta


srijeda, 26.03.2008.


grad je danas tako pust,grad je danas tako siv,
tebe nema pred tobom je put,
kilometre brojim kao i ti,
tvoje ruke osjećam,toje usne još me ljube,
i sutra opet bit ćeš tu,i biti moj,
ti biti moj,biti moj!
miris tebe ja nosim,dio tebe ja želim biti,
kao šapat koji čuješ rado,dio tebe...
pusaa...love U..





| Komentari 3 |


subota, 22.03.2008.
moja koka MONI..


et moni pošto si tražila da napišem post o tebi,ev jednog...nešt ću smislit...ev ovakoc:tipična tinjeđerka(haha,da mal filozofiram),cura sa zagasito smeđe obojanom kosom,s puno problema današnjice(ono u stilu kak joj stoje šiške,jel crvena u licu,jel joj se vidi prištić na čelu...)u sa dašnjosti sretno zaljubljena,u vezi s mladićem jakih mišića...ne izlazi češto,al kad izađe napravi lom(doslovno)...ne skida se sa msn-a...voli se rolat do drave..moni jel dost?ne? aj dobro...prestala je trenirat rukomet prije 2 mjeseca...voli ići na duge kaFe...eh pa psjetite njen blog: RITUALUDVOJE...E SAD JE DOST..EV KOJA SLIKICA NJENA...



JA I ONA





| Komentari 4 |


subota, 22.03.2008.






|
Komentari 0 |



četvrtak, 20.03.2008.
malo slikica mojih frendova i mene,naravno


anja&moni&ja
Image Hosted by ImageShack.us

kad smo pile,rekli su:
PIJANICE
kad smo lutale,rekli su:
SKITNICE
kad smo ljubil,rekli su:
KURVE
a kad umremo,reći će:
one su znale živjeti

darko,ja,anja


ja&moni


anja&njezin dečkić


ja&m...


ja..


opet ja.






| Komentari 3 |


srijeda, 19.03.2008.
CRNI MUŠKARCI NE DONOSE SREĆU


Umorne kiše natapaju zemlju,uvelu ko krv u vatrenoj sjeni,
ponovo boli gusta gorčina,zla sudbina sveti se meni.
U čađavoj sobi punoj dima,ciganka stara u kutu sjedi,
staračko lice puno bora ponovo moje slijedi.
Gledala me dugo ciganka stara,gleda u oči,
a onda u dlan:
"Živjet ćeš dugo,al ne i sretno,od linije sreće nema ni sjene,
ako ti ikada bude teško,zatvori oči i sjeti se mene.
Ponekad znaš da nanosiš boli,tugu i čežnju,
ali nisi zla,ponekad pružiš mnogo a malo tražiš,
i ni to malo ti nitko neda.Crni muškarci ne donose sreću,
iako si mlada to moraš da znaš.
Ne uzimaš mnogo i ne tražiš više,
ali znaš neobično mnogo da daš.
Umiru noćas sve zvijezde tvoje,al ne pati i
sakrij svoju tugu i bol i jednom će ipak da ti se vrati,
al ni onda neće biti tvoj.Bez sreće ćeš kroz život koračati,
smjelo i često ćeš poklanjati život svoj,
u tebi uvećeg đavolskog ima,muškarci te vole,
ali nisu tvoji,u tebi sreća ne postoji.Ne budi tužna,
život će proći kao tren,možda će jednom biti tvoj,
al vječno će ostati rob njen.I zapamti:
crni muškarci ne donose sreću!"

Visual Poetry - ImageChef.com





| Komentari 9 |


srijeda, 19.03.2008.


"Gorim ko papirni zmajevi,
misli mi ka tebi lete,
ovde su pasivni krajevi,
i plačem ko malo dete!

možda je glupo što ovo pišem,
ali bez tebe ne mogu da dišem!

gde si u ovom glupom hotelu,
gde si u ovm dalekom selu,
zbog tebe vene ja bi seko,
a ti si negde tamo daleko.."





| Komentari 0 |


srijeda, 19.03.2008.
SMRT




"samo jednu stvar zamolit ću te fakat,
ako umrem sutra obećaj da nećeš plakat.
...
pali jednu svijeću ako umrem sutra,i
ne vidiš me više sljedećega jutra,
vidjet ćeš me opet kada smisao nađemo
vratit ću se nazad kao tvoj čuvar anđeo,
...
samo jednu stvar BOŽE još te molim,
pazi ma na MAJKU,i reci joj da je volim...
...
ako sam zaslužio u srcu da me nosiš,
bit ću blizu,ja ću pazit kako voziš,
...
zato ne brini,ovdje s vama bit ću stalno,
niste jedini,moja mama plače za mnom..
..."

"smrt je samo točka na kraju rečenice.
nije važno kolika je bila duga,nego je li imala smisla...


smrt...ja je se užasno bojim!vidite gore
ovu pjesmu?zove se "ako umrem mlad"
ja plačem kad je slušam,jer ne želim umrijeti
mlada...toliko se toga bojim...ne znam...
tak nekad zamislim kak bi izgledala moja
sahrana i onda plačem...nisam normalna...
al to još neželim saznat!ja volim život,
i volim uživati u njemu,i u malim stvarima,
volim se smijati od srca,slušati kako mi srce kuca...
nisam još puno toga napravila,a želim...
želim se još družiti sa svojim prijateljima,
s MAMOM,tatom,sestrom,jer sve VOLIM...
ne smatram se ja nešt posebnom dobrom,
i ne želim da ovo ispadne umišljeno,al me
strah jer Bog sebi uzima dobre ljude...
ne razumijem one klince koji se ubijaju,vješaju
i šta ja znam šta ne zbog kakvih problema!
mislim,žao mi ih je,al kakvih su to oni problema
mogli imati?!!?pa heloU,imamo samo jedan život!
aj sad neću više o tom pisati,jer će stvarno netko
pomisliti da sam luda,ali ipak:BOŽE ČUVAJ MOJU OBITELJ,PRIJATELJE,MENE...AMEN!

JEDINO ŽIVOT NEMA REPRIZU,
ZATO ŽIVI,UŽIVAJ NE MISLI NA KRIZU!


Image Hosted by ImageShack.us





| Komentari 2 |


utorak, 18.03.2008.


i still belive in LOVE





| Komentari 0 |


utorak, 18.03.2008.
KAPLJICE LJUBAVNE KIŠE


Mjesec se spustio na grad,
kroz tamnu noć,
jer on ima tu moć,
došao je po izgubljene duše,
koje tuguju za tobom,a uzeo je mene.

Oteo me od tebe da me sačuva,
da me ne ubije ono što me stvorilo..

Dao mi je poseban dar,
da ti&ja nikad nismo bili par,
darovao mi je kapljice kiše,koje kad padnu na tlo
boli,postaju sve tiše,tiše...

Dao mi je tvoju krv,crvenu poput staze
posute laticama ruža,
znam da mi se od tebe ljubav više ne pruža...

Bacila sam crvene latice,počele su padati
poput kapljica ljubavnih kiša,
mirisale su na tvoje tijelo,
izgledale su poput tebe...

Obasjana mjesečevom svjetlošću
gledam posljednje svanuće s tobom,
držim te za meku ruku,
letimo iznad oceana,preljevaju se boje,
puštam te i ti polako toneš,
sada više nisi dio duše moje...





| Komentari 0 |


utorak, 18.03.2008.
"ne dolaziš u obzir,ne može po tvom"


a ja luda ko i prije
brige se na meni ne vide
lažu mene
lažem druge ja
da sam bolja ne bi valjala...!





| Komentari 0 |


ponedjeljak, 17.03.2008.
mala...


nemoj nikada nikomu reći da je postojala jedna mala...
da je bila tvoja,sve ti dopuštala,i sve ti dala...
nemoj nikada nikomu reći da si otišao iz njenog života kao tama...
nemoj im priznati nikad da je mala ostala sama...
nemoj nikada nikome reći da je plakala i patila...
da si maloj značio,a nije te vratila...
nemoj nikome nikada reći da je ponos uništio sve...
tko zna hoće li opet biti sretna?
nemoj nikome reći,molim te...
nemoj nikome reći da mala trebala te...
i da je mala bojala se,,
svega čega bojiš se...
i kad malu gledaš-gleda te,
i kad druge te žela-ona neda te...
nemoj nikada nikomu reći da su ti govorili
da za tu malu nisi,i nemoj nikome reći da su ju pitali:
"zaljubljena ti si?"
i nemoj reći da im je morala reći "ne"...
nemoj nikada nikome reći da bio si joj sve...
i nemoj im reći kako bile su teške noći te,
kad si maloj ulazio u sne..
kada je bila sigurna da trebaš je..
a ti si bio sretan...
nisi znao za puteve tuge...
nemoj nikada nikomu reći da njene noći bile su duge..
nemoj im reći da je mala zbog tebe sve izgubila...
jer bila je sretna kad te ljubila.
i nemopj im reći da si malu barem malo volio,
da si ju za oprost molio...
samo im reci:"žaliti neću",
al nemoj nikome reći da nakon svega mala ti želi sreću,
i želi te bar kao prijatelja,želi da joj kažeš sve,
nemoj nikome reći da mala nije mogla reći ne..
i nemoj im reći da mala još za tebe diše..
da mala za tebe umire,ove stihove piše...nemoj nikome reći da mala zbog tebe sja,
i nemoj reći da ta mala sam ja..





| Komentari 10 |


nedjelja, 16.03.2008.
kao u snu...


Ne,ja nemogu više ovako,noćima
sanjam samo tebe.Sni su predivni,puni sreće,
a ujutro kad se probudim,mrzim samu sebe.
Toliko te volim i toliko te želim
da sanjam o tebi najljepše sne i samo u
tim snovima mojim
priznajem tebi da te još volim.
Sanjala sa da si na klupi plakao,
prišla sam ti,a ti si r4ekao
da se kaješ što si me ostavio.Rekao si da ti ona
ništa ne znači,da ti ne daje ljubavi i topline,
priznao si da kad si s njom i kad si sam
da u tebi živi samo moje ime.
Zagrlio si me jako,ljubio me nježno,
šaptao mi riječi,o ljubavo,o sreći.
Sad živim novi dan,a ništa nije,baš ništa
kao u snu,osjećam se kao da tonem prema
posljednjem morskom dnu.
Najviše sad na svijetu želim
da si ovog trenutka kraj mene ti,
da me zagrliš jako,ljubiš me nježno i
da mi dugo pričaš o ljubavi.
Da zauvijek budeš tu i da sve bude kao u snu...





| Komentari 3 |


subota, 15.03.2008.
LOVE HURTS............


nikada nemoj
odlaziti ako imaš razloga odlaziti...
znamo što jesmo,ne znamo što možemo bit..

ja nisam ona što bi pala na koljena,
a znaš da nisam nikog tako voljela,
a ti ime mi ne spominješ,
a ti od mene glavu okrećeš?
ja nisam ona što bi stope ti ljubila,
znaš da je ljubav samo korak od ludila,
a ti,ti mi blago nudio,
a ti,sve to u prah pretvorio..
da zalupim vratima,
i pobjegnem ti bez traga,
NIKAD MI LJUBAV NIJE MANJE ZNAČILA,
moju si sreću svu u bol pretvorio,
a to mi nije trebalo,dragi!
i da me udariš pred svima nebi boljelo,
ja ću po svome ma koliko koštalo,
mogu da biram dal da nestanem il potonem,
a to mi nije trebalo...

sad baš iinspirirana...tuzan





| Komentari 4 |


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.