Otac nam govori – 12

01.05.2014.

NASTAVAK – XII

Želim da slavite svetkovinu Krista Kralja u znak
otkupljenja za sve uvrede koje je primio pred Pilatom
i od vojnika koji su bičevali njegovo sveto i nedužno
čovještvo. Ne tražim da ukinete tu proslavu, naprotiv,
želim da ju slavite s veseljem i žarom. Ali, da bi svi
doista upoznali toga Kralja, moraju upoznati njegovo
Kraljevstvo. Stoga, da bi došli do te dvojne spoznaje,
potrebno je da spoznaju Oca tog Kralja, stvoritelja tog
Kraljevstva. Zaista, djeco Moja,Crkva, ta zajednica
koju je osnovao Moj Sin, dovršit će svoje Djelo slaveći
svoga Tvorca, vašeg Oca i Stvoritelja.

Neki među vama mogu Mi reći:
"Crkva je rasla neprekidno i kršćani su sve brojniji.
To je dovoljan dokaz da je naša Crkva dovršena!"
Djeco Moja, znajte da je vaš Otac uvijek bdio nad Crkvom,
od njezina nastanka, te da je zajedno sa Svojim Sinom
i Duhom Svetim uvijek želio da bude bez mane uz pomoć
Moga namjesnika, Svetog Oca. Međutim, nije li istina
kad bi me kršćani upoznali kao blagog i milosrdnog Oca,
da bi snažnije i iskrenije živjeli svoju svetu vjeru?
Djeco Moja, kad bi ste znali da imate Oca koji misli na
vas i ljubi vas vječnom Ljubavlju, ne bi ste li se trudili
da uzvratite istom mjerom: da budete vjerniji svojim
kršćanskim dužnostima, pa i onim građanskim, da budete
pravedni i prema Bogu i prema ljudima.

Kad bi ste spoznali tog Oca koji vas ljubi sve bez razlike
poziva tim dragim imenim Djece, ne bi li Me ljubili kao
privržena djeca. Ne bi li pod Mojim utjecajem ljubav koju
bi ste Mi pružili postala djelatna ljubav koja bi se proširila
na sve ljude - i na one koji još nisu upoznali kršćansku
zajednicu te koji ne znaju za Onoga tko ih je stvorio i koji
je njihov Otac. Kad bi netko krenuo govoriti tim dušama
punim praznovjerja i ostalima koji me nazivaju Bogom
jer znaju da postojim, ali ne znaju da sam im blizu, te
kad bi im taj rekao da je njihov Stvoritelj ujedno i njihov
Otac koji misli na njih, brine se za njih, obavija ih Ljubavlju
u svim njihovim patnjama i potištenostima, taj bi postigao
da se obrate i oni najtvrdokorniji, a ta bi obraćenja bila
brojnija i postojanija.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.