..RaZmiSljanjE JedNe SaSwiM oBicNe TiNejDeRiCe O ZivoTu..
05.05.2009.
°°Happiness is healthy°°

..Ludnica..

Dns je dan u skoli bio nesto nevjerovatno -.-...
.Prvo smo nakon 3 sata imali 20 minuta odmora..
i onda smo sjeli na hodnik ja i decki u crnom i navili mi cajke..
..hahahahahaha..samo vidis ide pedagogica..ja pukla..
.i doro i tak mi udemo u ucionicu.
..i sad zadnji sat BIOLOGIJA
..pisali mi ispit -.-..i sad dala ona meni ispit..i ja gledam u biljeznicu.. -.-..
. a ona gleda u mene, i ja se pocnem smijat.
..i sad padne meni biljeznica i kazem ja "opalo nesto bre" na glas..
. a svi prasnuli u smijeh..hahahhaha..doro.
.i tak ja predala ispit za 5 minuta i osla ja kuci -.-..
..i tak svasta bilo jos.. no (shh)..
..Odoh..kiss swima =D..

Jedan videich..


Image and video hosting by TinyPic

18:50 - Komentiraj ( 30 ) Print - On/Off

04.05.2009.
°°JuSt dAnCe°°

..U subotu je bilo prezakon. Kuci sam dosla oko 6 h ujutro, usput sam otisla i po kruh =)..
..Dosla ja kuci bilo pola 7 h, i nosim ja kruh, a baka i djed piju kafu vec, i pricaju..
.Ja njima onak "dobro jutro", a jedva gledam -.-..A djed meni..pa ti si mlada ovo ono..kako se to ponasas..i ostala sranja.. a ja jedva stojim jbt patak.. i tak ja osla spawat..kad se ja probudi vidim 11 sati jeboteeeeee..i tak isla jest..ma nis posebno..i tak proso dan .. mamuran =P..

Malo slika..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

..To je To..

..Kommajte..
big kiss swima =)

18:13 - Komentiraj ( 24 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

..No CoMmenTs..



GlazBa



MusicPlaylist
MySpace Music Playlist at MixPod.com




Linkovi


..O MeNi..

Marijana
-14 god
-Pricljiva
-Brbljiva
-Bezobrazna
-Simpaticna
-Usamljena
-Sretna
-Nesretna
-Umisljena




*..PiCtuReS..*


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



*EmO PiCtureS*

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic







credits
• Dizajn: SpeciaL DesigN
• Kostur: duckdz.
• Picture: ×