ponedjeljak, 19.04.2010.

Lagano padaju, no uz pokus se vraćaju

Pred 14 dana još jedna manje... Bila kod šnajderice, još mora uziti...

1.>Idalje dojim, idalje šećem, no ne idem u teretanu... doma vježbam od veljače... Šećem svim putevima koje znam i ne znam (zanimljivo je otkriti neke nove i druge kuće u kvartu, poneke ulice nisam ni skužila da su tu...) i izbjegavam sve one prometne ulice sa pekarama, slastičarnama i sl...

2.>Zdravo se hranim s ponekim izletom, a puno jedem, doista... 5-6 obroka, puno povrća i voća, svaki dan obavezno neko meso i svj. (posni) sir... hvala 2--be...

Očito ništa drugo ne treba, sve je lako kad obuzdaš svoje demone i umjesto kolača odeš u šetnju... Samo kad prepoznaš demone - a oni su uglavnom dosada, depresija, ljenost i tromost i zato (debela) nacijo (svjetska zdravstvena organizacija nas kategorizira kao takvu) pokreni se!!! Usto ćeš uštedjeti jer ćeš manje pojesti....


---------------------------------------------

Malo sam vitualno šetala po nekim forumima, blogovima, receptima, savjetima. Ima tu svašta, ali me veseli što sve više ljudi razmišlja o zdravoj prehrani u kombinaciji s tjelesnom aktivnošću kao rješenju za masene probleme. Ipak, jako ih puno kreće redukcijskom prehranom iliti brojanjem kalorija. Moram priznati da zapravo izgleda vrlo jednostavno, koliko uneseš moraš i potrošit, ako potrošiš više no što uneseš bit ćeš lakši. Kažem zvuči jednostavno. Malo sam proučavala svoje navike, tek tako da vidim gdje sam tu ja, i moram sve razočarati: pojedem više no što potrošim (a računajte, ja dojim!), redovito. Ako ne, onda sam gladna, ako sam gladna - to nije dobro! I onda sam počela namjerno smanjivati obroke i ostajala gladna i postala u tjedan dana nervozna, napeta da bih na kraju tjedna dobila kilu! Potvrdila sam ono što sam u početku tvrdila uzalud sva kontrola ako si gladan, ako ne uživaš u SVAKOM zalogaju, ako se ne trudiš da ti taj zalogaj bude nešto predivno i potrebno, a ne još jedna stavka u kalorijskoj tablici.

Zaključujem: Ili ja ne znam procjeniti porcije, pa stavit u kakvu kalorijsku tablicu, ili to jednostavno nije za mene! Pa zašto se uopće mučiti!

Vraćam se na svoje poimanje prehrane :užitak prije svega, i količine i kalorijske vrijednosti. Neporebno jedenje naravno da nije preporučljivo, kao niti ona četiri krekera sinoć što sam ih pojela, ali bilo je dobro društvo i mislim da sam ih potrošila samo smijanjem i gestikuliranjem s obzirom na užurbanost razgovora!

Dakle, već ako si morate brojati zalogaje, budite toliko humani prma sebi da ne stvarate dominaciju brojanju već uživanju u životu. Niti jednog zdravog čovjekan nije zdebljao jedan kolačić, već njih previše. Niti jednom čovjeku, što ga ja znam, nije hrana sama uletjela u usta, sami smo gospodari svojih dijelova tijela, a prvenstveno mozga. Razmišljajte što jedete, koliko se krećete, da se pokrenete, da se nasmijete, da napravite viša koraka i ne zaboravite uživati!

- 08:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #