ponedjeljak, 27.03.2006.

Googljov pretraživać na svahiliju...

Evo da ne morate cijelo vrijeme pisati... www.googlje.com evo vam pa tražite tu... on my television.. kak bi rekel Mr. Mršić... Mr. Thomas Mršić

G00glje _________ - TRAŽI

| 19:24 | Komentiraj (7) | Print this! | #

nedjelja, 26.03.2006.

Pomagaj bližnjem svom...

Ne osuđujem sve što vidim... tak da ću ovo napravit...
Tip je napravio blog zato da bi oborili rekord u broju komentara...
Evo ljinka pa odite tamo... pišite gluposti... nek se čovjek zadovolji...
Svako ima svoje radosti kojima se veseli ( TV Igrice.... )
Sretno sa blogom kom
Kom blog

| 21:22 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Novi dizajn...

Ljudi moji poštovani i prepoštovani...
Imadem sada novi DIZAJN...
Da da novi dizajn... ludo izgleda...
Ovaj vatreni mi izgleda ko onaj Vatreni iz LotR ( Lord of the Rings ) prvog djela filma... onaj protiv kojeg se fajto Gandalf... pa su se hrvali... i pali u ponor...
Naravno!!!
Ne bi bilo moguće bez Tri Mudraca koji su nažalost *šmrc prestali radit kaj rade...
HVALA LJUDI
Recite mi kakav vam je novi dizajn na novom pollu koji sam napravio...

| 20:26 | Komentiraj (1) | Print this! | #

Rezultati...

Zasad sam ljudi prikupil ove inf. u svezi sa vezom...
Tj. u vezi sa anketama...
Odgovorili ste ( do sada ) ovako:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ŠTO DA NAPRAVIM SA GLAZBOM NA BLOGU?
a) Obriši je ne sviđa mi se imat glazbu na blogu-1 glas-16.7%
b) Super mjuza ostavi je-4 glasa-66.7%
c) Kul je imat glazbu na blogu al mi se ova ne sviđa-1 glas-16.7%
UKUPNO GLASOVA: 6
-------------------------------------------------------------------------------------------------
ŠTO VAM JE DRAŽE???
a) Igrice-0 glasa-0.0000%
b) Stripovi-3 glasa-37.5%
c) TV-2 glasa-25%
d) Kiseli krastavci u kombinaciji sa sladoledom-2 glasa-25%
e) Ovaj blog :)-1 glas-12.5%
UKUPNO GLASOVA: 8
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dodatna obavijest:
Na kraju mjeseca ću obavjestit vas o konačnim rezultatima pa ču sukladno s tim uradit neke promjene...
Vaš i ničiji drugi... Baxy

| 16:54 | Komentiraj (1) | Print this! | #

Pohvalnica...

Ja Baxy Von LihtenZagreb...
Ovom "Pohvalnicom"...
Pohvaljujem blog.hr...
Za sve genijalne promjene...
Koje su unijeli u naše blogove...
Od sveg srca...
I od svih blogera...
SUPER STE!!!...

smokin - " Bravo ljudi oćete malo? "
thumbup - " Bravooo tak treba!!! "
burninmad - " Da bar ja mogu tako "
cool - " Svaka čast face "


| 16:49 | Komentiraj (0) | Print this! | #

SMAJLIĆI...kupite smaljiće...

Uvidjeh da su dodali opciju smejlića u postove.. pa sam odlučio opisat svaki pojedini smaljić...
cool - Neka faca jelte
rofl - Njega nekaj boli kolko ja kuzim
kiss - Zaljubljeni par ( golupčići )
rolleyes - On kotrlja očnim kružnicama
wink - Bolesni smajli... regularna faca
yes - Bolesni smajlji koji klima glavom : " Da Baxy! "
no - Bolesni smajli koji klima glavom : " Ne Baxy! "
eek - Bolesni smajli iz Psiho ( vrišteći smajli ponaški )
nono - Smajli koji kaže NE i misli NE
bang - Jadni smajli koje se želi cmeknut... ubit... u get the point
burninmad - Ja gorim... neeee.... gorim....
dead - Ich bin dead
greedy - Pohljepni smajli... Ujak Tvrdica ponaški
headbang - Kak sam glup... tras glavom o zid
mad - AL SAM LJUT!!!!!!!!
mouthwash - Higijena na prvom mjestu... ja perem zube...
naughty - Opišite ga sami...
nut - Ja sam zdrav da nemrem zdraviji biti ( pred. reč. ) ... mislim lud da luđi nemrem biti
party - Party ajde ljudi na party... malo pive...
smokin - Očeš malo jointa ???
thumbup - Tak treba....
wave - Boooook

| 16:35 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Imate višak bijesa u sebi... 2!!!

Po drugi put na ovom bljogu dajem vam link do strane gdje možete se... kako bi to književni reko...
iživljavat na.... komu čemu?... KOMPJUTERU... Anger Managment part 2...Cya..sretno..itd...
Iživljavanje na kvadrat ( a možda i na kubni metar )
Vidim da su dodali opciju smajlića.. pa da to malo isprobam..
greedyheadbangheadbangheadbangpartysmokinmad
headbangnaughtymouthwashnutwavethumbupsmokin
kisscoolburninmadsmokinthumbupgreedyheadbang
mouthwashnono

Do slijedeceg postaaaa... BYE BYE... vaš Baxy

| 16:21 | Komentiraj (0) | Print this! | #

subota, 18.03.2006.

Imate višak bijesa u sebi... pogledajte ovaj post...

Imate možda višak bijesa u sebi... ovo je pravi link za vas... najbolje se iskalite na nekoj jadnoj poznatoj osobi... pokažite joj ko je glavni...

Link do Celebrity udaranja

| 22:16 | Komentiraj (6) | Print this! | #

Grocery Store Wars (polu-parodija na SW)

Naime u posljednje vrijeme sve više proizvođaća koriste razne kemikalije za "poboljšanje" svojih voća i povrća... nauči " Way of the farm" i odupri se tome... KUPUJMO ORGANSKO
( Savjet: Pojačajte da bude malo glasnije inače nećete baš dobro čuti )

Link do te stranice

| 21:45 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Sewerinina Štikla on english

ŠTIKLA

My high heel Where the grass does not grow
My high heel just stood so
Come, come, hop, hop Come on my chicken Tic tac round half three
You'll pinch me where they can't see I know well the likes of you
Devil's pals, and that's true Ring, ring,
You'll ask for my number Knock, knock, go knocking to another Sojčice
girlie, go wear Little socks
Ojda da, oj da da, oj da da da Sssss sex Hop, hop, mrk, mrk Yeah yes,
yeah yes yes, yeah yes yes yes Sssss sex Hop, hop, screw screw Su, su,
go to another Whoopsy, Whoopsy, zumba, zumba Hay, reed, cheese, salami
red beet grew, red beet grew Afrika paprika
Golden ring, thin moustache
A sada... crkni...od...smijeha...valjda

| 21:43 | Komentiraj (1) | Print this! | #

Pjesma/mini priča

Evo ovom prigodom da u jedan post stavim SAMO jednu pjesmu...
Da da pjesma je tooolko duga da bi to mogo jedan post biti pa pogledajmo...

Ljubio sam snašu na salašu

Priča: "E, baš sam onomad razmišlj'o od čega pravidu tambure, pa sam pit'o i, i Mitu, i Proku, i onog Mileta Devića, birtaša, zna li kogod, pa niko nije znao da mi kaže. A onda mislim, na posletku, nije to baš tako zdravo ni važno. Jer, evo, i ova moja tambura, i stara i bog zna kakva, i zvoni i zveči, a opet svira. Pa ću probati sada na njoj da vam odsviram, pa mog'o bih kas'ti da ispripovedam šta mi se jedared desilo kad sam išao u Iđos na vašar, a još sam deran bio.

Krenem ti ja jedared u Iđos, bio tamo neki vašar. Sad, jel' vašar, jel' sajam, baš ne mogu tačno da se setim. Al' šta bilo da bilo, baba mi je dao nešto novaca, šta sam ja onda mogao imati, jedno osamnaest, devetnaest godina, uveliko sam se momčio vec po sokacima, pa mi je baba rekao: "Na sine para, idi u Iđos i kupi kakvog lepog konja. Ne marim kakvog, sad, jel' ždrepca, jel' pastuva, jel' ajgira, samo kobile nemoj!" E baš tako mi je rekao. Baba nikad nije mlogo baš voleo kobile. Sad sam ga i ja razum'o, otkad sam odrastao.
I tako sam krenuo, pa sam hteo nekom prečicom, preko polja. Nisam se setio onog što kažu: preko preče - naokolo bliže. Ono bilo letno doba, sto bi kaz'li Englezi, Summer time, when the living is easy, tu negde preobraženije, mož' biti tako, devetnaesti, dvadeseti avgust mesec. Sunce odskočilo, podne, a od tog druma ni traga ni glasa. Kanda da sam zalutao. Bogami, kanda da sam zalutao. A gladan i žedan i umoran. Još mi je mati kazla: "Ponesi štagod za jelo". "Ta", reko, "mani mati, naopako, šta ću nosit, tu za dva sata, časom ću ja". Al', vraga, bas mi je falilo.

I vidim, neki salaš se beli u senci oraja. Sad, jesu l' bili kokosovi oraji ili kakvi drugi, to ne mogu da se setim, al', reko', 'ajd da svratim, sad što, šta me kosta? Valjda će mi dati parče 'leba i masti i malo aleve paprike odgore, pa ondak čašu vode, a nad'o sam se i kakav tanak špricer, što Mađari kažu "Hozsu lepes", a to na mađarskom znači "dugacak korak".

I kad sam dosao na taj salaš, prvo sto sam video, na astalu cipovka 'leba bela, vidilo se da je frišak, onako, reš malko. A po avliji svuda trčidu pilići, brojleri oni što se zovu. Lepo i dan - danas vidim kako onako po avliji se muvaju levo - desno. Odškrinita vrata od pušnice. A tu... E, divota jedna! Odma' ogladnim kad se toga setim. Šunke, slanine, a znaš koje slanine? One 'nako što ima red slanine pa red šunke, pa red slanine pa red šunke, pa tako jedno pet - šest puta, ti redovi. Pa ondak, ondak džigernjače, pa švargle, pa krvavice... A dole jedno plekano bure puno čvaraka i droždina. Što bi kaz'li Japanci, ikebana, prava ikebana. Ništa mene to nije, što bi kazl'o, onako, taklo, iako sam bio gladan k'o vrag. E, već neka plava snaša što se muvala levo - desno po avliji i 'ranila već pomenute, one - piliće..."

Pjesma prava: "Da sam tada im'o kuću i njivu,
pet - šest svinja i bar jednu kravu,
i avliju, u njoj jabuku il' šljivu
uz'o bih tu snašu plavu.

Pitam: "Jel', di su ti baba i mati?"
Ona reče mi ovako:
"Baba do utorka neće da se vrati,
a s materom ćemo lako!"

Pa, da te ne sla`em, za jedno frtalj sata, u vr' glave...

Ljubio sam snašu na salašu, strasno,
beše mirisna k'o majska ruža.
Rekla mi je konačno, al' suviše kasno,
kako ima brkatog muža.

Tek tad videh iza plasta sena
s nekim vilama muža njena.
On mi reče: "Jel' ti, vandrokasu,
pušćaj o'ma moju snašu!"

A pre toga, sad, jel' sekundu, jel' dve, ne znam...

Ljubio sam snašu na salašu, strašno,
beše mirisna k'o majska ruža.
Rekla mi je konačno, al' suviše kasno,
kako ima brkatog muža."

Opet priča: "Kad već ja nisam prevrn'o, bud'te bar vi sad tako pametni pa prevrn'te ploču, jer sa druge strane ima još, šta je posle bilo.

Od tog doba u vasioni su se odigrale mloge neverovatne pojave. Eto, baš onomad sam čitao, ta Kohoteklova kometla, i sve te zvezde sas repom, pa ondak onaj Bermudski troug'o 'di na čudan način nestajadu silni avioni i brodovi. Tol'ko brodova nestalo tamo da se ja već malko brinem i za Slavonski Brod da mu se šta ne desi. Pa ondak Rusi u kosmosu, pa, ne znam, Amerikanci u kosmosu, pa Kinezi u kosmosu, pa Bogićević u Ko... Pa svi u kosmosu. čudo jedno!

A to sam sve kaz'o samo da bi malko ilustrovao, ovako, ta mistika i to, šta se sve dešava, jer ja šta god sam zamišlj'o, šta god sam sanjao, to sve mi se ostvarilo. Sve mi se baš ostvarilo. Eto, onomad mi baš umro tetak, iz Gospođinaca, i ostavio mi dvanaest jutara zemlje, ritske, znaš kakve? Kažu navodnjavaj, ne znam, đubri, prskaj, ovo, ono, 'ibridi... Ma kakvi, znaš kakva je ovo zemlja? Tu kad bi dugmad posej'o opet bi nešto niklo. Ja ti kažem - tu bi mog'o sejati i kikiriki, i artičokle, ondak ono, ono drvo što crnci pravidu lebac od njega. I, čudo jedno, pa sve bi tu izraslo. Takva zemlja.

A u selu - dve kuće. Jedna baš na glavnom sokaku. Da ti ne kažem ni kako se zove sokak, ni koji je broj od kuće, al' kad dođes, odma' ćeš videti. Odma', odma' se to vidi. Eej, šest pendžera sas ulice, od toga četiri kibicfensteri, pa onako, kad metnem muškatle, a zimi kad nema nikakvog drugog cveća, ondak one zimske ruže, sitne, one žute, što lepo onako mirišu, pa divota da ljudi prolaze pa sve gledaju pa govore: "Ju što je lepo, ju sto je divno!", i još svašta govore. Kako i ne bi. Druga kuća mi tu, čelo crkve, isto na lakat, isto je lepa i puna k'o oko, samo što je sa slamenim krovom. Al' ne mari, tu mi sad baba živi i mati.

A salaš, e, pitaš kol'ki mi je. Ne bih ti mog'o kaz'ti kol'ki je. I ja sam voleo da znam pa sam onomad zvao geometra, čak iz Segedina da izmeri al' nije mogao siroma', na polak se onesvestio. Eto. Ne moze to odjedared. Al' evo, da uzmeš konja ujutru, al' dobrog konja, pa uzjašeš pa jašeš, i, jašeš i jašeš, do uveče, znaš, i uveče i tebi i konju dosta, i mislite, "Gdi smo i krenuli da jašemo?" - a još ste na mom salašu. Eto, tol'ki je.

U štali - šest konja. četir' ova, što ih prežem, sad, jel' u taljige jel' kad orem, ili tako štagođ. A dva bela, ona paradoša, samo kad je, kad su neki svečari, jel' u zimu, tu tako oko Svetog Jovana, kad ih upregnem u saonice, pa s praporcima, pa - divota jedna.

Krava imam petnaest komada i to simentalke, one 'olandske. Znaš kakve su? K'o iz opateke da su izašle. Da staneš pa da gledaš, da kažeš: "E, ove sigurno nosidu tetrapak mleko!", takve su. A nije, nose obično mleko k'o i naše krave, samo što su takve šiste, k'o sa čokolade, sa onih slika, mlečne čokolade i tako, divota jedna.

Svinja imam dvajes'-pet komada jorkšir i dvajes'-pet komada, sad, jel', berkšir il' bert lankaster, ne znam, uvek tu brkam od ta dva imena. Pa imam nešto i mangurica, imam i prasića. Živine? Tol'ko živine nisi vid'o. Da naranim polak Afrike. Znaš šta je: ćuraka i moraka i pataka i gusaka, jesam još štagod zaboravio - svejedno, imam svega. Pa to sam probao sas digitronom da izbrojim kol'ko imam pa mi iskočio osigurač, ne moš'! Al' vidi ovako, na primer: nekad se probudim, pogledam kroz pendžer, pa reko': "Ju, sneg pao!", znaš, beli se salaš. Pa ondak mislim, pa ne moče biti sneg, naopako, letno doba, kakvi sneg?! A ono - jaja po salašu! I ne možeš skupiti. Unajmim mobu da skuplja jaja, pa ne može, dok skupim, opet polak mućkovi.

Imam nešto i novaca, nije da nemam. Ne bi voleo o tom da pričam, kol'ko imam i gdi ih držim.

Samo, znaš, da ti kažem o'ma', slabo meni vajda od svega toga što sam ti nabrojao. Znaš, kad tako nekad uleto, kad opali kakva omorina, a ja se prevrćem levo - desno po onoj dunji, pa ne mogu da zaspim, znaš, pa onda izađem na gong, pa sednem na basamke, pa gledam u zvezde i mislim: "Otac mu i te zvezde, kol'ko toga ima - ne možeš to ni izbrojati, čudo jedno!" Da!"

Opet pjesma: "E, viš, ondak se s mlogo tuge setim...

Ljubio sam snašu na salašu, strasno,
beše mirisna k'o majska ruža.
Rekla mi je konačno, al' suviše kasno,
za tog njenog brkatog muža.

(Eh, da ga je tamni vek moj zacrnio, kad sam ga i video i kad je došao i sve... A sad, šta bilo da bilo...)

... muža."

| 21:21 | Komentiraj (2) | Print this! | #

#SHAMYZ RULE!!!!!!!

Za sve lijubitelje WoW-a imam jedan prijedlog...
Recite mi je li vam poznat Pvp video snimljen od strane jednog WoW playera..
On je shaman...warlord.. ima sulfuras hammer of ragnaros... šta drugo reći..
Ako niste gledali GLEDAJTE OBAVEZNO...
Imate na izbor dvije stvari...
1. Link do strane gdje možete skinuti filmić ( napomena filmić ima 300 nekaj MB tak da... )
Link do downloada tog filmića
2. Možete gledati preko neta pa manje skidati... to je sve u vezi ovog drugog linka...
Link do stranice gdje možete samo gledati
Bon apetit.. do svidjanja.. i dobar tek..Baxy

| 13:41 | Komentiraj (0) | Print this! | #

petak, 17.03.2006.

Zoljoški vrt.. dojdite ulaznice samo 000000 kuna...

Odlučio sam napraviti minijaturni zoljoški vrt... uživajte...



adopt your own virtual pet!


Komentar od životinje: " Nemam ja gripu... šta me tak čudno gledate..."



adopt your own virtual pet!


Komentar od životinje: " Grr! Grr! Ja sem opasan... "



adopt your own virtual pet!


Komentar od životinje: " Šta te muči njofra... "



adopt your own virtual pet!


Komentar od životinje: " Ja nisam lama nego ljama i nisam čudne boje! "

Vi bi prošli bez da pljatite... e pa nećete... 000000 kuna molim... nema životinje do moje "slanine" tako da ne bi neko mislio da sam ja svoju sljaninu zaboravio... slanina... kulen... ovaj ne...bye...cya..Baxy

| 22:06 | Komentiraj (3) | Print this! | #

Ptičja gripa... panika ili mir?...

Što Vi poštovani posjetioci ovoga "bloga" mislite... treba li se bojat ptičje gripe ili ne... ako treba, gdje je se treba bojat... ako ne zašto je se ne treba bojat... naravno to niko ne može trenutno znati... mnogi znanstvenici su u dvoumici,troumici i četveroumici jel se te gripe treba bojat... a ja bih izrazio svoje mišljenje...

Ptičja gripa= gripa koja se javlja/la isključivo kod ptica ( do nedavno ) a koja u zadnje vrijeme prelazi sa ptica na neke druge životinje ali također sa ptice na ljudi... naravno do sada se prelazak na ljude javljao samo kada bi osoba bila u bliskom kontaktu tj. dodiru s tom osobom... što to želi reć jest da se najčešće javljala u nerazvijenim djelovima u svijetu... na farmama gdje perad nisu zatvarane tj. gdje mogu doć u kontakt sa virusom... virus je gadna stvar pošto cijelo vrijeme mijenja svoj "oblik" pa se ne može neki određeni lijek napravit za to jer bi se svako malo morala nova verzija radit... u početku se javila u Aziji a sada prelazi na Europu a neki najavljuju i na Afriku ( ptica selice iz Azije odlaze na toplije krajeve tijekom zime tj. na Afriku...Jug Eu...Australija i slično... najveća frka oko toga je bilo kolko se slobodno sjeća tijekom od 9-12 mjeseca prošle ( 2005 ) godine... bila frka i strka panika svuda... ljudi su ko blesavi kupovali cjepiva.. lijekove... oni koji su se snašli napravili su "lijekove" koji nisu radili Bog zna šta ali je bilo fora uzet i trošit novce... Mađari su trvdili da su napravili "savršen" ( daleko od toga ) lijek za ljude koji "radi" i tako...frka je prestala oko Nove Godine a sada se sve više diže... ko zna šta će biti... samo Bog zna... ako Vi imate mišljenje o ovoj temi ili mislite da sam negdje nešto krivo napisao recite... preko komentara... cya do slijedećeg posta...Vaš... Baxy

| 21:19 | Komentiraj (0) | Print this! | #

četvrtak, 16.03.2006.

Štikla.. ZAŠTO???

Možda sam zakasnio malo s ovom temom ali ZAŠTO?????
Tako glupa pjesma pa da nas na Eurosongu predstavlja.. HAHAHAHAHA

Jer još trava nije nikla..
Tamo gdje je stala moja štikla...
Dođi, dođi, hop, hop...
Hajde, pile moje...
Tika, taka, oko pola tri...
Štipnut ćeš me da se ne vidi...
Znam ja dobro takve kao ti...
Đavoli su tvoji kumovi...
Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj...
Kuc, kuc, kucaj nekoj drugoj...
Sojčice, djevojčice, daj obuci...
čarapice...
Ojda da, ojda da, ojda da da..
Sssss seks...
Hop, hop, mrk, mrk...
Šic, šic, bježi nekoj drugoj...
Cupa, cupa, zumba, zumba...
Sijeno, slama, sir, salama...
Cikla nikla, cikla rikla...
Afrika paprika...
Zlatan prsten tanki brčići....

Hahahahah gluposti da nema većih... ništa protiv SiCG u ovom slučaju al mi bi se trebali pobunit.. kak se Srbima nije svidjelo da ih Crnogorci predstavljaju tako bi mi trebali prosvjedovat protiv ovog.. nek nas bolje predstavljam ja ( Ja jaaako loše pjevam ) sa nekom stranskom pjesmom neg Sewe sa "Štiklom"...
Di je trava nikla... di je stao moj post....
Hahaha and to all a good night

| 19:45 | Komentiraj (2) | Print this! | #

Prva recenzija neke igre... Lego: Star Wars...

Odlučio sam...konačno...pisat "rezencije"... ali prvo što u to recenzije...
Recenzija= Opis neke stvari ili nečega... to je to uglavnom...
Prva recenzija posvećena je igrici... LEGO: STAR WARS
Prvo bih napomenio da nije za svakog... jedino ljudi koji vole serijale filmova Star Wars ili ozbiljne igre rađene na tu temu če ovu igricu igrat sa užitkom a to bi bio ja... i neki drugi...
Za početak... igra pokriva prvih 3 filma... ne prvih 3 snimljena već prva 3 po redoslijedu a to su :
I Star Wars: The Panthom Menace
II Star Wars: Atack of The Clones
III ( najfriškiji ) Star Wars: Revenge of The Sith...
Further more ( nadalje )... igrica je ustvari humorističan prikaz prva 3 filma... Glavno je mjesto "kafić" koji će Star Wars fanovi sigurno prepoznat.... tamo počinjete sa svoja prva dva lika Obi Wan Kenobi ( mlad ) te Qui-Gon... igrač će moć izabrat hoće li igrat multi player ili single player... ak imate frenda preporučam multi jer je jako zabavan... kad igrate u dvoje mislim i kad se zajedno fightate protiv kompjutera.... kako pređete određeni dio otključavate slijedeće djelove... dok ne pređete igru prelazite nivoe sa likovima koji su bili tada u filmu... kasnije možete recimo uzeti Jar Jar Binksa i prelazite s njim treći dio ( Revenge of The Sith... ).... naravno skoro neizbježno oružje kod svih "Usera of the force" je lightsaber koji je dobro razrađen... igra jako dobro slijedi priču filmova tako da neće bit većih prigovora kada neki fan igra igru... neke nove igrače dobijate prelazeći igru a druge kupujuće uz pomoć novaca koje dobijate pitaj Boga kako ( daaavno igro )... taj "kafić" koji sam spomenio prije je glavno mjesto mjesto gdje ste kad ne prelazite igre.... tamo se možete šetat... popit kavu ( šala ) i susretat likove koje ste osvojili ili kupili... bonus djelovi su: 1. Mogućnosti korištenja lika koji nije predviđen za taj dio filma 2. Slaganje djelove za zrakoplove razne 3. Nakon prijeđene igre igrate "misiju" iz 4. djela u kojem igrate sa kim ili čim... DARTH VADEROM.... poseban dio koji mi se najviše svidio je na kraju fight između Anakina i Obi Wana... ako je ko igro ili će igrat nek mi se javi preko komentara.... Ocjena ( od jedan do pet ) 4.25 za Star Wars fanove... 3.5 za ne-Star Wars fanove... Asta la vista.. Good Night and all other things... do slijedećeg pošta... vaš... Baxy

Neki slikice vezane uz igru...pa pogledajmo:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 18:55 | Komentiraj (6) | Print this! | #

ponedjeljak, 13.03.2006.

Čujte i počujte...!!!

Čujte i počujte...
U "kraljevstvo" ( hjahahah ) ovoga bloga pridošao je novi član... SLANINA...
On je mala svinja koju sam posvojio na jednom ( ovom ) situ ....
Od sada uz mene će i on "kraljevat" hahah....
Uživajte...
Pod opcijom "more" imate jednu jabuku i malo vode....
I nemojte radit slaninu bez mene... :P
Do svidjanja ( ruski na vidiku )....
Do slijedeceg posta....
Vaš....
Baxy....
The End....
Bye....
Cya....
STA JOŠ OĆETE???? ( šala ).....

| 21:32 | Komentiraj (4) | Print this! | #

nedjelja, 12.03.2006.

Garfield...CARE!!!!!!

Garfield je strip ( dah ) koji je po meni uključujući Alana Forda u konkurenciji najbolji *humoristični strip ( * pogledaj prošli post o stripovima )... to je spoj: 1. Sarkazma 2. Cinika 3. Satire 4. Malo drame... i svega drugoga... suština priče je: Garfield je jedna normalna svakodnevna mačka ( moš mislit ) koja može raditi šta god oće... vlasnik mu je glup.... njegov životinjski sustanar Odie je također glup pa čega se sjeti to napravi... svoje slobodne vrijeme provodi u jedenju...pa spavanju...pa jedenju...pa spavanju... pa tako nekoliko toga na dan i lijepo mu je... naranđaste/narančaste ( nek mi neko kaže što je točno ) je boje i ima crne crtice... vrlo je debel ( mislim "ugodno" popunjen ) i u zadnjim brojevima stoji na nogama... ja kao veliki fan Garfielda imam sve brojeve koji su izašli na hrvatskim kioscima... od 1 do 40-og zajedno sa posebnim izdanjima ( Proljetna,ljetna,jesenska i zimska )... također posjedujem i neke posebne knjižice o njemu koje su na eng.. al ništa manje zanimljive.... ne bi Garfilda ni bilo da nije bilo ovog divnog čovjeka a to je Jim Davis on je odrasto na farmi di je imao oko 20 mačaka ( odkud mu inspiracija za Garfielda da mi je znati... )... imo je nekih stripova prije Garfielda ali nisu baš bili uspješni... na ideju za Garfielda je došo kad je gledao tadašnje stripovi.. vidio je puno stripova o psima ( Snoopy... ) al ništa o mačkama... uzo je stvar u svoje ruke i napravio strip koji je poharao Sjedinjene Američke... za tjedan dana... do dana danas koje god američke novine kupite pod sekcijom "Stripovi" uvjek ćete naći Garfielda.... nakon što je strip bio ogroman succes ( uspjeh ) ljudi su mu savjetovali da napravi igračke...seriju...filmove... i tako je osnovao kompaniju Paws Inc. di ih je ko rusa.. a sam Davis kaže da su kao obitelj.... nedavno je izašao i igrani film Garfield di je Garfield kompjuterski ( ali ne i lošije ) animiran... glas mu je posudi Bill Murray ko je btw ( by the way= usput ) fenomenalan... samo pogledajte neki njegov film i oduševite se "Groundhog Day" "Lost in Translation"... a sad natrag Garfieldu... Jim Davis se također posvetio i obrazovnim igricama di je Garfield pravi učitelj... zbilja te igrice pomažu djeci... čak sam gledo da neke škole imaju princip učenja "Garfield" cijela škola optočena je Garfield posterima igračkama... kad bi to bilo kod nas... uglavnom ko nije čito Garfielda barem jednom nije dobra osoba... Garfield na neki čudan način kroz svoje dogodovštine izvlači neko opće dobro kod nas... smijemo se... veselimo... na kioscima naše države ( Hrvatska :P ) izponova se prodaju Garfield stripovi zato trk narode do kioska i KUPITE GARFIELD.... :P

Sve o Garfieldu i njegovim prijateljima nađite na Link do sluzbene Garfield stranice.... ima puno igrica... članaka enjoy ( uzivajte)

| 16:41 | Komentiraj (3) | Print this! | #

Fenomen ljudske gluposti...

Naime u pretprošloj epizodi popularne HTV emisije "Bitange i princeze" Kazimir ( lik iz te serije ) je kukao kako je jadan... tako je ošo do svog laptop ( Lap=krilo top=vrh ) tj. ošo je do vrha svog krila i napravio svoj "blog"... razlog zasto to zovem "blog" jer je napiso jedan post.. od 3 ( dobro nije baš ) reda i na to dobio zilijun ( doslovno ) komentara... tipa: 1. Kak super 2. Si to stvarno ti? 3. Obožavam tvoju seriju... i tip od tada nije ni slovo napiso... ne znam da li je blog.he platio da to naprave al je to bila prilično dobra reklama... kladim se da je barem 1000 ljudi na tu foru napravilo svoj blog...
Ako nekog zanima evo linka do njegovog "bloga"
Kazimirov "blog"
Pošto se naše televizije vječito kopiraju možda na slijedećoj epizodi "Zabranjene ljubavi" ili "Naše Male Klinike" vidimo Šemsu ili nekog drugog kak svoj "blog" rade.. ko zna možda neko od njih napravi više od jednog posta... ako to napravi molim jedan grupni ljesak za njega/nju...

| 16:29 | Komentiraj (6) | Print this! | #

#HONOR...

Ubuduće.... postove vezane uz igru WoW oznacivat cu u naslovu sa #
Evo linka do stranice de možete saznat sve o sistemu honora u WoW-u... rank...nagrade...kako dobit...

LINK DO HONOR SISTEMA... u slast

| 16:13 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Ako....

Ako bilo tko ko posjeti ovaj blog.... ima neku ideju za njega.... nek mi se javi kroz komentar... sve ideje ću primit sa.... zanimanjem...

| 10:53 | Komentiraj (2) | Print this! | #

#Smijesno....jako...smijesno....

Pogledajte sve... I crknite od smijeha

( Da biste boljeli vidjeli slike morate kliknuti na njih sa lijevom tipkom miša vašega )

Ljutiti mag... strah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nemres i ovce i novce... al ak imas Diners
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U laži su kratke noge...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gnome mount...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Minerali ili smrt... minerali...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pa to ti je tak OUT!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kako uspjesno "uskrsnut" nakon smrti?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Samo 4 patuljka.. kaj ih nema 7?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedan preumišljen... drugi lako odluta u svoju maštu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

E pa ko je sad tu pametniji?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

| 10:00 | Komentiraj (3) | Print this! | #

subota, 11.03.2006.

Uff...

Nakon 2 min i 36 sekundi uspio sam vratit stare postove... koji napor.... moja kralježnica....

| 22:53 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Igre ( popularno zvane "igrice" )

"Igrice" tj. igre podrazumijevamo pod kompjutorske igre, jer kompjutorske igre je puuuno duža riječ u pogledu jednog igrača "igrica"...

Postoje mnoge vrste "igrica" pod čime podrazumijevam za PlayStation,XBox,PC,Nintendo...
Uglavnom dijele se na konzolaške i na one za PC ( Personal Computer= Privatni Kompjutor )...

One na PC-u mnogo su razrađenije i imaju puno više smisla ( po meni ) nego one za konzole jer kao "number one" konzole imaju glupi "joystick" ( palica za radost ) koji nije praktična za sve igre ( RPG... ) nego s "joysitckom" mozete samo bedasto igrati "fuzbal" ili napucavate neke izvanzemaljce sa radioaktivnim pištoljima budućnosti, kao "number two" obicno tipovi "igraci=playeri" koji igraju konzole igraju samo ove dvije navedene tipa igrice: 1. Pucačine ( glupo ) 2. "Fuzbal" ( malo manje glupo ), iz čega se vidi da ja bas nisam fan ovoga dvoja, ima puno drugih igrica na konzolama koje su bolje, uglavnom RPG-ovi ( Role Playing Game= nesto tipa magicni svijet drevni likovi, čarobnjaci... orkovi ) koje imaju smisla i u kojima moraš povremenije mislit nego u pucačinama mislit ( joj vidi moram onog tipa u bulju sa zoljom, joj ne bazuka mi se ispraznil i slicni problemi koji prate jadne tipove kroz "levele" )...

Igre na PC-u su puno raznolikije nego na konzolama jer: 1. Ima vise medija preko kojih upravljaš ( GamePad, "palica za radost", volan... ) 2. Lakse se riješi neki problem koji je vrlo kompliciran na konzolama ( kad se nekaj zezne odmah na servis platit brdo para, jer priznajte prije će vam stari,ujak,stric... znat popravit komp nego PlayStation (( oni koji imaju playstation nikad ne pogledaju sta se nalazi u toj kutijici )) ) 3. Imate internet i tristo drugih čuda...
Igre na PC-u također ima puuuuno više ( ima samo jedna "vrsta" PC-a a zato ima puuuno vrsta konzola ) pa tako imate puno veći izbor za "izbirat" "igrica "...

"Igrica" ima puno vrsta pa da započnemo:
1. RPG- igre u kojima po meni najviše treba razmišljat, nema tu udri pa ostani živ,najčešće su to neki drevni svijetovi puni bitaka misticizma magije mudrosti... pa tako mnoge očara ( kad je dobra grafika= kak vidite igru, dobra grafika=lijepa slika... loša grafika=loša slika ) raznolikost svijetova,likova... često birate kako će vam "lik" "likinja" izgledat... pa su tu profesije ( warrior=ratnik,
mage=mag... i tako puno vrsta zavisi od igre negdje ima puno pa i da imate 2 pa vise profesija a negdje sam 3 za izibirat )... često ima RPG igara koje se igraju preko "neta" ( skraceno internet ) pa tako mnooogo ljudi sudjeluje u epskim borbama, mozete steći prijatelje ak ste loše volje izvrijeđat nekog...
2. "Pucačine"- nema se tu puno pričat, uzmi hladno ili vatreno oružje pa udri-pucaj na nekog... "simple", neki tvrde da ima pucaćina sa smislom " pa tu riješavaš neke zagonetke " a šta su zagonetke, kaj za njih trebaš napravit, pa da trebaš ubit nekog, puno razmišljanja mislim da dijete iz 1. razreda OŠ može uzet miš uperit u nečiju bulju i "pulnut the trigger" ( okidač okrenut=pucat )... često ima i horor pucačina koje još manje volim ( tamne prostorije,puno krvi,neprijatelji iza svakog ugla,tijesni prostori... )

3. Sportske- ima ih različitih pošto ima sportova puno, sve od "fuzbala" do košarke pa hokej, pa ima ragbija... ovisi od kojeg su izdavača najčešće određuje kvalitetu, najčešće igrane su "fuzbal" igre poput "Fifa"... novost u svijetu sportskih igra je to da vi upravljate svojim timom, tj. vi ste menađer... kupujete igrače, osvajate kupove,puno para zarađuješ...

3/4. ( Pod sportska ) Automobili- bolje od "pucačina" i "fuzbala" sigurno, imate lijepe autiće ( Ferrari,Porsche a ponajbolji od svih... YUGO )... kupujete dijelove ( gume,motore,svijetla ) trkate se nabrijavate i nabrijavate i... sve dok vam ne pozli jer sve sportske ( i neke RPG ) nemaju kraja tak da...

4. Platformske- to su neke od najpoznatijih često dječje, pretpostavljam da svi znate za Super Marija i slične male patuljke koji skakuču mačuju se skupljaju coinove ( pare=money=novci ) pa ih troše za napitke...

5. Obrazovne- tu se nešto uči ( moraš biti "very stupid"=glup da ne skužiš ) ovisi o kojoj je temi o tom te obrazuje...

6. Simulacije- simuliraju ( sad sam skužio ) različite stvari, nisu ko ako naprimjer voziš aute površne več puno realističnije, u posljednje vrijeme nekak mi se čini da su simulacija vožnje vlakova najpopularnije...

_*WARNING*_
Postoji mjere za igranje, igranja nije smisao života već hotel života gdje stanete i odmorite se, svako jutro se odjavite i odete na posao...škola....

__**THE END**__

| 22:53 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Pa kej su to... STRIPOVI...

Stripovi, stripići kak god ih zvali dobri su...
To je spoj slike i teksta ( Knjge=tekst slikovnice=slike , stripovi bi se mogli zvati Knjigoslikovnice pa su zato najvjerojatnije skratili )...
Ima ih puno,puno za neke i previše ( ak ih nema mali milijun stvarno bih se iznenadio )...
Ima ih dakle ( kad ih ima puno ) različitih vrsta: fantazije,akcije,krimići,romantične,humoristični,satirični,povjesni,glupi,dobri...
Pa da ih ja kakti opišem prema tim grupama:

1.fantazije- slicno kao i knjige fantazijske samo sa slikama, ima dosta glavnih likova,prekrasna sredina radnja,konstantne borbe dobra i zla,misticizam... za svakog ljubitelja RPG-ova ( prošli članak o igrama )
ovo je prava poslastica, naravno to se sve odvija u davna vremena gdje su vitezovi, zmajevi, čarobnjaci...

2.akcije- pod njih bi ubrojio Spider-Man,X-Man... najpoznatiji su to Marvelovi ( Stan Lee-ova družina )
Tu je neki stalan glavni junak, obićno ima curu ( dečka ) koji ne zna za njegov tajni identitet, progone ga very zli ljudi, tzv. "zlikovci" "zlikavci" uglavnom... ima puno akcije,borbi, ko sapunice su strip taman završi kad se nešto ključno treba dogodit pa vas sa time tjera da kupujete slijedeće i slijedeće... nastavke

3.krimići-Sherlock Holmes i njegovi prijateli skupili se da riješavaju ubojstva,krađe, al uglavnom ubojstva, svaki strip je ko epizoda ( nije ko akcija tj. ko sapunica ) gdje glavni detektiv, policajac istražuje neki kriminalni slučaj, naravno sve je napeto i niš se nezna sve do zadnje strane gdje Sherlock sve otkrije te objasni pojedinosti koje su nama smrtnicima promakle ( otisak lijevog stopala na desnom djelu kauča... )

4.romantične- cmok cmok,još jedan cmok cmok, "you get the idea" ( kuzite kaj mislim )

5.humoristične- moj najdraži odjeljak, od kojih najdraži stripovi Alan Ford i Garfield... različite zgode i nezgode kroz stalan život glavnog/glavnih lika/likova, sve je smiješno, najbolji se prepoznaju po tome: Ak ga mos barem 10 ili više puta pročitat a da se svaki put nasmiješ

6.satirični- to je za "neuke" ( oni koji čitaju ovaj blog sigurno nisu,al ja jesam... najvjerojatnije, neki grčki mislilac: " Ja znam da ništa ne znam "... ah da mislim da je Sokrat ) kao humoristični, samo kaj se više fokusira na komentiranju aktualnih tvari, skandali politički izbori,ratovi,poznate ličnosti... nekad znaju biti pomalo neukusni...

7.povjesni- radi se tu kako bih vam lijepo reko, o povjesnim stvarima vjerovali ili ne, opisuju se bitke ( kroz slike of course ) događaji povjesni koji su tolko zanimljivi da se daju zanimljivo prenijet kroz sliku ( neće valjda neki sabor glupi de su nešto odlučili, već neku bitku dogovor kraljeva di je jedan skraćen za glavu i slično... )

_* Ovi glupi i dobri*_
To su svi oni koji vam se sviđaju ili ne sviđaju, to je vaš izbor I NE DAJTE NIKOME DA VAS SKRENE S NJEGA ( vašeg izbora )

Stripovi služe za razonodu, ne preporučuju se koristiti pod nastavom... ( ak prof ne vidi pročitajte strip umjesto uđbenik, uzmite rađe Alan Ford nek neku lekciju o Europi di je neki kralj nešto za nekoga u nekoj državi u nekom gradu... )
Ako vas uhvate.......... ne krivite mene!!!

_*THE END*_

| 22:52 | Komentiraj (9) | Print this! | #

Pa de mi objasni... kej je TV...

Pa TV, ili ti ga televizija je vrsta medija ( medij=novine,radio, pa tako i TV )...
TV je poseban medij pošto odjednom imate puno za pogledat, jednom kupite TV i možete do kraja života pratiti serije,dokumentarce,vijesti... ( nije ko novine pa da svaki dan moraš ponovo kupit da bi sazno nove stvari,aktualne stvari... )
Po mom nekom prosjeku najviše kanala imaju Ameri ( 200-300 kanala... pa ti biraj kaj češ gledat ) a najmanje ove zasotale Balkanske Azijske Afričke... ( vjerovali ili ne neki ljudi NEMAJU TV... ) ...
Uglavnom ima tu svašta za bilo koga... za pametne glupe zle dobre... ( sam se šalim )...
Ima dvije vrste televizijskih kuća:
1. Privatna ( kod nas RTL i NOVA-TV )... čim sam spomenuo Novu i RTL skužili ste kaj mislim, PUUUUNO sapunica, stare serije, puno reklama, TV prodaja smiješnih naprava, razne serije gdje traže od VAS da ih zovete "glasate" pa da pobijedi neko ili nešto po vašem izboru, uzmite naprimjer Big Brother, imali su tolko gluposti koji su ljudi zvali ( melodije, "Veliko Uho", izbacivanje nominiranih, igrica za mobitel... tristo gluposti od kojih su zaradili barem 5 000 000 ( da da nisam previše nula stavio ) kuna zaradili pa se onda ljudi pitaju od kud im milijun za pobjednika... jednostavno uzeli su od naivnih gledatelja pare pa ih dali pobjedniku... )

2. Javne ( kod nas HRT )... po meni dosta bolje televizijske kuće ( ajde dobro jedina zamjerka HRT-u je zbog humorističnih serija koje RTL ima a oni nemaju... od kojih su mi najblolje " Married With Children " ili ti ga Bračne Vode te Simpsoni ) imaju dosta dokumentaraca, uvijek novih filmova, puuuuno manje reklama nego privatne, te također jedino loše ( nema i ovca i novca ) morate plaćat neku pretplatu...

Sve u svemu na TV-u možete vidjeti puno gluposti, puno dobrih emisija, aliii zato puuuno previše reklama

_*THE END*_

| 22:51 | Komentiraj (0) | Print this! | #

srijeda, 08.03.2006.

LOL

Zadnji postovi su mi se izbrisali tak da umjesto http://igrestripovi.blog.hr/ idite na http://igrestripovi.arhiva.blog.hr/ ako zelite prethodne tekstove pogledat

| 17:59 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © Stripovi Igre TV... - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Jelte ja volim:
The Doors
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Star Wars
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pizza
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tigers
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dragon Ball Z
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Saxophon
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

This site has ben copyrighted by Baxon... no copying of the materials here!!!
Copyright © 2006 by Baxon ( Nema tu copy/paste ) smokin

Baxon Inc. Marketing








Tri mudraca


Moj drugi blog o DBZ-u...
DBZ FAN BLOG

Eto adresa nekih drugih blogova... svakako ih proćitajte...

Yoma blog

Bex blog

Fidel blog

Star Wars blog

Universe Lady Blog

Pure-Poison blog

Puknutamala blog

Ivan blog

Bibi blog

Evo linkova do nekih zanimljivih i korisnih stranica...

ImageShack ( za slike )...

Google...

DBZ/DBGT informacije...

WoW sluzbena stranica...

Blog home page....


Cursors



Neke citacije iz fantazija i stvarnosti:
Archimonde: "From this seal shall arise the doom of men, who, in their arrogance, sought to wield our fire as their own. Blindly they build their kingdoms upon stolen knowledge and conceit. Now they shall be consumed by the very flame they sought to control."
----------------------------------------------
Uther (prije smrti): "I dearly hope that there's a special place in hell waiting for you, Arthas."
Arthas: "We may never know, Uther. I intend to live forever."
----------------------------------------------
Thrall: "Isn't magic magic?"
Grom: "Yes and no. Sometimes the effect is the same. For instance, if a shaman was to summon lightning to strike his foes, they would be burned to death. If a warlock was to summon hell's flames against an enemy, they would be burned to death."
Thrall: "So magic is magic."
Grom: "But lightning is a natural phenomenon. You call it by requesting it. With hell's fire, you make a bargain. It costs a little of yourself."
Thrall: "But you said that the shamans were disappearing. Doesn't that mean that the warlocks way was better?"
Grom: "The warlock's way was quicker, more effective, or so it seemed. But there comes a time when a price must be paid, and sometimes, it is dear indeed."
----------------------------------------------
Drek'thar: "I can call the snows, and wind, and lightning. The trees may bend to me when I ask. The rivers may flow where I ask them to."
Thrall: "If your power is so great, then why do you continue to live in such a harsh place? If what you are saying is true, you could turn this barren mountaintop into a lush garden. Food would never be difficult to come by, your enemies would never find you."
Drek'thar (ljutito): "And I would violate the primary agreement with the elements, and nothing of nature would ever respond to me again! Do you understand nothing? Have the humans sunk their greedy talons in you so deeply that you cannot see what lies at the heart of a shaman's power? I am granted these things because I ask , with respect in my heart, and I am willing to offer something in return. I request only the barest needs for myself and my people. At times, I ask great things, but only when the cause is good and just and wholesome. In return, I thank these powers, knowing they are borrowed only, never bought. They come to me because they choose to, not because I demand it! These are not slaves, Thrall. They are powerful entities who come of their own free will, who are companions in my magic, not my servants. Pagh! You will never understand."
----------------------------------------------
Balašević-Znatel priču o Vasi Ladačkom?

I ja sam je tek onomad čuo...
Jednom devet dana nije,
izlazio iz birtije,
kažu da je bio cudna sorta...

Otac mu je bio sitni paor...
'Ranio je sedam gladnih usta...
Mati mu je bila plava,
sitna, nežna, jektičava.
Umrla je sa trideset i nešto...

Imali su par jutara zemlje...
Malu kucu na kraju sokaka...
na aštalu navek hleba
taman tolko kol'ko treba,
al' je Vasa hteo mnogo više...

Želeo je konje vrane, po livadi razigrane,
sat sa zlatnim lancem i salaše...
Želeo je njive plodne, vinograde blagorodne,
u karuce pregnute čilase,
ali nije mogo da ih ima...

Voleo je lepu, al' sirotu...
Uzo bi je samo da je znao.
voleš jednom u životu,
sad bogatu il' sirotu
to ne bira pamet nego srce...

Sve se nado da će ljubav proći...
Znavek je otiso iz sela...
Nikad nije piso nikom,
Venčao se sa miradzikom,
jedinicom, kčerkom nekog gazde...

Dobio je konje vrane, po livadi razigrane,
sat sa zlatnim lancem i salaše...
Dobio je njive plodne, vinograde blagorodne,
u karuce pregnute čilase,
Sve je imo ništa imo nije...

Propio se nije prošlo mnogo...
Dušu svoju đavolu je prodo...
Znali su ga svi birtaši,
tražio je spas u čaši,
ali nije mogo da ga nađe...

Mlad je kažu bio kad je umro...
Sred birtije od srčane kapi...
Klonula mu samo glava,
ko da drema, ko da spava...
I još pamte šta je zadnje reko:

Đaba bilo konja vranih, po livadi razigranih,
Đzaba bilo sata i salaša...
Đaba bilo njiva plodnih, vinograda blagorodnih,
Đaba bilo karuca, čilaša...
Kada nisam s onom koju volem,
kada nisam s onom koju volem...

Znate l' priču o Vasi Ladačkom?
I ja sam je tek onomad čuo...
Čak i oni slični njemu,
kada razmisle o svemu
kažu da je bio čudna... s-o-r-t-a....















Teme ovog bloga su stripovi..."igrice"...TV... koga ne zanima nek ne gleda :)

Upoznajte mojeg kućnog ljubimca... Slaninu...bit će jednog dana mesa od tebe... šalim se ne bi ja naudio svoju Slaninu...



adopt your own virtual pet!




Linkin Park- In The End






Moj vlastiti counter posjeta... kako lijepo

Free Hit Counters

hit Counter


BBright
AAstounding
XX-Rated
OOdd
NNutty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com