utorak, 10.06.2008.

REPROGRAMIRANJE

Gledajući rupice na remenu opet sam se pomakla za onu jednu koju sam bila vratila. Mislim da je bio u pitanju moj PMS i nesnosno napuhavanje i klopanje svega što se nađe pod nosom. Onda je i padala ona kišurina pa se nisam mogla rolati…

Jučer mi je bio šugav dan. Još sam nekako bila dobre volje do kojih 18h, ali onda mi je raspoloženje potonulo. Naime počela je utakmica u kojoj nisu igrali naši te kao takva nije mi nimalo bila zanimljiva. Da bude stvar bolja ni njemu… ali je svejedno gledao-spavao-gledao… Da ne gubim vrijeme uzela sam dobru knjigu i čitala. Koji me duže čitaju znaju da sam veliki pobornik one „Zašto se francuskinje ne debljaju“, i naravno opet sam tražila koju pametnu, a da ju nisam upamtila. Budući da sam već odavno obavila onu tzv. Prvu fazu zapisivanja namirnica, sada mislim krenuti dalje. Što znači dan na mimoza juhi od poriluka, točnije, neka moja inačica iste i pronalaženje generalnih krivaca.

Danas mi je dan pripreme za mimoza juhu od poriluka, jedem malo laganije, ništa mesa… danas poslije posla idem na plac po povrće za poriluk dan:
1 glavica salate
250 g mrkve
250 g korijena celera
250 g repe (ako nađem)
250 g cvjetače
500 g poriluka
Šaka nasjeckanog peršina
2 tvrdo kuhana jaja
(Recept je da se to sve skuha, pa dodaju jaja, smixa i jede cijeli dan, uz zagarantirano skidanje 2 kile. Dobro to je voda, ali dobar poticaj za dalje)


Kupit ću još dodatno mrkvice, paradajza, krastavaca, brokule… Krasno mi je ovo doba godine kad su tržnice pune i svega svježega ima na biranje boja, okusa, tekstura i mirisa. Koliko samo puta poželim nakupovati brdo paprike, ali pomisao da ću teško probaviti nekako mi smanji apetite.

S tom juhicom kreće reprogramiranje što uključuje smanjivanje glavnih krivaca moje „mlohavosti“ i opće trulosti: kolači, kava i preveliki obroci.
Namjeravam si malo iskombinirati obroke, s obzirom da sam prestala jesti u firmi (već si nosim ručak) trebalo bi biti zabavno i maštovito.

Sutra odredim još neke pomake. S obzirom da sam do sada već počela uvoditi promjene (lagano reprogramiranje) nastavljam u malo jačem stilu.

Ako ikog bude zanimalo kako napredujem, javim rezultate!

- 16:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #