Subliminalne poruke

nedjelja , 04.05.2014.

Vjerojatno su nepoznate većini blog-naciji, ali možemo reći da su posvuda.

Subliminalne poruke su poruke skrivene u filmovima, reklamama, serijama, u bilo čemu, skrivene ispod ljudske percepcije, pa ih ne možemo vidjeti golim okom. Možemo ih vidjeti samo u usporenoj verziji i još bolje objašnjenoj verziji.

Cilj toga jest da se natjera nekog prema tim porukama da učine nešto, a da oni ni sami ne znaju zašto to čine.

Tako je uspješan eksperiment Jamesa Vickarya 1957. u kojem je u film ubacivao sličice u trajanju 0.003 sekundi, gdje promovira Coca Colu i kokice, dokazao da one djeluju, pa se prodaja kokica povećala za 57, a Coca-Cole za 18%.


Jedna od tih poruka.

Iz tog primjera jasno možete vidjeti da one djeluju.

No, mnogi su ih koristili za puno groznije stvari, čak i sam Disney. Sad ću pokazati primjer iz "Kralja Lavova" i mnogih uspješnih Disney klasika.



Teško da bi to opazili vi sami. Ta riječ još uvijek nije cenzorirana, jer autori filma govore da je to "SFX", kratica za specijalne efekte, a ne SEX. Je li ovo istina? Prosudite sami.

I ova stvar, na posteru samog filma.



Koje su njihove namjere?

Onda, zanimljiva stvar s postera "Male Sirene"



Ništa sumnjivo s posterom, zar ne?



A je li sad sumnjivo?

Disneyevo objašnjenje.

"Mi smo bili u žurbi s samim projektom, pa je lako moguće da smo i ovo nacrtali."

Svaka im je na mjestu.

A za ovu poruku nisu dali službeno objašnjenje.



Ima još tu Disneyevih poruka u nedogled, a ovo su još neke:





Kutija Skittlesa 2010.



Epizoda "Sam and Cat" iz 2013.



Reklama Coca-Cole iz sredine 80-ih



Crtić "Arthur", Illuminati su tajno društvo koje radi mnoge loše stvari ljudima i praktički kontrolira svijetom. Znak su piramida i oko, ili samo oko.



Popularna teen serija iCarly. 8=D- znak za muško spolovilo.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.