četvrtak, 29.01.2009.

Budućnost, 13W+3D

Otkako sam trudna izbjegavam vijesti. Stvarno mi se diže tlak od izjava naše politike. Bez brige, neću o politici, kao što rekoh ne slušam vijesti. Ipak kroz moje filtre ne može ne procuriti riječi "kriza" i "crno nam se piše". Pa sam odlučila iznijeti svoj stav o budućnosti i "Smaku svita" - lijepo opjevaše TBF:



Mislim da je sve ovo puka farsa, jedna velika predstava za nas male i neupućene. Previše ljudi želi neradom novce, novcima bogatstvo, bogatstvom moć... pa me to podsjetilo na onaj crtić (stari, stari) kada patak i marsovac se bore za planet X i na kraju stoje na malenom komadičku govoreći jedan drugom da ovaj svijet nije dovoljno velik za nas oboje. Baš tako se sada sve odražava pred našim očima da se mudri mogu samo smijati. Taj planet X za nas je Zemlja, a patak i marsovac su SAD i Rusija. Mi ostali smo ping-pong loptice kojima se igraju. Farsa, farsa!!!

A sad da vam kažem što je trenutačno stavrno svijet (gledajuć moji očima):
To je svakojutarnje buđenje. Pa mudrom dosta.
To je zvuk dječjeg smijeha u crkvi za vrijeme mise - nešto predivno.
To je osmjeh na licu prolaznika - budi i ti taj prolaznik.
To je mladi par koji se nemilosrdno ljubi u tramvaju, dok neki okreću glavu, ljudi, to je lijepo!
To je spoznaja da ima toliko trudnica (iako manje no prije, ali kondom je zanimljiv izum) koje s osmjehom na licu nose svoj trbuh.
To je svaka travka koja izraste negdje na ovom svijetu.
To je svaka kiša koja spire sve naše grijehe i snijeg koji zakriva sve u bijelo, da se sve crno ne vidi.
To je... ljubav.


I dok god budemo voljeli sebe, svijet oko sebe (i u sebi) - širi i danji, život i vidjeli sreću u onome što nas okružuje od Smaka svita neće biti ništa! Pa sad na nama je da odlučimo jel je kriza ili nije, jel nam se doista crno piše?

- 13:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #