četvrtak, 08.05.2008.

Opet se samo mene čeka sa postom, opet ja nešto štrajkam! No eto i mene, polako ali sigurno!
Načitao sam se predobrih postova u zadnje vrijeme tako da mi se čini kako moj post baš i neće biti nešto dobar, no nema veze! Nemam baš puno za pisati, što se tiće škole, jednostavno je. Maturalna radnja je napokon gotova, sada je kraj i svi predmeti su malo pritisnuli, i malo sam u gužvi, no uvijek nadjem vremena za moje vjerne čitatelje.

Primjetio sam kako je u zadnje vrijeme popularno citiranje nekih izreka i zaključaka, pa ču se možda i ja malo povesti za njima, a možda i neću, saznati čete samo ako pročitate! Ovo je zvučalo kao ona Tv prodaja; ako naručite odmah dobit čete besplatno tekučinu za pranje retrovizora! Haha, da, pišem ovo kako bi mi dosla neka inspiracija ali ništa, ništa mi ne dolazi, jednostavno sam prazan!

Razmišljam neki dan, ( da ljudi ja razmišljam ), i ne znam kako sam samo došao na to da si zamislim nekakav savršeni život, ako takvo šta uopće postoji! I znate kako to ide, polako ja zamišljam, naravno lijepu i pametnu djevojku, prijatelje kojima mogu zahvaliti na prelijepo provedenom djetinjstvu, ponešto novca u džepu ( iako se može i bez njega )! Naravno tu su još bile mnoge stvari, sreča, koja me bas i nije pomazila, kakav takav izgled, ( mislim ni sada nisam loš, ali uvijek može bolje )! Kada se ja odjednom stresem i shvatim da to o čemu ja razmišljam, to što zamišljam, zapravo i ne moram zamišljati! Izuzev nekih sitnica, ali moj život je takav kakvim sam si ga ja pokušao dočarati! Samo neka se zna, svi mi imamo drugaciji smisao za savršenstvo, svima nam je dojam saršenstva drugaciji! Meni je takav, i onda ta spoznaja, pa ja imam lijepu, pametnu i divnu djevojku, punu razumijevanja. Ja imam prijatelje kojima mogu zahvaliti na svom djetinjstvu, na proživljenim trenutcima, na stvarima kojima su me naučili, na smisao i pogled na život koji mi uvelike olakšava proživljavanje istoga. Jer kako se kaže; Čovjek uči dok je živ, ili kako bi možda to rekli na neki drugi način; Cijeli život učiš, i onda na kraju umreš glup! Lova? Imam je dovoljno da mogu normalno funkcionirati, a ne da moram paziti na svaki novcic ( iako pazim, bez obzira na svotu novca koju posjedujem )! Sada kada malo razmislim, kome da se ja zahvalim na tome? Svojim roditeljima koji su me donjeli na ovaj svijet, iako okrutan ali jebiga, sve to ide u jednom paketu! Ili samome sebi što sam uspio od sebe napraviti nešto, što sam uspio ostati svoj, nisam se poveo za drugima, imao sam svoj film i taj film sam odigravao! Ja ipak mislim da trebam zahvaliti samome sebi, i naravno svim ljudima koji su prošli kroz moj život, i onima koji su u mom životu ostali, HVALA VAM LJUDI, SVIMA! Jer i vi ste zaslužni za to što sam ja takav kakav jesam, nadam se dobar, mislim ne bunite se pa ja mislim da jesam! No bilo kako bilo, eto sada je tako! I nadam se da ce tako i ostati!

E sada, u zadnje vrijeme čitam sve više stvari koje su vezane uz neke strahove! Što je zapravo strah? Osječaj koji se rađa u nama kada se nekoga bojimo? Ali zašto se bojati? Mislim svi smo mi jednaki i svi mi imamo strahove, netko ima strahove od visina, netko strahuje od skučenih prostora, a onaj najgori strah je, strah od toga da ostanemo sami! Strah da će nas svi napustiti i da čemo ostati sami, i da če naš, do tada sasvim odličan život, u trenutku se promijeniti! Nečemo imati nikoga pored sebe, nikoga kome se možemo povjeriti! E to je strah moje djevojke, koju ja jako volim, i ne mora strahovati niti malo da ču ju ja napustiti! To se neče dogoditi! Ali kada malo pogledam, pa nije to toliko niti loš strah! Jer ipak, u strahu da če se nešto izgubiti svi se trudimo koliko mozemo, trudimo se svim silama da to ipak ostane naše, da to ipak ostane pored nas!

Eto ovaj drugi dio posta je za moju djevojku ( Vanja, volim te )! A prvi dio posta, je napisan za sve, a ponajvise da vide ljudi koliko sam im zahvalan na prisutnosti u mom životu!

Eto toliko od mene!

- 21:06| 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bih kao trebao opisati blog? E pa neda mi se, ako ste vec tu onda mozete i samo malo proci pa si ga sami opisati!

msn:rainmaker607@hotmail.com

Malo o meni!!

Ime: Imam, ali ne koristim!

Prezime: Uvijek isto. I pre i posle zime!

Škola: Još malo pa gotova!

Godine: Imam, mislim imam ih dovoljno! za sada ne trebam više

Slušam: Dobri stari rock, i dobri sadašnji balkan Hip-Hop! Kombinacija je malo bolja, ali š'a ćeš!

Bračno stanje: Mračno, šala! U vezi sam, sretnoj vezi!

Nemam love, nemam auto, a jel imam šansu?

Živim već 18 godina previše u ovom "najlijepšem malom gradu"! Možda je najlijepši, ali definitivno najdosadniji, i grad bez imalo mogučnosti!

A sada malo stvarno o meni:

Neki mi kažu da me je bolje tri puta izgubiti nego jednom naći! Pa sada, vi si to protumacite kako hocete!




Image Hosted by ImageShack.us







blog layout





SSpunky
KKeen
AAppealing
NNoisy
TTrustworthy
AAwesome

Piši:





Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
U ovo mi je nekako nepoznato, mislim da je glavna stranica Bloga!
Forum.hr
Ovo bi mogao biti neki forum, ne znam, nisam siguran!
Monitor.hr
E ovo je monitor, ali ne onaj koji vi mislite!
tsd.hr
Glavna stranica moje više uzaludne
Poison wings
Dizajni za blog, sve po .......
Vampayra
Koleginica iz Zgubigrada
Tri Mudraca
Mala pomoć, i upute za rad sa blogom
Gadura
Opet dizajni za blog, slobodno pogledajte
Iva
Cura iz Virovitice, odlicno!
~Ashlee~
Nemam pojma šta ima tu! Idi pa vidi!
Rockerica
Djevojka koja zna šta valja! Rock'n Roll
WayFarer
Malo je zabrijao, rodio se nekih 1500 godina prekasno! Ali bez obzira na to OBAVEZNO POGLEDATI
* Calle Putana *
Sale, malo dalji susjed! Ovo takodjer OBAVEZNO POGLEDATI
Improvisation (Iva)
Žena koja je zaboravila da ima blog.
Matea
Sašina "žena", a za ostalo klikni i vidi
Disgruntled
Cura koja ima jako dobre teme, i cijeni jako dobre stvari
Pec - Pec
Proročica, čitaćica snova, možda i sa dlana čita! Tko zna, pokušajte!
Zia
Zrinka, a šta drugo reći! Dovoljno je Zrinka!
Blanka
A Blanka, šta reči! Najbolje da odete pa sami vidite!
Zlatokosa
Goldi Locks, idi pa vidi!
"Ribica"
Malo čudo, puno energije! Uvijek nasmijano!
Vanja
Zadnja i najvažnija! Ljubav života moga!kiss

powered by website analytics