slikice







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ono ja...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

××ninuska××
××djecji klub××

..all I ever wanted is to see you smiling..

rules:*ne volim puno komentara od neke osobe, u jedan komentar stane sve što mi želite reći.*
*ne želim odbrojavanje,spamove,ili lance sreće u komentarima.*
*ako želite nešto ružno napisati u komentaru znajte komentar takve vrste bit će izbrisan te prijavljen kao spam,te ću vlasniku tog bloga zabranit komentiranje*
*anonimnima zabranjeno komentiranje- imam više razloga*
*ne želim komentare tipa: bok svrati do mog bloga komentirat*
*želite li moj msn,gmail ili tako nešto recite u komentarima*

subota, 25.10.2008.

pusa I i F = presuper ste

Jučer sam išla na bus kod tate na posao da bi išli za Rijeku...U Rijeci sam išla samo da vidim bratiće koje jako volim cerek...Bilo je presuper yes..Oni su zabavni,zanimljivi,super bratići koji su stariji od mene,a opet se ponašaju prema meni super smijeh...Zato ovim putem ih pozdravljam i šaljem im veliku pusu kiss...Dečki bili ste preodlični thumbup....F (početno slovo imena) bio si super,i sorry šta zbog mene nisi izašao vanka u petak,nadam se da ćeš barem danas navečer onda uživat vani smijeh...I (isto početno slovo drugog) bio si super,odgovarao si na sva moja pitanja,razgovarao sa mnom normalno te što si mi dopustio da budem u tvojoj sobi i gledam kroz prozor...Mnogi misle da ovo što pišem je glupo...Ali s njegovog prozora se vidi more. I tvoje pjesme I je legenda on je faca su mi preodlične,zabavne... Dečki bili ste mi super thumbup.

Velika pusa od mene!



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (1) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.