utorak, 17.08.2010.

Vježbe opuštanja

Nikada u životu nisam bila napeta kao sada, nikada nisam imala manje vremena, a imam dovoljno znanja da si te stvari ne činim. Zbog vlastitog zdravlja (prije svega psihe) ovdje ću staviti ono što znam da pomaže, a morala bih i redovito raditi jer stres je ona stara priča o lavu i zebri, a ja ne želim biti zebra!

Vježba relaksacije

Uz neku mirnu glazbu, po mogućnosi pozitivne tematike, iliti glazbeno rečeno u duru ili u potpunoj tišini. Leći na ravnu podlogu. Svo tijelo opružiti. Dlanove okrenuti prema stropu. Kroz misli prenijeti svu težinu podlozi. Sljedeće, mislima prolaziti sve dijelove tijela, i to osvijestit svaki mišić i svjesno ih opuštati, izvana prema unutra, dakle: prsti nožni, noge (list, koljena, bedra), zdjelica, prsti ruku, ruke, leđa od trtice do vrata, rebra, trbuh prsa, glava. adržati tu opuštenost dubokim mirnim udahom i izdahom, ponoviti takvo duboko disanje neko vrijeme. Ovu vježbu izvoditi 15 minuta.

Kad se ispraksirate, ovu vježbu ćete moći učinkovito provesti u svega par minuta i to bilogdje...


Vježbe disanja nam omogućuju današe tijelo bolje iskoristi kisik koji primi i/ili da primi više kisika. Naime, naša pluća "običnim" disanjem ne upijaju dovoljno kisika te ih s toga s vremena na vrijeme treba potaknut na uzimanje više kisika ali i na veće ispražnjavanje kako bi izmjena bila bolja.

Vježba disanja br. 1

Ova vježba ide na sljedeći način. Udisanje i izdisanje je na nos. Bitno je da se prije izvođennja udobno smjestite i po mogućnosti u početku biti u tišini. Kasnije kad se ispraksirate moći ćete je izvoditi bilo gdje. Dakle, udah na nos (brojeći u sebi do 4) zadržati (brojeći u sebi do 4) izdah(brojeći u sebi do 8)s time da se time stalno stišće trbuh kao da ga želite prilijepiti za kralježnicu, zadržati (brojeći u sebi do 4), opet udah (brojeći u sebi do 4)... nastaviti tako barem 6 udaha i izdaha. S vremenom povećavati broj ponavljanja ali i sve polakše brojati do 4 tj 8. Ovime se ispražnjava "zaostali" zrak u bronhijima kako bi se zamijenio novim, produljuje se disanje i smiruje.

Vježba disanja br. 2


Sljedeća vježba se izvodi tako da se ugodno smjestite, po mogućnosti kleknuti i sjest na stopala. Udah na nos, zadržati pa izdisati kroz usta. s time da se udah vrši tako da se napuni i donji trbuh, a izdah tako da se isprazne prvo prsa, gornja polovica trbuha pa donja. Osvjestiti taj proces. Disanje se produbljuje, povećava se koncentracija.

O vježbama za disanje sam već pisala jedan poduži post no malo ponaljanja nije nikome naškodilo...





- 15:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

utorak, 03.08.2010.

Stvar je stava

Čini mi se kao da nitko niti ne čita ovaj moj blog. Što je ionako meni malo bitno. Mislim, lijepo je znat da je nekome stalo, ali onda opet kad pišem svašta i svakojako, a i tekstovi nisu više kvalitetni, ni česti kao što su bili nije ni čudno da me nitko ne čita … Opet ću staviti ovdje što mi je na pameti, podatke koje trenutno pretražujem i što me zanima.


Dakle, neki dan prije no što sam krenula na posao zavirih u svoj ormar i shvatim da mi je sve i jedna kombinacija dosadna, ali, iskreno, baš me briga. Uzmem polo majicu i lanene hlače, nabacim decentni make –up (kao i uvijek), glomaznu torbu u ruku, i ravnih leđa, ponosnog pogleda s osmjehom na licu krenuh pješke na posao. Promatrala sam ljude oko sebe. Puno ih gleda sebi pod noge, namrgođena lica, zamišljene glave. Poneki dignu poglede. Uhvati mi koji pogled, pa mi se nasmiješe… ljudi me primijete! I osmjehuju mi se, kao da sam obukla najzavodljiviju haljinu. Nevjerojatno! Pomislim da nemam kakvu mrlju? Otkopčan šlic? Ili nešto krivo obučeno? Ma sve u najboljem redu, samo osmjeh ponosnog držanja eto plijeni pažnju!

Mogu zaključiti da držanje i nastup čine veliki postotak dojma koji ostavljamo na druge! Ako voliš sebe, sebi si dobar baš takav kakav jesi, to primjećuju i drugi! Zato voljeti sebe i ponosito kročiti svijetom znači više od izgubljenih kilograma i nabitih mišića! Od sada uvijek nosim sa sobom pravilno držanje, ponosit pogled, osmjeh na licu – ono što nikada neće izići iz mode!


Image and video hosting by TinyPic

- 10:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se