ponedjeljak, 13.07.2009.

U terminu sam, 37w+0d

Image and video hosting by TinyPic
U četvrtak sam bila na pregledu u bolnici kada su mi rekli da je nalaz takav da mogu u nedjelju doć na pregled i ponijeti torbu sa sobom. Moram priznati da mi nije bilo drago čuti takvo što. Činilo mi se kao da ima još vremena, da neće to tako skoro. Ipak, pripremila sam sve... nervozno me muž dopeljao u bolnicu, jadničak jače zmotan nego ja i onda smo čekali. Prikopčali me na CTG. Slušala sam otkucaje srca moje Malene... koji divan zvuk... Više je skakala i lupala po sondi nego što se čulo srčeko, ali i to mi je bilo baš slatko. onda je sestra došla popraviti sondu uz osmjeh i komentar kako mi je beba baš živahna... cerek

Još smo pričekale pola sata, a onda je bio pregled.... sve je uredu za tjedne trudnoće u kojim jesam. Sada sam u terminu. Termin je sve od 37 do 42 tjedana trudnoće i nema brige. Iako sam otvorena, glavica nisko u zdjelici, sve su to pokazatelji da se tijelo lijepo postepeno priprema za porod i što je najbitnije, da je sve uredu! To što će biti prije zacrtanog termina, to ne znači apsolutno ništa. Beba je donešena ako se rodi u svakom trenu od sad pa nadalje... thumbup

Takve riječi su me oduševile. Nisu me ostavili u bolnici jer namam nikakve kontrakcije maternice, a ne otvaram se nekom brzinom. U četvrtak idem ponovno pa ćemo čut novosti... sada smo spremne... jedino nam tata još malo paničari... ali bude i on prihvatio činjenicu da je porod pred vratim vrlo ubrzo. smijeh

Poželite nam sreću!kiss


Image and video hosting by TinyPic

- 07:38 - Komentari (10) - Isprintaj - #