srijeda, 13.02.2008.

problemi...problemi...problemi... i mrvica zadovoljstva

Eto da i ja napisem nesto.

Posto se blizi Valentinovo, dan darivanja i ljubavi, ja cu pisati o tome, i naravno pokusati demantirati sve te dane kada se nesto slavi.

Pa da pocnem! Valentinovo, 14. veljača, dan kada svojim voljenima kupujemo poklone i izjavljujemo ljubav. Po meni totalno bespotreban dan. Zasto određivati dane kada cemo darivati svoje voljene, kada cemo izjavljivati ljubav, pa to je dan kao i svaki drugi. Sada ce meni netko doci i reci na taj dana ces ti kupiti nekome to i to, i reci ces mu/joj to i to, e pa ja bas onda necu. Godina ima 365 dana, i u tih 365 dana ja mogu kupiti bilo koji dan bilo sta, bilo kome a ne sada bas 14. veljače, kao dan zaljubljenih. Ljudi ako cekate valentinovo da voljenoj osobi nesto kupite e onda ste s oprostenjem u KURCU.
Ako cemo tako, Dan žena, jel to znaci da samo na dan žena mi njih postivamo, i dajemo im neka prava, a ostatak godine ih trebamo drzati u kavezu kao zivotinje, a taj jedan dan, ma eto neka se vesele. Ja da takvo sta cujemo od nekoga, pa ja mislim da bih ga pokopao u tom trenu. Tako se odnositi prema ženama, pa da njih nije bilo nebi bilo niti nas. A sada da njih nema nebi nama bilo tako dobro, iako postoji ona : „ Ne mozes bez njih, ne mozes s njim“, to naravno stoji ali ne za sve.
Pa ono ljudi, malo se probudite nismo vise u 13. st, ovo je novo vrijeme, gledajte naprijed, nemojmo se osvrtati i gledati sta je bilo nekada, gledajmo naprijed i gledajmo da nam bude bolje.
Tako trebamo u svemu.
Eto bas danas smo imali predavanje sa FOI-a iz Varaždina, tamo sam cuo informaciju koja me bas i nije odusevila. Varaždin je jedan od najzaposlenijih gradova u Hrvatskoj, dok je Daruvar, naš najlijepsi mali grad, na dnu ljestvice zaposlenja. U varaždinu se u 6 godina otvorilo 50 novih tvrtaka koji su zaposljavali ljude, dok je u Daruvaru u zadnjih 50 godina cak, samo, 6 tvrtki novootvoreno, i sad imamo mozda 10-tak tvrtaka, a među njima i nas poznati Dalit. Mislim ti rezultati su porazavajuci, pa Daruvar je pun mladih ljudi, koji traze mogucnosti u ovome gradu, ali nazalost mislim kako ih nece naci. Nas grad se tako reci siri, obnavlja, nove stvari nam se dovode, ali sta to vrijedi kada svake godine iz Daruvara ode sve vise ljudi, što mladih što starih. Ako se tako nastavi daruvar ce za 10-tak godina biti, „NAJISPRAŽNJENIJI MALI GRAD U HRVATSKOJ“!!
I sad jos ovaj bojkot sa kupnjom, radi cijena. Pa treba, serem se ja onima tamo u vladi koji povecavaju prosjek cijena, a racunaju prosjek placa tako da na 5 ljudi sa placom od oko 2500 kn, ubaci jednoga od oko 15000-tak tisuca koji ce napraviti da prosjek place u hrvata iznosi oko 4500 tisuce. Pa mislim stoka prokleta, ako povecas prosjek cijena povecaj i prosjek placa.
Dobro sada sam ja malo i pretjerao sa time, ali mislim zivcira me to, svi hoce da budemo neznam sta, a svijedva cekaju da nekoga zajebu da se mogu okoristiti, e pa ljudi moji tako necemo daleko. No nije na meni da se brinem.
Hajdemo o malo lijepsim stvarima. E da eto u zadnje vrijeme upoznajem jako puno ljudi, i to jako dobrih ljudi, oni na koje se to odnosi budu znali. Zbog tih ljudi sam ja u zadnje vrijeme jako dobre volje i jako mi je drago sto sam ih upoznao. Pa evo ljudi pozdrav, a poseban pozdrav jednoj koja me najvise oraspolozila i koja me je mucila dok nisam dosao k sebi!!
Eto mislim da za ponovni pocetak bloga je ovo dovoljno.
Nadam se da nisam malo pretjerao sa postom!!

- 19:20| 29 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bih kao trebao opisati blog? E pa neda mi se, ako ste vec tu onda mozete i samo malo proci pa si ga sami opisati!

msn:rainmaker607@hotmail.com

Malo o meni!!

Ime: Imam, ali ne koristim!

Prezime: Uvijek isto. I pre i posle zime!

Škola: Još malo pa gotova!

Godine: Imam, mislim imam ih dovoljno! za sada ne trebam više

Slušam: Dobri stari rock, i dobri sadašnji balkan Hip-Hop! Kombinacija je malo bolja, ali š'a ćeš!

Bračno stanje: Mračno, šala! U vezi sam, sretnoj vezi!

Nemam love, nemam auto, a jel imam šansu?

Živim već 18 godina previše u ovom "najlijepšem malom gradu"! Možda je najlijepši, ali definitivno najdosadniji, i grad bez imalo mogučnosti!

A sada malo stvarno o meni:

Neki mi kažu da me je bolje tri puta izgubiti nego jednom naći! Pa sada, vi si to protumacite kako hocete!




Image Hosted by ImageShack.us







blog layout





SSpunky
KKeen
AAppealing
NNoisy
TTrustworthy
AAwesome

Piši:





Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
U ovo mi je nekako nepoznato, mislim da je glavna stranica Bloga!
Forum.hr
Ovo bi mogao biti neki forum, ne znam, nisam siguran!
Monitor.hr
E ovo je monitor, ali ne onaj koji vi mislite!
tsd.hr
Glavna stranica moje više uzaludne
Poison wings
Dizajni za blog, sve po .......
Vampayra
Koleginica iz Zgubigrada
Tri Mudraca
Mala pomoć, i upute za rad sa blogom
Gadura
Opet dizajni za blog, slobodno pogledajte
Iva
Cura iz Virovitice, odlicno!
~Ashlee~
Nemam pojma šta ima tu! Idi pa vidi!
Rockerica
Djevojka koja zna šta valja! Rock'n Roll
WayFarer
Malo je zabrijao, rodio se nekih 1500 godina prekasno! Ali bez obzira na to OBAVEZNO POGLEDATI
* Calle Putana *
Sale, malo dalji susjed! Ovo takodjer OBAVEZNO POGLEDATI
Improvisation (Iva)
Žena koja je zaboravila da ima blog.
Matea
Sašina "žena", a za ostalo klikni i vidi
Disgruntled
Cura koja ima jako dobre teme, i cijeni jako dobre stvari
Pec - Pec
Proročica, čitaćica snova, možda i sa dlana čita! Tko zna, pokušajte!
Zia
Zrinka, a šta drugo reći! Dovoljno je Zrinka!
Blanka
A Blanka, šta reči! Najbolje da odete pa sami vidite!
Zlatokosa
Goldi Locks, idi pa vidi!
"Ribica"
Malo čudo, puno energije! Uvijek nasmijano!
Vanja
Zadnja i najvažnija! Ljubav života moga!kiss

powered by website analytics