slikice







Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..ono ja...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

××ninuska××
××djecji klub××

..all I ever wanted is to see you smiling..

rules:*ne volim puno komentara od neke osobe, u jedan komentar stane sve što mi želite reći.*
*ne želim odbrojavanje,spamove,ili lance sreće u komentarima.*
*ako želite nešto ružno napisati u komentaru znajte komentar takve vrste bit će izbrisan te prijavljen kao spam,te ću vlasniku tog bloga zabranit komentiranje*
*anonimnima zabranjeno komentiranje- imam više razloga*
*ne želim komentare tipa: bok svrati do mog bloga komentirat*
*želite li moj msn,gmail ili tako nešto recite u komentarima*

petak, 12.09.2008.

DANAS je sve krenulo naopačke...

...i tako misleći da ovaj tjedan će brzo proći,kao svaki mi do sada...danas mi je dan prevrnuo se...čekajte tek kad vam kažem kad sam saznala za taj dan...taj dan je DANAS !!!! Danas sam dobila PREOKRET...zbog DANAS sam plakala...zbog DANAS sam samo htjela večer...a evo sada sjedim u miru...ne PLAČEM, ne TUGUJUEM i ne BRINEM se...nimalo...

U srijedu su mi rekli da danas u pola devet moram biti u crkvii (s tim znajte dugo me nije bilo u crkvi)...i ok...znala sam da ću otić...al onda nam je rekla nastavnica iz matke da DANAS pisemo test - matka of kors ....pa sam u četvrtak ujutro štrebala za danas da bi sve pohvatala,jer zbog crkve ,ja učit DANAS rolleyes vemena nisam imala...u četvrtak poslije škole frendica mi je rekla da su oni u testu iz matke imali nešto sasvim drugooo...neštooo teškoo..i to jako...otvorila sam tu stranicu i pisalo je nekaj besmisleno...(imamo dva udžbenika iz matke)...plačući kako neću sve stići navečer (četvrtak) derala sam se na sve oko sebe pomireći se sa BAD dayom...samo sam htjela ovu VEČER, ovaj MIR ...napokon...završila škola...o matki da ne prićam...al ok...shvatila sam da sam ja krivo shvatila iz kojeg mi udžbenika pisemo..krivo sam cula frendicu...al svejedno nisam ucila ono kaj mi je ona rekla..bang.Dođem maloprije doma, i ugledam komp...sva sretna pojurim na msn...nakon sto puta pokušavanja nije se htio upaliti hotmail..odma sam shvatila da mi je netko provalio HOTMAILLL namcor..da,da...dragi hotmalić...restartirala sam komp misleći koja je ta sranja provalnik mogao isprićati mojim frendovima u moje ime...a da ja ne znam!!!! bila sam ljuta..više od pojma LJUĆA burninmad restartirala sam komp i napokon je upalio..ja sretna ugasim hotmail jer sam htjela vidjet dal ce mi uc...again..da vidim kaj šteka..i opet mi nije htio uc...shvatila sam da je valjda preopterecen komp..i da cu sutra opet probati..makar znam da mi nije niko provalio..huh...pao mi je kamen sa srca..i sutra trebam ic u lunapark...ne DANAS, ne PREKSUTRA...nego SUTRA..Jer mi paše subota..idem s frendicom...ali evo ti ga na progonozi najavljena - KIŠA. cry....rekla sam i frendici i roditeljima - ja idem u LUNAPARK MAKAR BILA KIŠA...sad ne znam točno za sutra,al prema dogovoru sa frendicom - IDEMOO!!!! hehe...dobro je ispalo...sad barem znate što je uzrokovalo ovo DANAS...


Nadam se da ste me shvatili donekle...Lijep pozdrav...



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (1) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.