utorak, 10.06.2008.

Jel netko vidio poriluk?

Moja juha pala u vodu. cry Kako sam bila tužna kad sam shvatila da ne mogu probati mimoza juhu... Na cijelom placu bezbroj štandova, a ni jedan ne drži poriluk. U trgovini onaj žilavi odvratni koji sigurno neću moći prožvakati... A onda opet rigoletto! Pa nema šanse.

Tako tužna došla sam doma (puuunih vrećica povrća zubo) i s dragim složila večeru ( bilo je 17,30/18) juhica od mrkve i brokule, salata (narezani paradajz i krastavci s malo soli i maslinjaka) i komadić kuhane piletine.njami Ma naravno da sam uživala, pa kako i ne bih? Hrana je bila božanstvena!

Sunčeko vani izmamilo nas po role, pa do Jaruna i PIČI! Kako sam se izguštala... Ona toplina, brzina... gušt... kiss

Više se nisam ljutila na poriluk, ali svejedno idem na reprogramiranje. Odolila sam popodne kolačima. Sada mi slijedi najgori dio dana, večer... Ali uspjet ću: voda, čaj. A kolač onda može ujutro! Veselim se jutru! fino

Do sljedećeg posta....

- 21:14 - Komentari (8) - Isprintaj - #