slikice







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ono ja...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

××ninuska××
××djecji klub××

..all I ever wanted is to see you smiling..

rules:*ne volim puno komentara od neke osobe, u jedan komentar stane sve što mi želite reći.*
*ne želim odbrojavanje,spamove,ili lance sreće u komentarima.*
*ako želite nešto ružno napisati u komentaru znajte komentar takve vrste bit će izbrisan te prijavljen kao spam,te ću vlasniku tog bloga zabranit komentiranje*
*anonimnima zabranjeno komentiranje- imam više razloga*
*ne želim komentare tipa: bok svrati do mog bloga komentirat*
*želite li moj msn,gmail ili tako nešto recite u komentarima*

srijeda, 01.10.2008.

love,love...yeah..what else?? :)

Dečko/ cura...tralalalalal...prije su ljubavi bile čista zezancija..samo preko poruka,a kad se vidite samo vas je sram pa pobjegnete rolleyes...skužila sam to i ja yes..više se ne smijem skrivati,bojati...samo uvijek postoji sitnica zbog koje ne vjerujem u sebe...kada čujem da se netko zaljubio u mene ostavim to u sebi...kao tajna...ali i dalje se pitam zašto ja.? zar nisam ja ružna? uvijek sam si bila ružna..svi mi govore da sam jako lijepa...al ja uvijek nađem neku sitnicu koja me može rasplakati,deprimirati...totalka...shvatila sam - odrastam..trebala bi se ne bojati, ne plašiti, ne ponašati djetinjasto...ali kad sam bila s jednim dečko i vidjela ga u školi tolko bi me bilo sram da sam pobjegla u wc sva crvena pogledala se u ogledalo i sama sebi rekla: što to on vidi u meni? Nemam samopouzdanja nut...iskreno,ne volim previše izlaziti..bojim se kako izgledam,kako će me prihvatiti, kako ću se ja ponašati...znam,znam samo se trebam opustiti...ali ne..ja se sva ustrtarim, i zbog mojeg straha sam se osramotim cry... samo ako želim biti okej ljudima ne moram se opijati,izlaziti,šarmirati..ja sam takva kakva jesam..imam ja frendica koje dečke dobiju na šarm...heh...ja šarm takav nemam..il ću se ponašat prirodno ili nikak..umjetna nisam i niti ne želim biti...ako sam ti ok ovakva super,a ak ne onda se makni od mene ne moraš provocirat...to je moje mišljenje...ne moraš postati popularan zbog alkohola,cigareta..i.t.d..ja sam sebi super ovak kak jesam...al u jedno sam sigurna - ne želim biti popularna jer najviše su popularni oni koji piju,puše,bare se sa svima koga vide..ja znam kakvo je moje mišljenje i stojim iza njega,ali stvar je u tome što drugi misle o mom mišljenju..svi mi govore da to nije bitno onoliko koliko ja to mislim - a to je u velikoj količini..jep,jep...hehe...smijeh

Šaljem puse te lijep pozdrav!



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (1) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.