...O meni...

IME:Matea
NAJTUŽNIJI DAN MOJIH
RODITELJA:
01.04.
NADIMAK:Tea,Mea....
VOLIM:plesati,slušati muziku,šaliti se,
družiti s frendovima....
NE VOLIM:Umišljene ljude!!!!
HOBI:Rolanje i plesanje..yes
ŠKOLA:Teh.škola Kt-2.E
BRAČNO STANJE:Sretno slobodan!!!!!
GLAZBA:Slušam strano!!
Ne slušaj cajke...umri prirodnom smrću!!!!hehe

MSN------tea_0104@hotmail.com...
.....pa koga sta zanima...neka slobodno pita...

..Ovo bi bila ja...

Slike.hr - besplatan upload slika">

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/noPe

by LiL BuT EviL

Opis bloga

...sve o meni i mome jebeno jadnom zivotu...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 12.07.2008.

...Opet na samom početku...

...evo ljudof...
...odliučila sam napraviti novi blog,
pošto me onaj stari cijelo vrijeme zajebavao...
..tako da je onaj sada zaboravljeni slučaj!!!
..tj..stvarno Propali Slučaj!!!!!=)


..Uglavnom neki me znaju,a neki možda ne...
..Znači,ja sam Matea..imam 15 god..
sada cu u 2.E razred tehničke škole...
..bla,bla...

...nadam se da ću vam sada češće pisati...
...i kommati drugima!!!...

..eto to bi bil to...

....do pisanja,čitanja...

............kissssssyyyyyyyy...............



| ...M4k3 m3 Sm!l3... (13) | ...Or Di3... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.