slikice







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ono ja...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

××ninuska××
××djecji klub××

..all I ever wanted is to see you smiling..

rules:*ne volim puno komentara od neke osobe, u jedan komentar stane sve što mi želite reći.*
*ne želim odbrojavanje,spamove,ili lance sreće u komentarima.*
*ako želite nešto ružno napisati u komentaru znajte komentar takve vrste bit će izbrisan te prijavljen kao spam,te ću vlasniku tog bloga zabranit komentiranje*
*anonimnima zabranjeno komentiranje- imam više razloga*
*ne želim komentare tipa: bok svrati do mog bloga komentirat*
*želite li moj msn,gmail ili tako nešto recite u komentarima*

utorak, 28.10.2008.

×hello×

Imam vijest...meni prepredobru...prvo da vam kažem dobivam komp,a možda i laptop naughty...jep,jep....dosadilo mojima da idem stalno kod njih u sobu na komp i visim im oko vrata moleći da mi daju da igram belu belj..tj,visila sam bratu...braco sorry,voli te seka cerek....a i neću morat stalno pazhit dal će mi neko uć u sobu dok ja tipkam,....mislim ne skrivam ja niš...ali onak čini mi se cool imati vlastiti komp - makar bio star i malo friki...ne smeta mi....glavno da ga imam...a imam i komp u sobi nut..makar je to previše zračenja....al smislit ćemo neš.....hehe...ee i da dobila sam pet iz zalaganja iz matke...jep,jep....mislim ne ide mi ....al sad mi ide...i guess...i iz fizike iz testa četvorka...meni je to super jer fiziku sam inaće imala trojku prošle godine i na polugodištu i na kraju....hehe...al mislim da sad dolaze teže lekcije i iz matematike i iz fizike pa me malo strah....al ajde, bit će kako treba bit....smijeh....kako vi?? posao,škola..i.t.d?? mislim nitko mi ne komma....pa zar imam tak loše postove tuzan ?? Pokušavam pisati što zanimljivije i maaa sve samo za vas .....al ako vi ne želite komati ok onda....samo mi to napišite da mogu prekinuti vođenje ovog bloga, da ne pišem postove koji vas ne zanimaju....
aa maybe ću ga izbrisat...lud....bit će mi teže jer volim voditi blog jer volim ispisati neke detalje mog dana,tjedna,mjeseca....blabla....nadam se komentarima...previše se nadam?!

Pusa,pozz.



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (1) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.