PRIPREMITE PUT ZA MOJ DOLAZAK

11.01.2014.

Gospodine,
U vrijeme nestašica i odlaska u Tvoja skloništa
moglo bi ponestati vode i namirnica, možemo
li se i ovdje pouzdati u tvoju skrb i zaštitu?

Isus je rekao:
"Moj narode, svježa voda je neophodna za život
čitavog čovječanstva, bilo da ste u svom domu
ili u Mojim skloništima. Ja sam vam napomenuo
kako će u Mojim skloništima biti potreban neovisan
izvor vode za sve ljude koji dođu. Kada započne
vrijeme nevolje, nećete moći kupiti vodu. Bilo bi
najbolje da imate rijeku, jezero ili ribnjak, jedan
veliki izvor vode, pored vode koju koristite za piće.
Negdje će te imati iskopane bunare sa mehaničkim
pumpama, bez struje. Mnoga skloništa neće koristiti
solarnu energiju, te će zato trebati ručno pumpati vodu.
Ako ne bude bilo izvorske vode, trebat će vam čudesni
izvori, poput izvora u Lurdu, u Francuskoj. Slično se
dogodilo kada je Mojsije udario štapom u stijenu iz
koje je na čudesan način potekla voda u pustinji.
Vjerujte Mi da ću osigurati dovoljno vode za opstanak
u mojim skloništima. Dok budete išli u Moja skloništa,
trebat će vam samo malo vode, hrane i zaštita koju
će te dobiti zaštitom mojih anđela protiv zločinaca.
Vi će te živjeti u punom povjerenju i vjeri u Mene,
tijekom ove kratke vladavine Antikrista. Imajte
strpljenja Moj narode i vidjet će te Moju pobjedu nad
zlom, a zatim će te biti nagrađeni u Mojoj Eri Mira.
(Poruka od 02.04.2011., Johnu Learyju)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.