Igre i Vicevi

četvrtak, 22.12.2016.

Blagdani

Ove godine blagdani nisu u najboljem znaku. Masakri u Siriji, atentat na ruskog ambasadora u Turskoj, a isti dan i teroristički čin u Berlinu. Malo toga ima čemu bi se čovjek radovao na općem nivou. Da bi čovjek pronašao malo zadovoljstva mora se okrenuti sam sebi, i ako je sretne ruke svojim bližnjima i prijateljima. Mene uz to muči i zubobolja. Jedan od zdravstvenih problema koje sam imao ove godine. Životna dob se počinje osjećati. Japanci kažu da ako se nakon šezdesete godine ujutro probudiš i ništa te ne boli, znači da si mrtav. Meni nedostaje još koja godina do spomenute granice, ali mi se sve čini da su japanci mudri ljudi koju su puno toga shvatili iz iskustva prethodnih generacija.

Moj prethodni zubar je sredinom ljeta odlučio promijenti svoje bivstvovanje. Stigla je zaslužena mirovina, prodao je kuću i odselio se u Bali, Indonezija. Naslijedio me je kolega s kojim je radio. U zadnje vrijeme sam često kod njega i ispada da intervenira tamo gdje je Marko, tako se zvao onaj koji je napustio zemlju, zabrljao. Prvo je ispalo da nije bio dobro napunjen kanal gdje mi je Marko vadio živac. Zatim je morao skidati jednu navlaku ispod koje je sve bilo trulo jer moj stari zubar nije dobro napravio posao. Već dva tjedna me bolucka umnjak na kojim je radila već spomenuta osoba. Ili se bar meni tako čini. Novi dentista nikako da pronađe gdje je pravi problem i već drugi tjedan za redom ne spavam kako treba, a niti preko dana mi nije lako. Bol nije jak, ali je gotovo stalno prisutan s kratkim predasima. U subotu krećem na blagdanski odmor i sve mi se čini da će i zubobolja biti dio mog prtljaga. Kako je nastojim da ne plačem sam nad sobom (ponekada mi dođe), evo par viceva u temi, da bi situaciju učinio manje drastičnom. Važno je imati inspiraciju.


Dentista je opsjenar koja stavljajući metal u usta neke osobe, uspijeva izvaditi novac iz džepa te iste osobe.

Mali Mujica sjedi na zubarskoj stolici. Obraća mu se mama Fata:
- Hajde Mujice sine, budi dobar. Otvori usta da zubar može izvaditi ruku.

Jedan čovjek se obraća zubaru:
- Znate, ja sam siromašan i htio bih potrošiti što je manje moguće. Što mi možete preporučiti u vezi s žutim zubima?
- Jednu smeđu kravatu!

Jedna lijepa djevojka sjedi na zubarskoj stolici:
- Ne znam da li je gore izvaditi zub ili dobiti dijete?
- Odlučite se gospođice. Prije nego počnem trebam znati do kojeg nivoa trebam sniziti stolicu.

Čovjek sa suprugom uđe u zubarsku ordinaciju.
- Doktore, nikakva anastezija i slične stvari koje su samo gubljenje vremena. Hoću da uzmete kliješta i jednostavno isčupati taj zub.
- Svaka čast, to se zove hrabrost. U redu, kako vi želite. Dajte da vidimo taj zub.
- Hajde draga, otvori usta i pokaži zub koji te boli.

Dentista se obraća pacijentu u zubarskoj stolici.
- Za ime gospodnje, ne otvarajte toliko usta.
- Ali doktor, zar ne trebate ući unutra s bušilicom?
- Da, ali ja ostajem vani.

Obama i Merkel su na večeri u Bijeloj kući. U jednom trenutku im se približi jedan od gostiju i upita ih o čemu razgovaraju. Kaže Obama:
- Planiramo kako započeti Treći svjetski rat.
Gost, s iznenađenim izrazom na licu:
- I kakav vam je plan.
Obama odgovara bez odugovlačenja:
- Namjera nam je da ubijemo 300 tisuća muslimana i jednog zubara.
Gost, zbunjeno:
- Zubara? Zašto želite ubiti jednog zubara?
Merkel, tapkajući Obamu po leđima:
- Što sam ti bila rekla? Nitko, nikada ne pita za muslimane!

Poznajem jednog dentistu koji je izvadio kvadratni korijen od jednog zuba.

Jedan kostur dođe kod zubara:
- Zubi su u redu. Ono što me zabrinjava su desni.

Jučer sam se namučio da dam malo novaca mom zubaru; on je htio puno više!


Nećete vjerovati, nakon što sam zapisao ovih 10 viceva (prebrojite ako ne vjerujete), bol je prošao. Ovo možemo proglasiti literarnim lijekom. Ili je uzrok toga onaj aspirin koji sam popio prije pola sata. Što je, da je osjećam se malo bolje. Pa neka netko kaže da kominikacija ne pomaže.

- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.