ponedjeljak, 01.12.2008.

Bolje je... Puno bolje!

Samo kratak post da se javim onima koje zanima. Eto, bolje sam. Uspjela je moja terapija biljnih pripravaka, acidofila, zdrave prehrane i vježbanja. Ne boli, ne žulja, ne smeta - zdrava! Vratila sam ravnotežu.

Iako je ovaj vikend bio želučano naporan, ipak sve je u naboljem redu. Ovaj vik. sam bila na kolinju. Tada se jede odrađena, tradicionalno pripremljena hrana. Naravno da se nisam željela stavljati u prvi plan ili nedajbože gnjaviti uokolo s mojim "pravilima zdrave prehrane". To je bio moj izlet u krivo, na kratko, a ravnotežu vraćam već danas.

Jutros me uhvatilo opće pospremanje (da, jutros u 6!) pa sam išla brisati prašinu, pa sam stala na ono što mi uvijek izaziva znatiželju - vagu. Zanimalo me kako stojim, u kojoj sam fazi svog osciliranja u one 4 kg razmaka. I... brojčica je bila neka nova!!! Ispod onih svih koje poznajem... I to za skoro dva broja! Pa nevjerojatno da sam (opet) smršavila! Ali eto jesam!

Ma to je tako nebitna stvar ali uz ono što sam se izlječila i pokrenula , još je ovo došlo kao višnjica na vrh šlaga!

Ali neznam zašto danas nisam tak dobre volje, a sve je više nego dobro. Nekako se loše osjećam, spava mi se i bezvoljna sam. A tako puno razloga za smijeh... Popravit ću raspoloženje čim bude gotov posao. Idem u šetnju s dragim. Samo s dragim i bez razloga, kao nekada. Jučer sam dobila osjećaj da se nekako pomalo udaljavamo. A sve je uredu. Nekako mi je zamišljen. A ne znam zašto. Pokušat ću polako pokrenuti sve to skupa... možda bude bolje...

- 11:52 - Komentari (5) - Isprintaj - #