Otac nam govori - 6

21.03.2014.

NASTAVAK - VI

Ako ste spremni prihvatiti Me, doći ću k vama i ući u vas
te vas obasjati i ugrijati svojom beskrajnom ljubavlju.
A u vas, duše pune grijeha, koje ne marite za istinu u vjeri,
u vas ne mogu ući, ali ću vam uvijek biti blizu i nikad vas
neću prestati pozivati da primite sva dobra koja vam dajem
kako bi ste ugledali Svjetlost i oslobodili se grijeha.
Katkada vas sa žaljenjem promatram zbog nesreća
u kojima senalazite. Katkada vas promatram s ljubavlju
kako bi vas potaknuo da prihvatite milost.
Provodim katkad dane , pa i godine uz neke ljude
kako bih im osigurao vječnu radost.

Oni ne znaju da san tu, da ih očekujem i dozivam svakoga
trenutka u danu. Ja se ne umaram i dalje sam sretan kad
sam s vama, uvijek u nadi da ćete se jednog dana vratiti
svome Ocu i makar tek prije smrti učiniti čin ljubavi
prema meni.
Na primjer, čovjek koji iznenada umre za mene je
uvijek bio poput razmetnoga sina. Ja sam ga obasipao
dobrima, ali on je spiskao sva ta dobra, sve darove svoga
ljubljenoga Oca i, što je još gore, teško Me uvrijedio.
Darivao sam ga mnogim darovima, ali on se samo odavao
porocima i čitavmu je život bio protkan greškama i smrtnim
grijesima. I dalje sam bio s njim, zadovoljan što sam mogao
živjeti u njegovoj blizini, u nadi da će možda jednog dana
osjetiti moju ljubav i vratiti se Meni, svome Ocu i spasitelju.

Približi se njegov posljednji dan: poslao sam mu bolest
Kako bi se mogao sabrati i vratiti se Meni, svome Ocu.
Međutim, vrijeme prolazi i evo ga jadnog sina od 74 godine
na njegovu posljednjem času. Ja sam tu, kao i uvijek, govorim
mu nježnije no ikad ranije. Trudim se, zovem svoje izabranike
da mole zanj kako bi molio za oprost koji mu nudim.

U tom trenu, prije posljednjeg uzdaha, on otvori oči, spozna
svoje grijehe i koliko se udaljio od pravoga puta koji vodi do
mene. Dolazi k sebi te slabim glasom, da ga nitko ne bi čuo,
kaže Mi: "Bože moj, sada vidim koliko je Vaša ljubav za mene
bila velika, a ja sam Vas vrijrđao svojim lošim životom.
Nikada nisam mislio na Vas, Oče moj i Spasitelju.
Sada sve vidite i zbog svega toga zla u meni, koje sada ja
spoznajem u svome bunilu, molim Vas za oprost i ljubim vas ,
Oče moj i Spasitelju moj. Toga časa on umre,
i evo ga preda Mnom.
Sudim mu očinskom ljubavlju i jer me nazvao Ocem,
spašen je. Kratko vrijeme će provesti u ispaštanju grijeha,
a nakon tog bit će sretan u vječnosti. A Ja, nakon što sam
se za vrijeme njegova života nadao da ću ga spasiti zbog
njegova pokajanja, radujem se sa svojim nebeskim
dvorjanima jer Mi se ostvarila želja, a to je da mu
zauvjek budem Otac.
A posebno se radujem što mogu živjeti u ljudima koji žive
pravedno i u svetoj milosti. Darujem se njima. Njima dajem
da koriste moju moć i uz pomoć Moje Ljubavi oni već na
zemlji nalaze raj u meni, njihovu Ocu i Spasitelju.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.