utorak, 15.05.2007.

Design day

Osoba A: Brate, al mi se jede sladoled!
Osoba B: Ajmo na štapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiić!
Osoba A: Ma koji bre crni štapić, jbt, kupimo lepo ono pakovanje i nas troje podelimo.
Osoba B: Kako koji crni štapić! Kukaćete vi meni kad ja odem u afriku, sa nagradnim putovanjem a vi ostanete sa praznom plastičnom kutijom. Molićete me, preklinjati vodi mene vodi mene, ali ne...ja ću u dalekoj prašumi nosati svoj srećni štapić u džepu i pronaći smisao života. Čak i za vas!
Osoba A: Ili pustinji s istim praviti ladovinu.
Osoba B: Ili pustinji, dabome.
Osoba A: A je li, koga bi stvarno vodila kad bi dobila neko nagradno putovanje?
Osoba B: Hm. Ček da razmislim.
Osoba A: Dragog?
Osoba B: Ma jok bre. Brata bi vodila!
Osoba A: A što brata?
Osoba B: Pa on je prvo hteo da postane istraživač kad poraste, ali eto nije, a drugo,
on sve zna šta treba da se radi kad te nešto ujede!!!


Osoba A: Dobro, štapić!!!


Update:
Osoba A: I koji sladoled da uzmem. Koji proizvođač daje nagrade?
Osoba B: Oba!!!
Osoba A: Pa koji je bolji?
Osoba B: Frikom
Osoba A: A što ne Delta?
Osoba B: Ma jbt, kod njih moraš da ližeš i da ližeš, i još da šalješ štapiće.
Ovaj samo ližeš jednom i đenja.
Osoba A: Ali to je bre igra od prošle godine. Jesi sigurna da važi?
Osoba B: Jesam! Bila reklama.
A ti misliš da bi ja jela štapić da nije toga!? Bi k....! Znam i ja da kila sladoleda kila sladoleda!


- 14:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<