srijeda, 21.05.2008.

PRAVILO SINUSOIDE

Većinom se slažem s teorijom da u životu sve ima svoje pravilo sinusoide. Tako i naš bioritam iako sumnjam da se raspoloženje (koje je tako duhovno) može izraziti nečim matemetičkim (tako ne duhovnim!). Ipak nekako se u životu ide malo gore, malo dolje, pa tako i u raspoloženju i prehrani i ispunjavanju obećanja (makar i onih prema sebi).

Htjela bih napisati puno veselih, pozitivnih riječi, ali ne mogu... nisam raspoložena ... i to je o.k.. Nekako sam na silaznoj putanji emotivne sinusoide, tako mi se čini... dok mi ona financijska nikako da krene barem polako prema gore. Čitala sam pomalo isfrustriran post s naslovnice blog.hr-a i baš me je pogodio u žicu. Ovih dana jako sam opterećena financijskom situacijom koja me također priječi i u nastavku putanje emotivne sinusoide prema gore. A trebala bih biti sretna - sada sam 4 dana slobodna, a do petka sam bila na g.o.! A ja nisam sretna, već brojim lipe za odlazak u najjeftiniji dućan kako bih kupila zelene salate da mi ne propadnu baš svi pomaci rupica na remenu....kad sam već kod toga... i ta sinusoida ode u krivom smjeru... vratila sam jednu rupicu. Jesam li to napuhana od nervoze ili me g.o. koštao par centimetara - ne znam. Znam samo da mi se ne sviđa!

Znam da nije tako grozno, znam da će biti bolje... mora... ali sada sam malo bljak!

Sada idem sebe poslušati (tko me čita znat će što mislim) iznijeti par pozitivnih, realnih činjeničnih stvari - druga strana medalje:

- Imam svih pet prstiju svake ruke i noge - u potpunosti funkcionalnih
- Imam svih "pet prstiju" što mi obitelj znače: muž, mama, tata, brat i baka
- Imam svu ljubav koju mogu pružiti i koju mogu primiti u braku
- Imam stvarni oslonac i podršku u svakom koraku (moj muž)
- Imam krov nad glavom (koji će za 25 god biti moj - al tko broji?)
- Imam prijatelje, ne puno, ali to što ih je malo pravi su i zlata vrijedni (ma, zlato je u usporedbi s njima bezvrijedno!)


Gledajući gornji popis čini mi se da i ne stojim tako loše... (Osmjeh mi se prokrao na lice!)

Bit će bolje... samo treba izdržati ovo krizno vrijeme... izdrži...

- 14:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #