srijeda, 07.01.2009.

Year by Year

I tako dodje dan kada ja ponovno pisem, vjerojatno ste svi sa velikim iscekivanjem jedva docekali ovaj dan, NE! No nema veze mene to nece omesti da ja pisem kao sto sam i uvijek pisao!

Ovim pisanjem spajam ugodno sa korisnim. Kako to mislim? Pa ovako; posto sam poceo studirati i jako mi je dosadno jer sam sve „naucio“, malo sam uzeo pisati da ubijem dosadu; a opet mi je doslo nesto da pisem jer onako, takvo je nekakvo vrijeme, nije za nista nego je za pisanje.

Kao sto sam rekao poceo sam studirati, i sve u svemu to je onako ok, mislim nije mi nesto jako tesko, mislim kako sam se jako dobro snasao. Ali ima jedna teska stvar kod tog studiranja, a to je sto moram voljenu osobu ostaviti samu u onom malom trulom gradu kojem se radujem svaki drugi vikend, naime svaki drugi vikend dolazim kuci, i jedina svjetla tocka u svemu je to sto idem kuci k svojoj ljubavi! Kada bi barem taj truli grad koji sada kao malo cvjeta otvorio neki fakultet u mojoj struci, pa ja mislim da bih bio prvi na prijavnoj listi. Nazalost to tesko da ce se dogoditi, ali nema veze ja sam sanjar i nitko mi ne moze zamjeriti sto sanjam. Prije nego sam otisao na faks govorio sam kako jedva cekam, i tako je i bilo stvarno sam jedva cekao da se maknem iz grada koji svojom truloscu uvlaci u sebe i nikada te ne pusti, ali onda sam upoznao nju. Tko bi rekao da u tom trulom gradu ima i nesto lijepo, ( naravno ovo ne ide samo mojoj curi, ovo ide svim meni dragim i dobrim ljudima, a oni znaju koji su ), nesto sto do tada nisam vidio, djevojku uz koju sam se osjecao posebno, kao nikada. Moj opis, ukratko: izvana na privi pogled opasan, ali iznutra kao veliki plisani medo. Ona mi je prisla bez imalo straha, prisla i jednostavno me ocarala, taj trenutak cu pamtiti za cijeli zivot. I tako je vrijeme prolazilo, mi smo se upoznavali, saznavali sto vise jedno o drugome. Sada sam to rekao kao da su prosle godine, ali proslo je samo tjedan dana, a u tih tjedan dana sam uspio saznati jako puno, u samo jednom nalazenju, u samo nekoliko sati. I to je zasluzilo jos jedan tjedan, i onda jos jedan i onda jos jedan, i evo za dva dana 10 mjeseci.

Vjerojatno ste svi primjetili da su iza nas blagnadni Bozica i Nove Godine, mozda ima i onih koji toga nisu svjesni, no nema veze nije alkohol losa stvar. Znate kako se kaze: „Alkohol je covijekov najgori neprijatelj! Samo kukavica bjezi od neprijatelja i boji ga se!“. No da se ja vratim na ono sta sam krenuo. Da, prvo svima sve najbolje, bla bla bla bla, znate kako to vec ide. Ovi blagdani nisu mogli proci bolje. Doceka sam Bozic kod kuce u krevetu svome toplom pored moje voljene, no prije nego smo dosli kod mene bili smo na kavi sa ljudima s kojima djelimo svakodnevnicu, s ljudima koji su nas svemu naucili, s ljudima koji su nam tamne i lose trenutke pretvarali u svijetle i dobre, ljudima bez kojih zivot ne bi imao smisla, PRIJATELJI Hvala vam! Da, kao sto rekoh docekao sam Bozic u svome krevetu s njom, nisam mogao vise traziti, nista se vise nije moglo traziti, jer sve vise od toga bilo bi suvisno. Nova godina nije protekla u tom tonu, ali svejedno bilo je jednako dobro, cak i bolje. Okruzen ljudima koji su mi dragi, i pored mene, dok se na staru godinu smrzavam vani i pecem rostilj, moja draga djevojka. Da ljudi, pekli smo rostilj, vjerojatno smo jedine budale koje su na temperaturi od -12, na staru godinu pekli rostilj, ali to je bilo super. Sati su sve brze isticali, sve smo blize bili novoj godini, i tada je otkucao sat, pokazivao je 00:00(digitalni sat), mala i velika kazaljka su se preklopile na 12 sati(analogni sat). Ispred mene je stajala poput andjela, napokon da sam ispratio staru i docekao novu godinu u zagrljaju osobe koja me voli i koju ja volim. Nisam moga vjerovati, imao sam sa kime gledati vatromet, totalna suprotnost od prosle godine, docekao sam novu sam, svi su se razbjezali a ja nisam imao nikoga pored sebe da zagrlim i poljubim! Ali ove godine sam grlio i ljubio djevojku, a prijatelji su svi bili oko mene. Nisam mogao pozeljeti bolji docek.

I sada je to sve proslo malo smo se odmorili od slavljenja, i gotovo, nema se previse vremena, morao sam otici u osijek. Faklutet pocinje, ona je ostala sama, no vratiti cu se ja! I sada ovo tmurno vrijeme jos kvari sve to. No koliko tmurno i oblacno bilo, ja imam svoje sunce koje mi uvijek otjera sve oblake i obasja mi svaki tmurni dan! Bez imalo muke mi vrati osmjeh na moje smrznuto lice koje izgleda kao da su sve emocije smrznute od ove hladnoce, ali nisu, moje emocije prema njoj ce uvijek biti, samo ona moze izvuci osmijeh iz mene.
I napokon sam saznao kakav je to osjecaj kada imas nekoga pored sebe, nekoga s kime djelis sve, nekoga kome bi dao sve na cijelome svijetu, pa cak i zivot. Osjecaj kada lezis u krevetu i zamislis se i jednostavno mislis kako si sam, kako nemas nikoga, i onda se okrenes i vidis osobu s kojom bi na kraj svijeta! Obozavam kada lezimo u krevetu, okrenuti jedno prema drugome, kada ju mogu pogledati u oci i reci joj da ju volim, zagrliti ju, poljubiti, proci prstima kroz kosu, ma neprocjenjivo.

Ovo posvecujem prvenstveno svojoj djevojci, Vanja, Volim te. A onda i svojim prijateljima, ljudi hvala vam na svemu, najbolji ste!

- 18:36| 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bih kao trebao opisati blog? E pa neda mi se, ako ste vec tu onda mozete i samo malo proci pa si ga sami opisati!

msn:rainmaker607@hotmail.com

Malo o meni!!

Ime: Imam, ali ne koristim!

Prezime: Uvijek isto. I pre i posle zime!

Škola: Još malo pa gotova!

Godine: Imam, mislim imam ih dovoljno! za sada ne trebam više

Slušam: Dobri stari rock, i dobri sadašnji balkan Hip-Hop! Kombinacija je malo bolja, ali š'a ćeš!

Bračno stanje: Mračno, šala! U vezi sam, sretnoj vezi!

Nemam love, nemam auto, a jel imam šansu?

Živim već 18 godina previše u ovom "najlijepšem malom gradu"! Možda je najlijepši, ali definitivno najdosadniji, i grad bez imalo mogučnosti!

A sada malo stvarno o meni:

Neki mi kažu da me je bolje tri puta izgubiti nego jednom naći! Pa sada, vi si to protumacite kako hocete!




Image Hosted by ImageShack.us







blog layout





SSpunky
KKeen
AAppealing
NNoisy
TTrustworthy
AAwesome

Piši:





Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
U ovo mi je nekako nepoznato, mislim da je glavna stranica Bloga!
Forum.hr
Ovo bi mogao biti neki forum, ne znam, nisam siguran!
Monitor.hr
E ovo je monitor, ali ne onaj koji vi mislite!
tsd.hr
Glavna stranica moje više uzaludne
Poison wings
Dizajni za blog, sve po .......
Vampayra
Koleginica iz Zgubigrada
Tri Mudraca
Mala pomoć, i upute za rad sa blogom
Gadura
Opet dizajni za blog, slobodno pogledajte
Iva
Cura iz Virovitice, odlicno!
~Ashlee~
Nemam pojma šta ima tu! Idi pa vidi!
Rockerica
Djevojka koja zna šta valja! Rock'n Roll
WayFarer
Malo je zabrijao, rodio se nekih 1500 godina prekasno! Ali bez obzira na to OBAVEZNO POGLEDATI
* Calle Putana *
Sale, malo dalji susjed! Ovo takodjer OBAVEZNO POGLEDATI
Improvisation (Iva)
Žena koja je zaboravila da ima blog.
Matea
Sašina "žena", a za ostalo klikni i vidi
Disgruntled
Cura koja ima jako dobre teme, i cijeni jako dobre stvari
Pec - Pec
Proročica, čitaćica snova, možda i sa dlana čita! Tko zna, pokušajte!
Zia
Zrinka, a šta drugo reći! Dovoljno je Zrinka!
Blanka
A Blanka, šta reči! Najbolje da odete pa sami vidite!
Zlatokosa
Goldi Locks, idi pa vidi!
"Ribica"
Malo čudo, puno energije! Uvijek nasmijano!
Vanja
Zadnja i najvažnija! Ljubav života moga!kiss

powered by website analytics