subota, 26.07.2008.

Jednom nogom tu, drugom prema izlazu...

Danas je dan za moje frustracije. Pošto je ovo blog kako sam učinila sebe boljom, ni blizu nisam osnovne teme bloga. Ipak, moj je blog, ne osjećam se baš tak loše, ali nisam ni zadovoljna. Ili je to samo PMS. Ako je, onda nisam trudna, što mi je dodatna karika u lancu tenutnog nezadovoljstva.

Na moru je sve bilo idealno: klopa, kretanje, sex (a ja u plodnim danima), zabava... Izgledala sam si super. Kad smo se vratili idile je nestalo s onim ajmo danas na pizzu, nismo jako dugo. Pomislila sam ok., nema veze za jedamput, sutra ću to nadoknaditi. Sutradan sam za ručak jela salaticu, poslije šetala s frendovima i završili u restiću. Umjesto obične salate, naručila tjesteninu s rozim umakom!lud Ja blesa! A bilo je izvrsno, uživala sam u svakom zalogaju... Ma dobro, nadoknadit ću sutra...Nema kajanja...

Dan iza vani sinulo sunce, a mom dragom sinulo da idemo roštiljat. To smo ionako već dugo odgađali, a slavimo nas tri frendice rođendan, pa mora se, mora! Bilo bi blesavo da ne. yesPa ajde bit će zabavno. I bilo je, ma urnebesno, ali od onog nadoknađivanja ništa ni blizu.

Konačno vikend. I konačno vikend kad neidemo ni mojima ni njegovima, savršeno za nadoknadu. Već sam imala u glavi gustu juhu s puno povrća... Ali onda smo dopodne dragi i ja jako dobro poslovali i jednostavno se moralo proslaviti. greedyTako smo otišli u Veliko Trgovišće, na "onaj" zagrebački kojeg navodno nitko ne može pojesti (nisu lagali ipak je oko 40 cm dug!)... Pogađate? Prejela sam se!headbang Koju sam bitnu stavku pakta same sa sobom prekrdašila... onu najbitniju: jela sam, prejela se i onda se kajala. A to nikada ne radim. Barem ne otkako sam sklopila pakt. Ostatak dana je prošao čist dobro... prilično smo se dragi i ja družili. Kažu da na takve akcije ide najviše kalorija dolje. naughty Ma pričam gluposti, kalorije me ne brinu. Brine me uvođenje starih navika na mala vrata, a onda će mi biti opet generalno traženje laktobacilusa mikroskopom!namcor

Sutra je nedjelja i krećem s dobrim stvarima i malo ću se dovesti opet u red. I iako sam upravo spekla kolač neću pretjerati, nego uživati, a za ručak nešto lagano i ukusno - povrće, povrće... A u ponedjeljak neka juhica za cijeli dan... Poprvljanje stanja pod moram! Eto toliko od mog frustriranog posta, ali ovaj blog ne bi bio u ravnoteži da barem jedamput mjesečno ne izvalim koji post ovog tipa...

- 22:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #