Otac nam govori - 7

28.03.2014.

NASTAVAK – VII

"Upravo sam otvorio izvor žive vode koji neće presahnuti
od sada pa do svršetka svijeta. K vama dolazim, djeco moja,
da vam otvorim svoje Očinske grudi, Svoju ljubav prema vama.
Želim da budete svjedoci Moje neiscrpne i milosrdne Ljubavi.
Nije dovoljno da vam samo pokažem svoju ljubav, želim vam
otvoriti i svoje srce iz kojeg će poteći vrelo na kojem će svi ljudi
utažiti žeđ. Doživjet će radosti koje nikada prije nisu znali zbog
težine straha kojeg su osjećali prema Meni, njihovu dobromu
Ocu.
Još od vremena kada sam ljudima obećao spasitelja,
taj sam izvor pustio da teče. Učinio sam da teče Srcem Moga
Sna kako bi dopro do vas. Ali, zbog neizmjerne Ljubavi prema
vama, želim vam otvoriti Svoje gudi iz kojih će poteći voda
spasenja za moju djecu i dopustit ću im da iz njega crpe sve
što im je potrebno sada i u vječnosti. Želite li kušati moć tog
izvora, prvo Me upoznajte i uzljubite onako kako Ja to želim
i to ne samo kao Oca, već kao vašeg prijatelja i pouzdanika.

Zašto vas to iznenađuje? Nisam li vas stvorio na svoju sliku?
To sam učinio zato da vam ne bude ništa neobično kad razgo-
varate sa svojim Ocem, svojim Stvoriteljem i Bogom. Zato ste
po mojoj milosrdnoj dobroti postali djeca Moe očinske i
Božanske Ljubavi.

Moj Sin Isus u Meni je i i ja sam u Njemu, u našoj uzajamnoj
Ljubavi, koja je Duh sveti, koji nas združuje u Ljubavi i čini
od nas JEDNO. Moj Sin je taj zdenac vode kojem ljudi mogu
prići i zagrabiti iz njegova Srca prepunog Vode Spasenja. Ali,
morate biti sigurni u taj izvor koji vam otvara Moj Sin kako bi
ste se uvjerili da vas krojepi i usrećuje.Po mome Sinu tada
dođite k Meni, izbliza mi povjerite svoje želje.

Pokazat će vam to vrelo i spoznat će te Me onakvog kakav jesam.
Kad me upoznate, napojit će te se, obnoviti, vaše će se bolesti
izliječiti, vaši strahovi isčeznuti. Bit će te neizmjerno radosni,
a vaša ljubav bit će sigurna kao nikad do tada.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.