nedjelja, 28.10.2007.

Život - Ima ona jedna pjesma "Uzalud vam trud sviraci", mozemo na njega gledati tako, a jedna osoba je rekla sinoc, "Život je kao cesta, samo treba odabrati pravi put"! E pa sad kako si tko izabere! Ja mislim, odnosno nadam se da sam izabrao ovaj drugi nacin, ja mislim da sam si odabrao pravi put, odnosno poprilicno sam siguran sto se tice nekih stvari a s nekim stvarima jos nisam na cisto sa sobom!!
Hocu reci kako jos sto se tice nekih stvari nisam odlucio, i stvarno neznam sta bi, jer se radi o drugim osobama koje mjenjaju svoje raspolozenje, kao sto se vrijeme mjenja, pa sad ja trebam znati sta da izaberem!
A sad ono "Uzalud vam trud sviraci", pa jednostavno je, koliko se god trudili i sta god radili jednostavno stoje na mjestu, nepomicu se, i zivot im je uvijek isti i vecinom jako los, moram priznati da je meni tako bilo dok nisam upoznao ljude s kojima sada provodim svako slobodno vrijeme!!

E sad, o prijateljstvu sam vec jako puno puta pisao i mislim da je suvisno opet pisati to isto!! Sve vas koji ovo citate upcujem vas na blog Calle Putana, eto to je blog jednog od trojice ljudi koji su meni sve! Lijepo vam je tamo objasnjeno prijateljstvo naravno sa njegovog pogleda!!!

Ostalo - A nista nema, skola je u banani, vikendi su sve gori jedino sto ih izvlaci da nam nebude dosadno je nasa ekipa, pa mi si uvijek napravimo kako hocemo i nama bude ok! Ljubav? Cura? Nista, nula bodova, slabije, kako god hocete nema srece u tome! Mislim to je vjerojatno moja krivica ali jebiga, sta je tu je, ja izabirem i odlucujem tako da jbg!! Mislim naravno da postoji neka koja mi se svidja, ali vidjevsi ju juce s nekim, ubilo mi to volju i zelju za icim! Tako da... ma nema veze, necu se zalit kad SAM SI SAM KRIV!!! Znam da je to moja krivica, kad sam ja budala!!

Eto toliko, blog je bio iskljucen na nekih tjedan dana ali mi je falio taj ispusni ventil gdje ja napisem sve sta mi je na pameti i boli me q.....!!

- 13:59| 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bih kao trebao opisati blog? E pa neda mi se, ako ste vec tu onda mozete i samo malo proci pa si ga sami opisati!

msn:rainmaker607@hotmail.com

Malo o meni!!

Ime: Imam, ali ne koristim!

Prezime: Uvijek isto. I pre i posle zime!

Škola: Još malo pa gotova!

Godine: Imam, mislim imam ih dovoljno! za sada ne trebam više

Slušam: Dobri stari rock, i dobri sadašnji balkan Hip-Hop! Kombinacija je malo bolja, ali š'a ćeš!

Bračno stanje: Mračno, šala! U vezi sam, sretnoj vezi!

Nemam love, nemam auto, a jel imam šansu?

Živim već 18 godina previše u ovom "najlijepšem malom gradu"! Možda je najlijepši, ali definitivno najdosadniji, i grad bez imalo mogučnosti!

A sada malo stvarno o meni:

Neki mi kažu da me je bolje tri puta izgubiti nego jednom naći! Pa sada, vi si to protumacite kako hocete!




Image Hosted by ImageShack.us







blog layout





SSpunky
KKeen
AAppealing
NNoisy
TTrustworthy
AAwesome

Piši:





Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us


Blog.hr
U ovo mi je nekako nepoznato, mislim da je glavna stranica Bloga!
Forum.hr
Ovo bi mogao biti neki forum, ne znam, nisam siguran!
Monitor.hr
E ovo je monitor, ali ne onaj koji vi mislite!
tsd.hr
Glavna stranica moje više uzaludne
Poison wings
Dizajni za blog, sve po .......
Vampayra
Koleginica iz Zgubigrada
Tri Mudraca
Mala pomoć, i upute za rad sa blogom
Gadura
Opet dizajni za blog, slobodno pogledajte
Iva
Cura iz Virovitice, odlicno!
~Ashlee~
Nemam pojma šta ima tu! Idi pa vidi!
Rockerica
Djevojka koja zna šta valja! Rock'n Roll
WayFarer
Malo je zabrijao, rodio se nekih 1500 godina prekasno! Ali bez obzira na to OBAVEZNO POGLEDATI
* Calle Putana *
Sale, malo dalji susjed! Ovo takodjer OBAVEZNO POGLEDATI
Improvisation (Iva)
Žena koja je zaboravila da ima blog.
Matea
Sašina "žena", a za ostalo klikni i vidi
Disgruntled
Cura koja ima jako dobre teme, i cijeni jako dobre stvari
Pec - Pec
Proročica, čitaćica snova, možda i sa dlana čita! Tko zna, pokušajte!
Zia
Zrinka, a šta drugo reći! Dovoljno je Zrinka!
Blanka
A Blanka, šta reči! Najbolje da odete pa sami vidite!
Zlatokosa
Goldi Locks, idi pa vidi!
"Ribica"
Malo čudo, puno energije! Uvijek nasmijano!
Vanja
Zadnja i najvažnija! Ljubav života moga!kiss

powered by website analytics