Trebalo je... (150. post, više od godinu dana mojega baljezganja ovdje...) (Što sam radio?)

utorak , 21.04.2015.

Da, nisam bio dugo prisutan. I nemam nekakav razlog, osim nekoliko stvari koje sam radio kroz godinu, ali nemam ispriku. Prošlo je skoro više od dva mjeseca otkad nisam stavio nešto, i sad je već postao i problem, jer je godina mog rada ovdje prošla, pa nije bilo ni obilježeno, a nemam neku decentnu ispriku, pa ono...

Od osvojene nagrade za glavnog glumca na KAM-u (čast onome tko zna što je u pitanju)...



...i slušao sam mnogo St. Vincenta...



...i bio na nekoliko županijskih natjecanja...

...otkrivao hvale-vrijedne covere...







I razne druge stvari.

Ovo tek pišem da znate da sam živ.
Pis.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.