*Sexy boys

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

uu,ovo je meelem za oči!...hehehe
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


slikicee...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CmOx

Image and video hosting by TinyPic

Opis my bloga...=)

ej.ovo je moj 2 blog na istoj adresi...
onaj mi se zdrma!...lol
tu ima svačega...slikica,postova,textića...i tako...
komajte...
uživaj...puss...RESPECT

Tko je Iva?!
*ja sam Iva(ifaa)
*imam prezme al nije za javnost...
*ja sam...
°pametna...hh
°frćkava....
°brineta
°shoppinholićarka...

Šta Iva voli?!
°mjuzu...
°hip-hop,rap,r'n'b...
°sunce...
°ljeto...
°plesat...
°moje prijatelje i prijateljicee...
°shoppingirat...
°my mobile phone,NOKIA 7373
°bojee...
°a posebno ljubičasto(trenutno)
°my msn...˛koji NIJE za ljude koje ne pozz!
°my blog...
°kad mi VI KOMATE!!
°lizalice...
°eat pizzu,Mc donalc food...
°drunk coca-colu...
°smijat se...
°bit u dobrom društvu...
°gađat se kokicama...
°glasnu mjuzu...
°hajduk...i dinamo,al više HAJDUK!!

Šta Iva ne voli?!

°ůmišljene...
°bahate...
°razmažene...
°ůčit...
°dosađivat se...
°jest ono šta ne volim...
°cajke...
*to je mjuza koja mi ne ide u uši
°kad mi nešto NIJE smješno...
*a moram se smijat...
°dvolične ljude...

Šta Iva sluša?!
°mjuzu!!hh
°hip-hop...
°rap
°r'n'b

Koji su Ivini naj pjevaći?!

°Beyonce
°Justin...(justin timberlake)
°50cent...
°Eminem...
to su bili naj a sad koje još slušam...

*Akon
*2pac....
*Fergie
*C. Aguliera
*Sean paul
*itd,itd...

To je bilo nešto o ivi!!
PuuUuNo kOmAJTE IVi!!


Punoo pussa!!

Svakakve slikica... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


zujoNasstavak slikicaa...zubo

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

petak, 12.09.2008.

Plitvicee & sve ostalo... :)

ej.evo mene nakon podosta vremena! :)
u školi je za sad ok...al je sve gore i gore.lol
i tako...Bili mi na izletu...
na Plitvicama...i bilo mi je predobro!samo nije išla Mareno
Plitvice su inače prelipe...stv su lipe,oni slapovi...priroda...stv svee!!
prvo smo došli do škole...i krenuli oko 8h...krenuli smo i krenuli...
bili smo sa cekaćima u busuthumbup!u busu je bilo preezakon...
svašta smo izvodili...lool...više se nit nesjećam šta smo radili kad smo išli tamo...
zezali se pjevali...svaštaa...prazan stan(rofl) i svakakve glupoosti...lol
i prof. nas nisu ušutkavali...lol,ok samo kad je onaj čovac triba nešto govoritsmijeh
i došli mi tamo...i hodali,hodali i tako... :) i došli na neku livadu...
di smo imali slobodnoga,jejjee! i ok,mi smo otišla tamo kod jednog drva...
i onda su došli svi...pa se prvo ovi počeli poljeevat...pa sam i ja došla u tu ekipicu.
poljevala se malo i tako...hh! i tako...onda smo krenili brodom...pa na vlakić
i kućii...u busu je bilo opet super! i tako opet mi pjevali...zezali se,smijeli i takoo...
a ja sam taj dan bila popriličnmo hiperaktivna,pogotovo u busu...
a još sam loše spavala... lol
tako da sam odlučila malo zatvorit oči...ali naravno nisam mogla!!
počeli oni mene gađat sa svim i svačim!!i ja ono poluspavam...
i čuješ dori dere se na pinkića...pa sad imala mrvice po majci...
pa ide ona po meni udri...loool..a kako se derala...meni je došlo da se...
tamo cerekam pola sata!!...roflnut
i tako...vozimo se mi...i vidimo Antu Gotovca...ajme majko moja!!
hahaha...svi se priljepili iz prozore..i tamo nešto izvodili...lol
Došli mi do šk...ostali malo na Dobrom i onda kući... =)
ugl ovaj izlet je bio stv...stv al stv preedobar!zubo

Image Hosted by ImageShack.us


onda..ovaj tjedan poslje šk ostajemo sa dobrom...sa akaćima i bekaćima!!
i bude nam foora...a lol
i tako...imam novu obitelj...hahaha xD
Niki i brkić su ne vjenčani supružnicirofl...
ja sam im djete...mare je brkićeva sestra (moja teta)...dora i lovro kum i kuma...
a lea...lea je teta u vrtiću??rofl...neam blage,šta je ona...hh,to uvik zaboravim!
ugl to tako ide... :))
škola. hahaha.a ugl nam je zakon :P Pod pid je zaakon bilo.,..
gledamo neke dinusaore...pa si uloge dodjeljujemo...hahaha
ugl svi crkavamo...prošli put je bero bio najmanji a uvik se izvuka...
a mare...bi rekla koji je dinusaur pa bi odna on umra...ajme majko,ugl živi smjeh!
I tako...glupsamo se po hodnicima i po odmorima...
dns na hrv,lol...mi nešto trebali radit...nešto skroz dosadno...
pa se ja okrenula Matei i Niki...pa smo čavrljale...pa sam našla mateino ogledalce...
pa promatrala ljude...i neke gluposti oni izvodili i tako...smijeh
ugl.profa je nešto pisala...pa niko nije radio to šta treba.. lol
i pod glz...bila je neka predobra pjesmica...pa idemo pjevat napamet..
i radit neke face...pa počnemo crkavat..
pa ja napravim neku facu ivici pa se počnemo smijat ko budale...
a ona ga skuži...pa ga počne nešto tamo...heheheh
e,da...počeli se naši dečki i bekaćice po guzivi...hahaha
bolest živa. a baš mi je to cool,jer to znači da su naši dečki najzgodniji...
kad njih po guzici...hehhehehe...baš smo si cool razred :D :D
i takoo...niksa dns malo poludio...hhh tamo te nešto počne...
pa se počne cerekat...ma luđak...da,i fran je dns bio skrooz čudan...belj
I dns bile mi van sa bekaćima i akaćima...i bilo nam je cool,dns smo kratko ostali..
ajde,idem ja...loši ste s komovima :(((
komajte...puss kisaćmah



| ...kOmIcHi... (59) | ...PrInTaJ... | ** |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.