VJERA - 3

02.03.2016.

Isus je spasonosna ljubav Božja

Jednom me intervjuirao neki novinar. Upitao me: “Zbog čega
održavate ovakve sastanke?” Odgovorih mu: “To činim zbog
toga jer se bojim da ljudi ne odu u pakao.” Na to se on nasmije
i reče mi: “Takvo mjesto ne postoji!” Ja mu odvratih: “To vi
kažete! Za sto ćete godina znati jeste li u pravu bili vi ili Božja
riječ, Biblija. Recite mi”, nastavih, “jeste li ikada osjetili strah
od Boga?” – “Ne!” odgovori on. “Dragog se Boga nitko ne
treba bojati!” Tada sam mu objasnio: “Čak i onaj s površnim
znanjem o Bogu mora znati da ne postoji ništa strašnije no što
je on – svet i pravedan Bog, Sudac naših grijeha. Mislite li da
će on jednostavno prijeći preko vaših grijeha? Vi ga nazivate
‘dragim Bogom’, no Biblija ne govori tako. Biblija za njega
kaže: ‘Strašno je upasti u ruke živoga Boga.’”
Jeste li se ikad uplašili pred Bogom? Ako niste, tada niste još
ni počeli uviđati strahovitu stvarnost Božje svetosti i užasnu
stvarnost svojega grijeha. Ali kad se počnete bojati Boga,
upitat ćete se: “Kako mogu opstati pred Bogom?” Osobno
vjerujem da je najveća glupost našeg doba to što se više ne
bojimo Božjeg gnjeva. Kad neki narod prestane ozbiljno
shvaćati živoga Boga i njegov gnjev protiv grijeha, to je znak
zastrašujućeg otvrdnuća.

WB

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.