Što gledam?

subota , 19.07.2014.

Ne gledam puno filmova, no neki su mi jako dorasli srcu, pa ću njih navesti. Većina njih koji mi se svide ih pogledam više puta. Zato ću ovdje reći, koji svi filmovi su mi se jednostavno svidjeli, pa sam ih pogledao i više puta, ovisi o tome koliko su ih nacionalne televizije puta stavile na reprizu.

One stvarno mogu imati dosadne i neprobavljive filmove, no neki su vrhunac, a to dokazuju nagrade koji je taj film dobio. No, ja ne sudim po tome koliko nagrada je taj određeni film dobio. Ja sudim po tome koliko mi je taj film dobar, i koliko su osnove filma dobre, to jest, je li film razumljive razrade, ima li sam film uopće smisla, ili što već. Najbolji filmovi su mi definitivno komedije, i glazbeni dokumentarci. Pod glazbeni dokumentarci mislim "It Might Get Loud", koji ću kasnije spomenuti, a ne kao High School Musical, koji je, za mene samo film očajne utopije. Ne sviđaju mi se horori, za mene su to samo očajni filmovi puni izmasakariranih prikaza, i mnogo krvi. Boli producente briga kakav je njihov film, bitno da to publiku poput 13-godišnjaka koji su spremni za uzbuđenje, prestraši i impresionira. Ja gledam ima li film smisla, no licima punim ožiljaka, krvi, i konstantnog urlanja, je li očito da taj film nema smisla, ili vam moram napomenuti to? Zato ću početi s nabrajanjem mojih najomiljenijih filmova. Dobro, možda neki nemaju smisla, možda neki nisu tako dobri vama kao što su meni, ali, kako sam nabrojio u glazbi, tako ću nabrojiti i ovdje.

Pa, krenimo.

Definitvno najbolji film od 2011. mi je "Forrest Gump". Prvo, ima toliko povijesnih događaja, čiji sam obožavatelj, a i ima doista realističan pogled Amerike na 50'te, 60'te, 70'te tj. doba Hippija, borbe za mir, rata u Vijetnamu. No, isto, kao što je i film pun povijesnih događaja, isto tako je i vrhunska komedija, a prije svega, ljubavna priča. I to savršena ljubavna priča. Inače ne volim romantiku u filmovima, no ovo mi je definitivno iznimka. A, kraj, kraj filma je postao jedini događaj u bilo kojem filmu koji me doveo do suza.





Onda je tu još jedan film koji mi se sviđa, romantičan je, a sve je to samo zbog komičnih događaja koji su prošarani kroz cijeli film. Ovo mi je također jedno od boljih filmova.





Još mi se sviđa i serijal "Brzi i žestoki", svi su mi filmovi podjednako dobri, osim onog..."Prebrzi i prežestoki", nema Paula Walkera, a, i, malo rasistički rečeno, ne sviđa mi se što je radnja filma u Japanu.




Onda je tu i, definitivno najbolji dokumentarac, barem meni, jer ima 3 poznata gitarista, koji su obilježili svijet gitare i glazbe općenito. A vidjeti izraz Edgea i Whitea kad Page počinje svirati "Whole Lotta Love"...neprocjenjivo...




Onda je tu fascinantan dokumetarac White Stripesa, "Uned Great White Northern Lights", kojeg također obožavam, jer otkriva onu stranu koju su Stripesi od početka svojeg djelovanja držali u tajnosti. Ona profesionalnost, i ona ludost Jacka Whitea kad zavlada pozornicom...također je neprocjenjivo gledati to.

(i prvi put čujemo Meg White kako razgovara)




Obožavam i animirane filmove, je to malo djetinjasto, ali koliko je računalna tehnologija uznapredovala u 15 godina pravljenja animiranih filmova je nevjerojatno. Definitivno najbolji animirani film su mi "Štrumpfovi". Uvođenje Štrumpfova u modernu tehnologiju je komedija koja se rijetko viđa.

(+ Hivesi sviraju u ovom traileru)




I tu su, na kraju dijelovi filma "Povratak u Budućnost"...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.