Pitanja ne mogu biti glupa? Netočno.

nedjelja , 17.08.2014.

I, sviđa li vam se novo ruho? Meni se dopada.

Danas ću dokazati da citat "Nijedno pitanje nije glupo, samo odogovor je", je netočan. Da, danas donosim glupa pitanja pitana na raznim društvenim mrežama i mrežama ostalih karaktera i namjera.

Pa, krenimo!

Korisnik po imenu "Brawl" je pitao.

Gdje želite da vam raznesu mozak? Mislim da bi ja izabrao auto.


Pa je tu i "MandaPanda":

Mislite li da bi ljudi ikada mogli hodati po Suncu? Upravo sam mislila kako je ludo da je čovjek hodao po Marsui Mjesecu. Mislila sam, bi li mogli ljudi hodati po Suncu? Znam, jako je vruće, no po zimi je temperatura kakvih 10 stupnjeva.

Još genijalniji odgovor stiže od osobe pod imenom "Gummy Roach":

Pa, ako bi mogli, onda bi to radili ponoći.

I odgovor Mande:

Odlična ideja! Nikad nisam pomislila na to, ljudi su toliko glupi, kako da nikad ne pomisle na to?



"Darren" je napisao

Ako sam alergičan na tunu (tuna ribu, to jest), znači li to da sam gay?



"jarjar"

Zašto se moj ljubimac od kamena ne želi pomaknuti?



Nepoznati korisnik

Koje je prezime Obame? Zna li tko?



Nepoznati korisnik

Koliko traje vožnja od Miamija do Floride? (grad Miami je u saveznoj državi Floridi)



Nepoznata korisnica

Treba li blizancima 18 ili 9 mjeseci da se rode?



Ughmaster piše

Mogu li postati trudna od gledanja videozapisa?


Julia piše

POMOZITE MI. KAKO ISKLJUČITI CAPS LOCK? UNIŠTAVA MOJ ŽIVOT I ŽIVOT DRUGIH.



Nepoznati korisnik

Kako se mogu suprostaviti mami bez da guram komade pizze u svoju stražnjicu?



Amon a boat je napisao

Kako je Batman rođen ako su mu roditelji umrli?



Nepoznata korisnica je napisala

Stvarno zelene jabuke postoje?



Timon g je napisao

Što su te rupe u krznu moje mačke? (kasnije se ispostavilo da su to bile oči)



Brady je napisao

Kad sam bio malen, ugrizla me kornjača. Smijem li zbog toga piti sok od naranče?



Vas_Happening_Girly_99 je napisala

Pomozite, slučajno sam izgradila policu!



Randy piše

Otišao sam u Englesku, no i oni govore američki? Zašto se ovo događa?



Nepoznati korisnik je napisao

Što znači kad vam ljudi govore "mijau"?



Scott Kennmoore je napisao

Ako pojedem sebe, hoću li postati svoj klon, ili ću potpuno nestati?



Nepoznata korisnica je napisala

Mogu li prepoznati da me moj muž vara po mirisu njegovog vjetra?





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.