subota, 20.10.2007.

copy&Unpruve

jučer sam pisao o neorginalnosti i lošim manipulacijama tuđim elementima.
evo primjera da to rade i ljudi koj(i/e) se naziva(ju) profesionalcima. za razliku od originalnog djela, vjerojatno zbog promjene fonta, replika ne popunjava prostor u potpunosti i dolazi do preklapanja teksta.
pitam se: da li su oni to primjetili?

izgleda da je u današnjem poslovnom svijetu ova tehnika ključ uspjeha jer je potražnja ogromna i površna, a konkurencija sve jeftinija. kvantiteta zamjenjuje kvalitetu i individualnost postaje mana.

nekoč, ne tako davno, dok sam još bio jako nadobudan zaposlio sam se u jednoj firmi koja je poslovala preko teleworkinga kao dizajner. Predložio sam da izradim visualni identitet na što mi je "osnivač i direktor" objasnio da on još nije spreman na to i predložio mi ili da promjenim text na starim bannerima ili preradim neku stranicu ali bez flasha, da bude njihova.
to se zove: kopiendinpruv - reče on.

- 08:51 -Komentari ( 0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.