slikice







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ono ja...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

××ninuska××
××djecji klub××

..all I ever wanted is to see you smiling..

rules:*ne volim puno komentara od neke osobe, u jedan komentar stane sve što mi želite reći.*
*ne želim odbrojavanje,spamove,ili lance sreće u komentarima.*
*ako želite nešto ružno napisati u komentaru znajte komentar takve vrste bit će izbrisan te prijavljen kao spam,te ću vlasniku tog bloga zabranit komentiranje*
*anonimnima zabranjeno komentiranje- imam više razloga*
*ne želim komentare tipa: bok svrati do mog bloga komentirat*
*želite li moj msn,gmail ili tako nešto recite u komentarima*

utorak, 16.09.2008.

...oću spavat do devet...ne do pola sedam..

Malo ima njih koji me neće skužiti belj...propast...imam li izbora - naravno da NE!! Naime, spavanje..pa volim spavati..barem do pola devet-devet..ali glavno da nije ispod osam..Ovaj tjedan ujutro mi je škola. Zvono zvoni u pola osam,tada moram biti nacrtana u razredu u klupi. Dižem se u 15 do 7..ajde ipak sam blizu školi..Ima nekih sto metara - I DALJE MI SE TO ČINI PUNO! Iskreno, ne mislim na druge koji imaju duži put, meni je i dalje bitno koliko je dug moj. Inaće kad se rano zbog škole ustajem, odmah dođem k sebi i nema problema. Ali danas je bio poseban dan. ZAŠTO?! e pa probudila sam se tako da sam tresnula glavom o rešetku cry kreveta..glavobolja je odma bila prisutna, nisam mogla ustati ....Minute su prolazile...jedna za drugom..svake minute čula sam: Dižiii seee... Ustala sam, na zadovoljstvo mame. Otišla sam u kupaonu,a vjerujte mi nisam bila pri sebi...Samo mi je u glavi bilo: topla piđama, topli krevet sa prekrasnom plahtom, i prekrasnim jastukom - STVORENIM ZA MOJU GLAVU - teško je meni udovoljiti,a taj je jastuk PRAVI...napominjem: PRAVI...!!! naughty Moram i napomenuti da sam u lunaparku bila sva pokisla, jadna, mokra do kože....Ostala sam do ponoći - na nagovor frendice...Čak sam išla i na neki Twister - samo radi frendice nono. A matematika...hehehehe - smijem se, a ujedno i zijevam...to se mora napomenuti ... imala sam 14/20 bodova..i boli me briga. Meni stvarno nije sada do pričanja o ocjenama....Samo zamišljam moj krevet koji me željno iščekuje lijepu noć...Evo sad je večer,a već se bojim jutarnjeg dizanja, i ponovnog susreta kome nego li ŠKOLI....ali sutra imam manje sati - PA ODMA POSLIJE ŠKOLE, PRAVAC - kaj mislite kud??? Naravno u KREVET.zijev..!!!

Evo da vam i kažem gledala sam TRENUTAK ISTINE .... KOMENTAR? ok je sve to,ali nije za mene. Ja ne bi mogla na to. Bogme mi nije tolko do novca da svi saznaju moje intimne, iliti privatne stvari....!!
Ali svatko će svašta napraviti za novac. Sto ljudi, sto čudi!

Sada idem...Malo pred TV..a kud onda? U KREVET. hehe...

NinUsKa saljem pusu i pozz...

Svima Vama pusa, i pozz.!!!



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (18) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.