utorak, 06.05.2008.

Moja prva mjesečeva dijeta

Malo sam čačkala po drugim blogovima, malo komunicirala i ipak se odlučila: idem na mjesečevu dijetu!

Moon

Ova mijena je počela 05.05. u 14:19. To je značilo ništa ne jesti od tada do sutradan 14:19. Budući da je ručak u mojoj firmi oko 12, (ali ne iza 14!), morala sam malo pomaknuti... Znam da to nije to ak se ne poštuje, ali da se razumije: napravila sam ovu dijetu radi čišćenja organizma, a kažu da 24 satni post je zdrav ako se provodi svako toliko. Tankirala sam se na veliko čajevima i vodom i ... IZDRŽALA!!!thumbup U 12 sam morala na ručak, al da nisam još bih ostala bez frke.

Uhvatile su me neke manje krize: prva oko 18 h - navika da jedem u to vrijeme; druga navečer uz tv - potreba za grickanjem(!), ali prava glad me uhvatila samo danas ujutro (vjerojatno jer NIKADA ne preskačem doručak), no brzo me prošlo!dead

Osjećam se poletno i lagano kao perce. Još sam imala i neke lagane tikvice na čušpajz (prijevod: varivo), pa se sve super poklopilo...E, da. Danas mi je bolje što se mojih gljiva tiče. To moram malo pripisati i dijeti zaslugu - tako mi se čini. Mislim da ću i neku još mjesečevu provesti. Nije loše! Dapače, danas sam vesela, poletna i, iako mi se posao malo razvlači ko žvakača, u principu sam super!

- 13:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #