ponedjeljak, 21.01.2008.

Ispravka

Iako mi je receno da ne moram izbrisati post, ja sam to ipak ucinio. Naravno opet je moja glupost nadvladala sve moje takozvane dobre strane. Naime u proslom postu sam blago receno napao jednu osobu koju je to zasmetalo te mi je prisla i objasnila o cemu se radi, i eto ja sam shvatio da kao i obicno sam ja pogrijesio i opet se ispricavam toj osobi ona ce znati da se to odnosi na nju a i oni koji to trebaju znati ce shvatiti o cemu i kome se radi. PA SE EVO JA JOS JEDNO ISPRICAVAM TOJ OSOBI. I NIJE MI BILA NAMJERA SA OVIME POVRIJEDITI JU.
I ispricavam se svima koji su komenterali a sada su njihovi komentari izbrisani!

- 15:03| 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bih kao trebao opisati blog? E pa neda mi se, ako ste vec tu onda mozete i samo malo proci pa si ga sami opisati!

msn:rainmaker607@hotmail.com

Malo o meni!!

Ime: Imam, ali ne koristim!

Prezime: Uvijek isto. I pre i posle zime!

Škola: Još malo pa gotova!

Godine: Imam, mislim imam ih dovoljno! za sada ne trebam više

Slušam: Dobri stari rock, i dobri sadašnji balkan Hip-Hop! Kombinacija je malo bolja, ali š'a ćeš!

Bračno stanje: Mračno, šala! U vezi sam, sretnoj vezi!

Nemam love, nemam auto, a jel imam šansu?

Živim već 18 godina previše u ovom "najlijepšem malom gradu"! Možda je najlijepši, ali definitivno najdosadniji, i grad bez imalo mogučnosti!

A sada malo stvarno o meni:

Neki mi kažu da me je bolje tri puta izgubiti nego jednom naći! Pa sada, vi si to protumacite kako hocete!




Image Hosted by ImageShack.us







blog layout





SSpunky
KKeen
AAppealing
NNoisy
TTrustworthy
AAwesome

Piši:





Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
U ovo mi je nekako nepoznato, mislim da je glavna stranica Bloga!
Forum.hr
Ovo bi mogao biti neki forum, ne znam, nisam siguran!
Monitor.hr
E ovo je monitor, ali ne onaj koji vi mislite!
tsd.hr
Glavna stranica moje više uzaludne
Poison wings
Dizajni za blog, sve po .......
Vampayra
Koleginica iz Zgubigrada
Tri Mudraca
Mala pomoć, i upute za rad sa blogom
Gadura
Opet dizajni za blog, slobodno pogledajte
Iva
Cura iz Virovitice, odlicno!
~Ashlee~
Nemam pojma šta ima tu! Idi pa vidi!
Rockerica
Djevojka koja zna šta valja! Rock'n Roll
WayFarer
Malo je zabrijao, rodio se nekih 1500 godina prekasno! Ali bez obzira na to OBAVEZNO POGLEDATI
* Calle Putana *
Sale, malo dalji susjed! Ovo takodjer OBAVEZNO POGLEDATI
Improvisation (Iva)
Žena koja je zaboravila da ima blog.
Matea
Sašina "žena", a za ostalo klikni i vidi
Disgruntled
Cura koja ima jako dobre teme, i cijeni jako dobre stvari
Pec - Pec
Proročica, čitaćica snova, možda i sa dlana čita! Tko zna, pokušajte!
Zia
Zrinka, a šta drugo reći! Dovoljno je Zrinka!
Blanka
A Blanka, šta reči! Najbolje da odete pa sami vidite!
Zlatokosa
Goldi Locks, idi pa vidi!
"Ribica"
Malo čudo, puno energije! Uvijek nasmijano!
Vanja
Zadnja i najvažnija! Ljubav života moga!kiss

powered by website analytics