< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

About me . . .

NAME: Igor
AGE: 16
SCHOOL: 2nd class
HOBBY: Playing guitar, tambura, piano and listening good music . . .
MUSIC: Rock, punk, house
MAIL: igor_kc@net.hr

Basket Case Video - Green Day lyrics
Green Day Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com
Myspace Layouts



craps

craps



Blogovi koje čitam:


Kanađanka
Patricia
MEly
Moj orkestar
Mihaela
Ana tj. Patricya
Koookoši
Kandelaberi
Relja
Adela
Roomanaa
Violetaaa
McDonalds, hehe


 

subota, 10.06.2006.

NAPOKON

Evo i ja sam konačno napisal novi post.... Kaj ima novoga....? Da, bil sam s orkestrom na moru i bilo je ludoooo.... Vani temperatura oko 25, a mi luđaci se idemo kupati u more, van smo izašli svi plavinamcor kak je bilo hladno, ali nema veze, važno da smo se dobro proveli. Prošli vikend sam bil vani u Orinocu i sve je bilo Ok dok nije došla policija i otpelala me, bila je racija...headbang Sad ne smijem ići van do 16 godine, a to je za par dana ( 16.6), jedva čekam.... Rođendan budem valjda proslavil u Orinocu jer Hollywood ne radi.... U školi je sve OK...U glazbenoj sam imal ispite, tak sam puno sviral gitaru kaj su mi svi prsti naoteklilud To bi bilo to za sad. Pozdravmah



| komentari (10) | print | # |