slikice







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ono ja...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

××ninuska××
××djecji klub××

..all I ever wanted is to see you smiling..

rules:*ne volim puno komentara od neke osobe, u jedan komentar stane sve što mi želite reći.*
*ne želim odbrojavanje,spamove,ili lance sreće u komentarima.*
*ako želite nešto ružno napisati u komentaru znajte komentar takve vrste bit će izbrisan te prijavljen kao spam,te ću vlasniku tog bloga zabranit komentiranje*
*anonimnima zabranjeno komentiranje- imam više razloga*
*ne želim komentare tipa: bok svrati do mog bloga komentirat*
*želite li moj msn,gmail ili tako nešto recite u komentarima*

petak, 03.10.2008.

Mrvica

Image and video hosting by TinyPic
To je moja Mrvica. U ovu se pozu sama smjestila yes. Stvarno vam kažem. To je bila ludnica...Moji i ja nismo mogli vjerovat nut. Trčila sam po fotić da to uslikam da mogu imat spremljeno..Tak se stavila u tu pozu valjda zato što se htjela lizati. Inaće mnoge mačke ne žele ležati na leđima,ali ova voli..Ja nju držim na leđima ko bebicu u rukama..i onda idem: nina,nuna mala beba pajki...i.t.d..njoj to ne smeta,a naravno da ni meni ne smeta..ja u tome uživam i svaki trenutak s njom meni je prekrasan cerek...jep,jep..

Bolesna sam cry,danas nisam išla u školu. Reason? Boli me grlo i glava..vrti mi se..ali nisam mogla da vam ovu sliku ne kažem. Hvala Nina što si mi rekla kako se stavlja slika na blog kiss..

Puno pusa i lijepih pozdrava!



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (3) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.