*Sexy boys

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

uu,ovo je meelem za oči!...hehehe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


slikicee...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CmOx

Image and video hosting by TinyPic

Opis my bloga...=)

ej.ovo je moj 2 blog na istoj adresi...
onaj mi se zdrma!...lol
tu ima svačega...slikica,postova,textića...i tako...
komajte...
uživaj...puss...RESPECT

Tko je Iva?!
*ja sam Iva(ifaa)
*imam prezme al nije za javnost...
*ja sam...
°pametna...hh
°frćkava....
°brineta
°shoppinholićarka...

Šta Iva voli?!
°mjuzu...
°hip-hop,rap,r'n'b...
°sunce...
°ljeto...
°plesat...
°moje prijatelje i prijateljicee...
°shoppingirat...
°my mobile phone,NOKIA 7373
°bojee...
°a posebno ljubičasto(trenutno)
°my msn...˛koji NIJE za ljude koje ne pozz!
°my blog...
°kad mi VI KOMATE!!
°lizalice...
°eat pizzu,Mc donalc food...
°drunk coca-colu...
°smijat se...
°bit u dobrom društvu...
°gađat se kokicama...
°glasnu mjuzu...
°hajduk...i dinamo,al više HAJDUK!!

Šta Iva ne voli?!

°ůmišljene...
°bahate...
°razmažene...
°ůčit...
°dosađivat se...
°jest ono šta ne volim...
°cajke...
*to je mjuza koja mi ne ide u uši
°kad mi nešto NIJE smješno...
*a moram se smijat...
°dvolične ljude...

Šta Iva sluša?!
°mjuzu!!hh
°hip-hop...
°rap
°r'n'b

Koji su Ivini naj pjevaći?!

°Beyonce
°Justin...(justin timberlake)
°50cent...
°Eminem...
to su bili naj a sad koje još slušam...

*Akon
*2pac....
*Fergie
*C. Aguliera
*Sean paul
*itd,itd...

To je bilo nešto o ivi!!
PuuUuNo kOmAJTE IVi!!


Punoo pussa!!

Svakakve slikica... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


zujoNasstavak slikicaa...zubo

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

nedjelja, 21.09.2008.

smijehej,ej,eej...smijeh
pišem i ja postek... :)
pisat ču vam malo o suboti...
pa evoo...subotaa!!Išle mi u graad...
i bilo nam je luudo!!prvo smo otišle u Mc'donalc,i tamo je najelee...njamaa!!thumbup
Onda smo krenule prema...hmm,jednom dućanu sa nakotom,i tamo malo zujale..
pa smo došle na ideju,da svi odemo bušit uši...hahaha...neke po 1rubu,a neke 2...rofl
i na kraju nismo otišle... al bome očemoo!!OČEMOO!!belj
pa smo se ja i mare išle slikaat..hehehee
al ono cool slike,na stupovima i taako... xD xD i bio na trgu neki koncert...lol
ne koncert,nego ono neam blage...nešto se pjevalo...lol

Pa smo krenule kući...al ne svako svojoj(kući) nego kod menee!zubo
došle kod mene...i prvo malo na kompuu...
pa smo se glupsalee,pozirale u štiklama,footkale see... i taako
to sam ja stavila na feejs...hehhe,pa ako me znate i imate fejs...
vidit če te... lool i tako smo se zabavljalee!!Samo nam je Leja rano otišlatuzan

Onda,dns(ned)... Digla se...i ono sve bzvz i tako,hh!
i onda krenula vankaa...bili smo prbo brkić,leea,niki i ja...
pa smo otišli vidit koga ima na školskom...pa smo tamo ostalee!!
pa su dečki(neda mi se nabrajat) otišli na dobri...
pa su niki i leja otišle kući...a dora došla!!...
pa smo bili tamoo...pa je kasnije došla lučićka,karmen i tako...smijehsmijeh
Ovo je pisano u ned,kasno naveče... =)))

Image Hosted by ImageShack.us


Dns je pon...xD Bilo je poprilično cool...
za početak nisam ništa spavala!!cry
tak da sam dns cjeli dan ono,hh...pospanozijev...
imali dns 6 sati...po običaju!1.sat matika,ja mislim...lol,ugl ništa posebno!
2.zemljopiss...aaaaaaaaa,bilo je ok...trebala je pitat,a onda sutra pitamad
ja nebi da mene prozove,lol...ja bi rađe da me pita slj put...da još to ponavljam i to..
3.hrv...a ono ništa possebno,radili nešto...pričali i takocaabelj
onda veliki odmor...Dora je otišla,zlo joj bilonono!!a na dobrom je bilo super,hh
4.tzk...dečki nisu mogli igrat nogo zbog kiše,i igrali mi zajedno graničar!!
dečki protiv cura..i sad oni nas tamo prave ludom!...
i cjelo vrjeme nešto,da ne kažem seru!!!burninmad pa mi ne igramo,nešto raspravljamo! i balta ide pucat i pogodi mene,i ja naravno izlaziim!!
i onda tamo nešto seru,vamo tamo...napucavaju ko luđacII...
MISLIM oni su dečki pa imaju jaču ruku...e,vakentinus u opalili,saru...
e da sam im ja tamo došla...joooooooj,grrr!!baš su me naživcirali...mad
i onda sam ja cjeli Božji tzk govorila "kad ti dođem tamo...uff" hehehhee...
i onda...smo POBJEDILEEE!! jejejejejejjjeje!!
baš mi je drago...jel oni napucavaju ko luđaci,da nas sve boli...
još tamo neštoo seru... hahaha,kako su bili živčani!!...hh
mislim ipak je njima sramota da ih cure pobjede,al šta češ kad smo boljee...
hehehehe,zezam see!!...hhrofl onda 2 sata likovnog,bilo je fora...
u nekim djelovima malo dosadno...i odna otišli svi skupa na dobri..
i tamo bili i bilo je baš super!!...hhwink
Image Hosted by ImageShack.us


Sutra iamo samo 4 sata!!...
jer petaši idu negdje neam blage,sa razrednicima!!...preedobro!!thumbup
tako da.. sutra iamo samo 4 sata...nisu neki predmeti,al nea vezebelj
i tako...sad jooš moram učit!!lud matiku napravit!i malo zem ponovitt...bang
i takocaa... komovi su stvarno kooma!.al ok...valjkda će bit bolje...
nadam se da me bar neko čita!.lol.-smijeh
e,da...jučer je bila tekma!!dinamo-hajduk...i hajduk je pobjedio!!jejejeje AHA!sad mi niko ništa nije spomenio!!!!!
inaće mi se svi naslađuju...gadovi mali!...sad mi nisu imali šta reć...lool
ah,ah,ah.. šta češ?hh ugl. Hajduk je pobjedio!! jejeje...smijeh
OMG,ovo je stv duug post..bolje da ja idem!!..
i komajte mee...wink
uuživajte...kisiić



| ...kOmIcHi... (65) | ...PrInTaJ... | ** |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.