< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

About me . . .

NAME: Igor
AGE: 16
SCHOOL: 2nd class
HOBBY: Playing guitar, tambura, piano and listening good music . . .
MUSIC: Rock, punk, house
MAIL: igor_kc@net.hr

Basket Case Video - Green Day lyrics
Green Day Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts



craps

craps



Blogovi koje čitam:


Kanađanka
Patricia
MEly
Moj orkestar
Mihaela
Ana tj. Patricya
Koookoši
Kandelaberi
Relja
Adela
Roomanaa
Violetaaa
McDonalds, hehe


 

nedjelja, 18.06.2006.

Uhhhh.....

Pozdrav svima. Danas je bil naporan dan... Jučer sam bil na noćnom kupanju u tolicama Sv. Martin i bilo je super... Ako niste bili tam obavezno odite, nebudete požalili.... I dođem ja doma s kupanja oko pola 2 u noći, lijepo spavam.....i zvoni mi alarm....Nastup u Hlebinama... A bili je Ok, ak ništ drugo bar su kolači bili fini njami Dok sam došel doma s Hlebina čistil sam akvarija. Imam tak puno ribica ( puno mi ih se doma izleglo) pa ako je ko zainteresiran za ribice nek mi se javi, dijelim ih besplatnosmijeh Sljedeću subotu idem na feštu u maestrove gorice, tam bude cijeli orkestar i bude na odlično ko i svaki put.... To bi bilo to za sad... Pozdrav



| komentari (13) | print | # |