subota, 02.08.2008.

Čudnog li tijela

Ma znam da sam već i pticama na grani dosadna, ali s obzirom da u ovom gradu jedine ptice su golubi i vrane, ne može se to niti tvrditi, ali evo opet ja o kilaži.

U postu 26.04. sam pokazala kako kod mene oscilira kilaža i besmislenost upotrebe vage, ali eto prošvercam je svako tolko kad brišem prašinu i paučinu s nje da mi ipak ne nagrđuje sobu. Tako sam, priznajem stala kad sam bila po mom mišljenju najviše smršavila, ono kad se mama zabrinula, baš da vidim ima li se o čemu brinuti. Kako sam bila ljuta ovih dana (i držao me PMS!) imala sam potrebu sve počistiti, a rupica ne remenu je govorila svoje, opet sam stala na vagu.... i nisam više ljuta - samo napuhana od MS-a. Imam isto kila, nisam se ni 0,1kg zdebljala! Nevjerojatno. Kako sam bila ljuta što remen neće di bi ja htjela, znači trbuščić u prvom planu, tako je ta blesava sprava rekla vrlo objektivno da se ništa nije promijenilo.
Kao u nekom sudskom sporu, očigledno je da stvar ne drži vodu, ali objektivni bezmesni (i bezsalni) dokazi pokazuju da je voda u čaši i da se drži!


I sad, da se veselim ili ne? Ma naravno da se veselim! Sve pozitivno je razlo za veselje makar bilo totalno neutemeljeno. I tako ja ovih dana pokušavam se vratiti na stari meni salata i lagane hrane, ali jučer sam se počastila. Ni to nije neka velika stvar ali ja sam prekrasno uživala: domaća pizza. dat ću recept u Zb(i)rci gastro užitaka. Koga zanima, klik u box sa strane, a za ostale samo toliko da otkrijem malu tajnu - nema kvasca i ima 4 vrste brašna! Zasitno i fiiiino i zdravo. Eto tako i pizza može biti zdrava!

Nekom sam u komu napisala da nemam inspiracije i da ne želim baljezgati, a eto upravo to radim. Pa neka, neka se nađe i jedan skroz spontani i stihijski post na ovom blogu....

- 08:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #