ponedjeljak, 29.06.2009.

Posjet bolnici i svadba, 35W+0D

U sklopu trudničkog tečaja organiziran je obilazak bolnice. Apsolutno je vrijedilo to pogledati. osim što sam vidjela sobe na veliko su me iznenadile promjene koje su napravljene ne samo u vizalnom smislu već i u postupcima pri samom porodu.

Pa tako, što se tiče čekanja poroda i trudova, jako dugo daju da se prešetaju ili na pilates lopti preskakuću trudovi i razdoblje između trudova kako bi se otvaranje i napredovanje trudova povećalo. Pušta se trudnicu na miru, ne maltretira svako malo...

Prilikom poroda nastoje potaknuti čim veću suradnju buduće mame i osoblja. Očevi su vrlo dobro došli, to već traje neko vrijeme, ali u našoj sredini je još uvijek nekako neobična vijest. Tijekom poroda moguće je dobiti gutljaj vode, navlažiti usnice.

Jako je dobro što po porodu bebu odmah stavljaju na mamin trbuh. Druga dobra stvar pričekaju pa onda tek režu pupkovinu. Zatim utople bebu i daju je na prvi podoj odmah po porodu. Pa zar to nije predobro!?! I babica se trudi da ti pomogne oko dojenja ako imaš bilokakvih problema. Tek onda se beba pere, mjeri, mama šiva (ako je potrebno). I to je novost u našoj bolnici... babica radi masažu međice kako ne bi pukla i kako beba ne bi prebrzo naletila glavicom. To smanjuje broj rezanja i prirodnog pucanja međice.

Vizualno gledajući upoznala sam sve prostorije u kojima bih se mogla nać. To mi smanjuje onaj strah od novog... stvarno neću imati prepad od bolnice , rađaone, stola, CTG-a i ostalih stvari, jer žena u bolovima nevjerojatno kako može reagirati na novo i neviđeno...

Tako sam prošla kroz taj prostor zadovoljna, i potom bila na predavanju šefa odjela, saznala korisne informacije i shvatila da doista je taj porod napor i velika stvar, ali samo jedan dan u životu! Ne treba raditi toliku farsu oko jednog dana, odnosno par sati.

Na zadnjem pregledu doktor mi je dozvolio da odem na svadbu. Čak smijem i plesat. Pa sam plesala, zabavljala se, ali ne i pretjerivala. Žao mi je samo što sam dosta pojela, a hrana je bila premasna... nimalo na čast i slavu poznatog restorana... Izdržala sam do tri. Dalje više nije išlo. I nije bilo potrebe. Bilo mi je lijepo i zabavno... baš iznenađujuće! Sutradan mi je bilo cijeli dan muka. Prespavala sam pola dana... zato jutros u 4 nisam više mogla spavati! Eto čari neporspavane noći! Ipak, vrijedilo je!

dancing 3d baby Pictures, Images and Photos

- 08:27 - Komentari (8) - Isprintaj - #