"Blog-igrica", ili kako već...

petak , 25.07.2014.

Upravo sam naletio na ovu igru na blogu, pa reko- idem i ja izjaviti nešto o mojem bloganju.

kopirajt autoru ovih pitanja.

1. Kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Prvi put sam se susreo u veljači ove godine. Da, znam, još sam mlad ovdje i sve to, no prvi post je niknuo tu negdje, u veljači. Doduše, onda nisam znao da trebate komentirati kako bi vam se post vidio, pa je prvih mojih 20 postova, kojih smatram kao jedno od najboljih, propalo, jer ih nitko nije vidio.

2. Kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

Volim pratiti razne blogove, no neki su mi posebno dragi, tu su Pablon, t.f., 20 do asa, i "Gunđam po kućama", i Križar, dammit, sad se ne mogu sjetiti ime njenoga bloga, Valcer...ma, mnogo njih čitam! (I, da, Eurosmijeh). Teme? Razno, volim čitati putopise, ili romantiku, bez obzira da nisam baš neki veliki obožavatelj nje. Pjesnici i razna literatura na ovom blogu mi stvarno upada u oči.

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Euw... Hm, pa nemam baš neko znanje u uređivanju bloga i to sve, no ako bi prošlo nekih par godina ili bilo koliko vremena da postanem bolji u tome...hm, razmislio bih o tome. Naravno, što bi sve napravio ovisi o znanju koje imam, tako da danas ne bi ništa promijenio, ili možda stavio par novih template-ova, mnogo sam razmišljao koji template staviti, tako da je sve išlo u obzir, svi stilovi, neki su trajali po dan ili dva, no, ovaj mi je sad ok.

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?

Jako teško. Uvijek probam uzeti neki superlativ i onda pisati na njegovu temu. "Najveći", "Najmanji", "Najprodavaniji", no nije sve uvijek tako. Iz mračnih kutaka interneta vadim činjenice, i razne stvari koje ovdje objavljujem. No, ne žalim nimalo, imam komentara, zadovoljan sam svime. Nekad objavim svoje mišljenje, i često se dvoumim bi li to išlo na blog ili ne. No, nikad dosad nisam rekao ne time. Inspiracija? Hmmmm...

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?
Jedna riječ: Catering.

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Mnogo pozitivnih trenutaka se događa svakim mojim postom, i svakim komentarom koji mi stavite gore, ja to shvaćam kao pozitivnim trenutkom. Bez obzira na sadržaj komentara- osim ako je spam hrvatskog pokreta "Štit".

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Malo njih zna od mojih bližnjih, nikoga i nije baš pretjerano briga za to, no mama obožava čitati stvari s mojeg bloga, tako da, da, izgradio sam si i neku publiku kod bližnjih.

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

Hmmmmm...svaki blogger ima svoje karakteristike, i teško je sad birati, no bio bi t.f. ili Pablon. Oboje imaju umjetnost riječi koju rijetko tko ima, i sad je nemoguće odlučiti tko ima bolju, ali oni su mi definitivno najbolji, i bio bi jedan od dvojice.

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Piše da me nije bilo sveukupno 100 dana na blogu. Hmmm, pa nekad sam htio odustati od bloga, pogotovo na ono vrijeme gdje nisam znao za komentiranje na postu. Nekad znam uzeti odmore, pa mi blog ni ne nedostaje onda. No, vratim se, jer osjećam da me blog treba.

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Možda.Ili ne. Čujem, ovaj kjurioziti je na Marsu našao tragove bloga iz 2004.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.