*Sexy boys

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

uu,ovo je meelem za oči!...hehehe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


slikicee...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CmOx

Image and video hosting by TinyPic

Opis my bloga...=)

ej.ovo je moj 2 blog na istoj adresi...
onaj mi se zdrma!...lol
tu ima svačega...slikica,postova,textića...i tako...
komajte...
uživaj...puss...RESPECT

Tko je Iva?!
*ja sam Iva(ifaa)
*imam prezme al nije za javnost...
*ja sam...
°pametna...hh
°frćkava....
°brineta
°shoppinholićarka...

Šta Iva voli?!
°mjuzu...
°hip-hop,rap,r'n'b...
°sunce...
°ljeto...
°plesat...
°moje prijatelje i prijateljicee...
°shoppingirat...
°my mobile phone,NOKIA 7373
°bojee...
°a posebno ljubičasto(trenutno)
°my msn...˛koji NIJE za ljude koje ne pozz!
°my blog...
°kad mi VI KOMATE!!
°lizalice...
°eat pizzu,Mc donalc food...
°drunk coca-colu...
°smijat se...
°bit u dobrom društvu...
°gađat se kokicama...
°glasnu mjuzu...
°hajduk...i dinamo,al više HAJDUK!!

Šta Iva ne voli?!

°ůmišljene...
°bahate...
°razmažene...
°ůčit...
°dosađivat se...
°jest ono šta ne volim...
°cajke...
*to je mjuza koja mi ne ide u uši
°kad mi nešto NIJE smješno...
*a moram se smijat...
°dvolične ljude...

Šta Iva sluša?!
°mjuzu!!hh
°hip-hop...
°rap
°r'n'b

Koji su Ivini naj pjevaći?!

°Beyonce
°Justin...(justin timberlake)
°50cent...
°Eminem...
to su bili naj a sad koje još slušam...

*Akon
*2pac....
*Fergie
*C. Aguliera
*Sean paul
*itd,itd...

To je bilo nešto o ivi!!
PuuUuNo kOmAJTE IVi!!


Punoo pussa!!

Svakakve slikica... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


zujoNasstavak slikicaa...zubo

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 01.10.2008.

Sve i svaašta... ;)

ej,eej...evo mene,zapravo evo novog posta!
čekala sam komove...al vidim da komovi imaju već jedno 10dana...imaju isti broj!..hh :)
Škola za početak.lol
oke je...zabavno šta se tog tiče,najbolje poslje šk...hh al o tom če mo poslje... ugl.Dore nam nije bilo skoroo pa 2 tjedna!!cry
straaava i užasss!!burninmad smc,smc...
al oke,ajde...sutraa nam se vraća!! jejejjeje.. xD :D
pitala me pid...dobila sam iz znanja 4/5..a radna 4bang
al oke,ajde...i tako daljee... :)) na fejsu nema ništa posebnog..
stavila sam novi album,hehehhe...i tako =)
svaki dan poslje šk idemo vanka.ofc :) idemo na dobri...
pa sad se ekipica s kojom idemo..su bekaći...hh
tako mješavina,al većinom dekaćice i bekaći...cool,cool!
tako zezamo se glupsamo i tako...smijeh
Dns smo mi bile malo.jer smo išle malo kod Dore...
a i dečki su dns bili poprilično ne zanimljivi..hh
pa smo mi pričale...zezaale se i tako!
onda balta i niksa su napravili pletenice...prezakon im je!thumbup
na nekim satovima je zaakon,na nekom dooasdnolud
Pod hrv se ugl zezamo,smijemo pričamo i too...
pa fran tamo nešto provaljuje...hh,i tako...
onda matika-kooma! i tako...hmm,šta da još kažeem..
e,da da vam kažem raspored sljedenja!!
Ono šta moramo zajedno:
matika-ja i fran.to mi je super!
pov-ja i bero.to je okee!-on stalnoo pričabang-lool

ček šta moramo samo na matici i pov?? valjda xD

Onako kako očemo:
hrv-ja i mare.
glz-ja i mare
zem-ja i niki
lik-ja i doora
vjerkas-ja i lea
bio-ja i dora
keemija-ja i matea
fizika-ja i matea
teh-ja i niksa
eng-ja i niki

valjda je to tO!..HHsmijeh

e,da na teh prošli put bilo zaakon!
cure su snimale šlehtu...hahah i skužio je!!
onda kako sjedimo..
ja i niksa,ispred balta-ivica,iza dora i mare..a još iza lea i niki!
onda smo se zezali...dao mi balta striip,pa sam gaa čitala!
hh,i tako...jučer nismo imali zadnja 2 sata kemijee...jejeje!
umjesto kem jedan sat tzk,drugi sat ništa...
I tako...u pet neamo školee...jejjejeje! neki dan učitelja je...hh
u pon neamo zadnji satt.jejejje u srj neamo škole...jejejej!smijeh

ne znam šta da kažem..
komajte mee...čitajte pooost!..ajdemah pusaa...



| ...kOmIcHi... (8) | ...PrInTaJ... | ** |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.